واقعا هزینه تجهیز یک اتاق چقدر است؟


آیا به دنبال تغییر خانه خود توسط یک متخصص طراحی هستید؟

در اینجا موضوع ناراحت کننده ای است که بسیاری از بحث کردن در آن اجتناب می کنند، اما در نظر گرفتن آن بسیار مهم است: بودجه طراحی داخلی شما.

بیایید به آن بپردازیم.

بسیاری از آنها یکباره خرید کامل انجام نمی دهند

به همین دلیل است که بودجه می تواند برای مردم شگفت انگیز باشد. واقعیت این است که اکثر ما به تدریج مبلمان و دکوراسیون را در طول زمان خریداری می کنیم. با یک کاناپه شروع می کنیم، سپس یک فرش و در نهایت یک صندلی رویایی اضافه می کنیم.

پس از فصل مالیات یا دریافت پاداش، ما در نهایت می توانیم آن پرده ها را بپردازیم. متوجه شدم!

با این حال، هنگام کار با یک طراح، همه این خریدها را به یکباره انجام می دهید و می توانند به سرعت جمع شوند. با این حال، کار با یک طراح مزایای خود را دارد.

ما چشم اندازی برای کل فضا ایجاد می کنیم، همه محصولات را به یکباره تهیه می کنیم، و بدون ایجاد استرس یا دویدن در فروشگاه های مختلف در تعطیلات آخر هفته، به همه چیز در خانه شما سبک می دهیم.

یا حداقل – پیوندهای خرید را برای مودبردها ایمیل کنید تا بتوانید همه آن را جمع آوری کنید.

من می توانم به شما اطمینان دهم که برای داشتن یک اتاق کاملاً طراحی شده و کامل، باید مقداری پول سرمایه گذاری کنید.

آیا می توانید کل خانه را با 20000 دلار مبله کنید؟

محتمل نیست اینجا توضیح میدم..

بیایید بررسی کنیم که برای تجهیز یک اتاق نشیمن چه چیزی لازم است. برای یک اتاق نشیمن ساده و کاملاً مبله، حداقل به موارد زیر نیاز دارید:

  • مبل 2 تا 3 نفره (شاید همراه با تخت) 4000 دلار
  • فرش کف 1200 دلار
  • میز قهوه 500 دلار
  • صندلی راحتی (در اکثر موارد) 800 دلار
  • میز کناری صندلی راحتی 400 دلار
  • واحد سرگرمی 2000 دلار
  • چراغ کف 300 دلار
  • نقاشی دیواری 600 دلار
  • پنج شش کوسن برای مبل و صندلی راحتی 400 دلار
  • لوازم جانبی مانند گلدان، گلدان، گلدان یا قطعات تزئینی 500 دلار

= 10700 دلار

این فقط مبلمان و دکور است. این شامل مواردی مانند رنگ، پنجره‌ها یا چراغ‌های آویز نمی‌شود که معمولاً در طراحی کامل اتاق نشیمن گنجانده می‌شوند.

فراموش نکنید که موارد ذکر شده در بالا شامل قطعات تزئینی کوچکتر مانند کتاب یا چیدمان های خشک شده نمی شود. علاوه بر این، هزینه های تحویل نیز باید در نظر گرفته شود. هر تامین کننده متفاوت است، بنابراین لازم است مقداری بودجه اضافی برای این هزینه اختصاص دهید.

این باید به شما ایده دهد که چرا 20000 دلار برای مبلمان کل خانه کافی نیست. زیرا بیش از نیمی از این بودجه صرف یک اتاق نشیمن می شود.

حالا اگر برای خانه یا اتاق های شخصی خود کمک می خواهید، به من اطلاع دهید، زیرا من می توانم کمک کنم! من مطمئناً می توانم به شما کمک کنم تا بودجه خود را حفظ کنید. برای کار با من لازم نیست بودجه زیادی داشته باشید، اما باید بودجه داشته باشید.

و حتی اگر برای زمان و مهارت من نیز به من پول می‌دهید، همچنین می‌دانید که اتاقی خواهید داشت که به خوبی چیده شده است و سال‌های آینده دوام می‌آورد.

اگر می خواهید در مورد خدمات من بیشتر بدانید، به اینجا بروید.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *