4 دلیل که دکوراسیون منزل شما کار نمی کند


آیا تا به حال احساس کرده اید که دکوراسیون منزل شما کار نمی کند؟ به نظر می رسد که منسجم نیست؟ عاشق شدن با بسیاری از گرایش‌های مختلف طراحی داخلی آسان است، اما اگر مطمئن نیستید که چگونه همه آن را زنده کنید، ممکن است لازم باشد آن را محدود کنید. امروز 4 دلیل دارم که ممکن است به شما کمک کند بفهمید که چرا دکوراسیون خانه شما کار نمی کند و شما را در مسیری به سمت ظاهر ساده تر قرار دهد.

[image]

شما پالت رنگ خاصی ندارید

خواه روشن و روشن، تیره و بد خلق، قهوه ای، خاکستری، سبز…. مهم نیست، تا زمانی که جریان دارد. رنگ در هنگام تزئین ضروری است. اشتباه گرفتن می‌تواند همه چیز را با هم درگیر کند. رنگ نادرست دیوار می تواند فرش شما را افتضاح جلوه دهد یا پرده های شما به طور ناگهانی از جای خود خارج شوند. ترفند این است که 5 رنگ را انتخاب کنید و در اکثر عناصر خانه خود به آنها بچسبید. این شامل رنگ دیوار، کوسن، فرش، پرده، مبلمان و لوازم جانبی است. به عنوان مثال در اینجا 5 رنگ وجود دارد – سفید، خاکستری، یک رنگ تیره (شاید سیاه)، یک رنگ روشن (شاید صورتی غبارآلود) و یک رنگ متضاد (شاید سبز). با رنگ دیوار شروع کنید – اگر سفید است، گزینه های بسیار بیشتری خواهید داشت. اگر به رنگ کرمی علاقه دارید، ممکن است دوست داشته باشید رنگ های چوبی و قهوه ای بیشتری را دنبال کنید. من اینجا یک پست در مورد نحوه انتخاب رنگ سفید نوشتم.

[image]

شما یک سبک تعریف شده ندارید

خانه های مدرن به سبکی معاصر نیاز دارند، در حالی که خانه های سنتی می توانند ظاهر کلاسیک تری به خود بگیرند. دریابید که در چه سبکی از خانه زندگی می کنید (یا سبکی را که می خواهید دنبال کنید). ممکن است چند موضوع طراحی داخلی “وزوز” را مشاهده کنید. به عنوان مثال. Scandi، Industrial، Minimalism، Mid Century Modern, Classic, Contemporary, French Country, Boho… سپس می توانید جستجوی الهام را فقط با استفاده از این دو کلمه آغاز کنید. به Pinterest بروید و یک تابلوی خلق و خوی از سبک هایی که دوست دارید جمع آوری کنید و عناصر کلیدی را یادداشت کنید.

اگر به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که قدیمی را با جدید ترکیب کنید، سعی کنید این کار را نکنید. گیج کننده می شود و اگر با موفقیت انجام نشود گاهی اوقات برای چشم خشن است.

[image]

شما برده روندها هستید

وقتی برخی از لوازم خانگی این روزها بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند، انجام این کار آسان است! من هم علاقه مند به یک گرایش هستم، اما قطعات مبلمانی دارم که سال ها و سال ها در خانه ام داشته ام که امتحانش را پس داده اند. همه ما می دانیم که سبک اسکاندیناوی در حال حاضر یک روند است و زمانی که به خوبی کار می کند فوق العاده به نظر می رسد. اما اگر می‌خواهید خانه‌تان را فقط با پیروی از روندها تزئین کنید (Kmart سرفه سرفه)، پس از ۱۲ ماه دیگر که این روند نامحبوب شود، از همه چیز متنفر خواهید شد! مطمئن شوید که اقلام بزرگ بلیط شما چند سال دوام خواهند داشت. همچنین آماده باشید تا زمانی که این روند دیگر «در» نیست، (معروف به هدر دادن پول) ادامه دهید.

[image]

نقطه کانونی شما اشتباه است

دلیل دیگری که باعث می شود دکوراسیون خانه شما کارایی نداشته باشد ممکن است این باشد که نقطه کانونی خود را اشتباه گرفته اید. هنگام ورود به اتاق به طور طبیعی چشم شما کجا می افتد؟ شما می خواهید این جذاب ترین چیز ممکن باشد. شاید این یک شومینه، فرش زیبا، یک کاناپه راحت یا تخت باشد. نقطه کانونی یک اتاق بر چیدمان مبلمان تأثیر می گذارد. یک راه فوق العاده برای احیای اتاق این است که واقعاً بر نقطه کانونی تأکید کنید. همچنین تمرکز را از ویژگی های کمتر جذاب اتاق می گیرد. اگر توانایی جابجایی مبلمان خود را دارید، آن را امتحان کنید. با این حال، شما می‌خواهید که نقطه کانونی شما در وضعیت بالایی باشد. مناطقی را که می‌خواهید مردم ببینند، طراحی کنید.

استایل شاد ♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *