به روز رسانی جراحی کولوستومی


برای کسانی که من را در اینستاگرام دنبال می کنند، ممکن است بدانید که من قبل از کریسمس دچار فتق شدم و روزنه ام افتاد. این دایره ای از پزشکان بود که سعی می کردند تصمیم بگیرند با همه اینها چه کنند.

در ابتدا تصور می شد که یک تعمیر داشته باشم. سپس، جراح کولورکتال من فکر کرد که بهتر است کل استوما را به طرف دیگر منتقل کند. سپس نظری از یک استاد به من پیشنهاد شد و امشب در نهایت با او (تلفنی) مشورت کردم. او تمام یادداشت ها و اسکن های من را داشت، بنابراین با سابقه پزشکی من آشنا بود.

در پایان تماس تصمیم گرفته شد که تعمیر باشد نه جابجایی.

دلایل او این بود که با توجه به سابقه کرون من و کولونوسکوپی اخیر، به احتمال زیاد کرون من در جایی دوباره شعله ور می شود و به طور بالقوه به ایلئوستومی نیاز دارم. این بدان معناست که اصلاً روده ای وجود ندارد و استومای من باید به سمت راست شکم من منتقل شود. او گفت در حالی که ممکن است این اتفاق در 10 سال یا حتی 20 سال رخ دهد، او می‌خواهد به هر قیمتی از آن طرف محافظت کند. منطقی بود و من قبول کردم.

او درباره روش ترمیم (جراحی Sugarbaker) و نحوه مدیریت برآمدگی فتق توضیح داد. هنوز تصمیم گرفته نشده است که آیا می توانم در واگا عمل جراحی را انجام دهم یا اینکه بهتر است به سیدنی بروم. من شخصاً سیدنی را ترجیح می دهم. من باید در چند هفته آینده بیشتر بدانم.

حداقل این جراحی به اندازه یک جابجایی کامل بد نخواهد بود. من نگران خرابی آن یکی بودم. ترمیم سوراخ کلید است، با یک برش برای فتق، اما من می توانم این فکر را تحمل کنم.

به شما خبر خواهم داد!

این اندازه فتق زیر لباس من است. من خیلی از آن گذشته!



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *