نکاتی برای انتخاب رنگ مناسب برای فضای شما


نقاشی آسان شد

نقاشی می تواند یک کار مفید باشد که شما به راحتی می توانید بدون هیچ مهارت خاصی آن را انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید یک چشم خوب، کمی تمرکز و صبر است. قدرت دگرگون کننده رنگ می تواند به فضای شما ظاهری تازه ببخشد. با این حال، قبل از پرداختن به نقاشی، مهم است که انتخاب رنگ خود را به دقت در نظر بگیرید.

برای انتخاب رنگ های مناسب وقت بگذارید

وقت خود را صرف انتخاب رنگ های مناسبی کنید که از حالتی که می خواهید در اتاق ایجاد کنید حمایت می کند. به این فکر کنید که می خواهید فضا چه حسی داشته باشد و برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد.

کاربرد و اندازه اتاق مورد نظر را در نظر بگیرید

به عنوان مثال، یک اتاق خواب خوش خلق با رنگ های تیره و نور متمرکز ممکن است انتخاب خوبی باشد، در حالی که یک دفتر کار روشن و براق می تواند برای بهره وری ایده آل باشد. اندازه اتاق و جریان آن و همچنین هر سبک مبلمان یا دکوراسیون موجود را در نظر بگیرید.

قبل از تصمیم گیری، رنگ های رنگ را تست کنید

به جای تکیه بر تراشه های رنگ یا نمونه ها، همیشه از گلدان های نمونه برای تست رنگ روی دیوارها استفاده کنید. نمونه‌ها را روی دیوارهای مختلف در طول روز آزمایش کنید تا ببینید در نورهای مختلف و با مبلمان و کف اتاق چگونه به نظر می‌رسند.

عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند

به یاد داشته باشید، این فقط رنگ است، بنابراین از آزمایش و لذت بردن با آن نترسید. اگر در نهایت رنگ را دوست ندارید، همیشه می توانید آن را دوباره رنگ کنید. در اینجا عوامل دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

  • سبک‌های تزئین ممکن است خود را به رنگ‌های خاصی برسانند.
  • ویژگی‌های سنتی ممکن است با رنگ‌های گرم‌تر مناسب باشند، در حالی که رنگ‌های سردتر با تم اسکاندویی به خوبی کار می‌کنند.
  • رنگ‌های زیرین کف و همچنین نور، سایه‌ها و اثاثیه می‌توانند روی رنگ تأثیر بگذارند، بنابراین برای تصمیم‌گیری درست در کل خانه‌تان، آن را امتحان کنید.

فضایی زیبا ایجاد کنید

با صرف وقت و فکر کردن به چیزها، می توانید فضای زیبایی ایجاد کنید که دوست دارید وقت خود را در آن سپری کنید.

من همچنین یک دانلود رایگان رنگ دارم که می توانید از اینجا دریافت کنید. به شما می گوید چه رنگی کجا می رود.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *