3 راه برای مدیریت بودجه خود در حین بازسازی


آیا از اینکه در موقعیتی گیر کرده اید که توانایی پرداخت هزینه تکمیل یک پروژه بازسازی را ندارید خسته شده اید؟ یا شاید بودجه‌ای برای اتمام آشپزخانه‌تان به پایان رسیده باشد؟ نگران نباشید، امروز من در مورد چگونگی مدیریت موثر بودجه خود در طول یک پروژه بازسازی بحث می کنم.

من سه مرحله را برای تسلط بر تکنیک های بودجه بندی در اختیار شما قرار می دهم که به شما در دستیابی به اهداف بازسازی و ایجاد فضای رویاهای خود کمک می کند.

1. تفکیک هزینه شما

پروژه های بزرگ بازسازی می توانند بسیار استرس زا باشند، به خصوص زمانی که با تعداد زیادی کار می کنید. پیگیری و برنامه ریزی بودجه ممکن است دشوار باشد، به همین دلیل است که تقسیم آن به وظایف خاص بسیار مهم است. با شناسایی مشاغل اصلی که باید انجام شوند و تقسیم آنها به مراحل کوچکتر و جداگانه، برآورد و پیگیری هزینه ها آسان تر خواهد بود.

مهم است که به طور مداوم هر هزینه را در حین پیشرفت در طول بازسازی پیگیری کنید تا از هرگونه خطا جلوگیری کنید. این به شما کمک می کند تا از بودجه خود استفاده کنید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید. علاوه بر این، تقسیم بودجه به وظایف خاص به شما کمک می کند تا هزینه هر یک از جنبه های بازسازی را بهتر درک کنید، که به شما امکان می دهد اولویت بندی کنید و تصمیمات مالی آگاهانه تری بگیرید.

2. مطمئن شوید که یک بافر دارید

مهم است که در مورد پروژه های نوسازی برای موارد غیرمنتظره آماده باشید، زیرا ممکن است هزینه های غیرمنتظره یا تاخیر رخ دهد. یکی از راه‌های کاهش این ریسک، داشتن یک بافر در بودجه است. این به این معنی است که بخشی از بودجه خود را به طور خاص برای هزینه ها یا تغییرات غیرمنتظره کنار بگذارید. یک قانون خوب این است که حداقل 15 درصد از کل هزینه بودجه خود را برای این منظور پس انداز کنید. به این ترتیب، اگر مشکلی پیش بیاید، منابع مالی برای مدیریت آن بدون ایجاد استرس یا فشار بی مورد بر روی پروژه را خواهید داشت. علاوه بر این، آماده بودن برای ناشناخته ها و انعطاف پذیر بودن با تغییرات نیز به شما کمک می کند تا در موقعیت های غیرمنتظره ای که ممکن است در حین بازسازی ایجاد شود، حرکت کنید.

3. چک سه گانه

یکی از مهمترین مراحل در مدیریت بودجه بازسازی این است که همیشه مراقب آن باشید. این بدان معناست که به طور منظم آن را تحت نظر داشته باشید، همان مراقبت و توجهی را که در مورد نوزاد تازه متولد شده انجام می دهید، به آن بدهید. بهتر است به جای بررسی هفتگی آن را مرور کنید. این به شما این امکان را می دهد که به سرعت هر گونه تغییر در بودجه خود را شناسایی و رسیدگی کنید و در صورت نیاز آماده باشید تا تغییراتی ایجاد کنید.

برای آسان‌تر کردن نظارت بر بودجه، می‌توانید از نرم‌افزار یا برنامه‌های بودجه‌بندی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند تا بازسازی خود را از ابتدا تا انتها برنامه‌ریزی کنید و هزینه‌ها را پیگیری کنید.

من یک کتاب الکترونیکی BUDGET در اینجا دارم که ممکن است دوست داشته باشید. Inside یک صفحه‌گسترده قابل دانلود و قابل استفاده است که به شما کمک می‌کند در مسیر خود قرار بگیرید.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *