اخیراً در اینجا


سلام! خیلی وقته چت نمیشه…. من احساس می کنم مدت زیادی است که اینجا در وبلاگ به روز رسانی ننوشته ام.

البته خیلی اتفاق افتاده هرگز لحظه ای کسل کننده وجود ندارد.

اوه، قبل از اینکه سال نو و همه اینها را فراموش کنم! امیدوارم سال 2023 را با پای درست شروع کرده باشید. اگر نه، نگران نباشید، مهم نیست، برای شروع کارهای جدید به اولین روز سال جدید نیاز ندارید.

اگر من را در اینستاگرام دنبال کنید، ممکن است دیده باشید که امسال در مورد تعیین اهداف جدید برای خودم چت می کنم…

من سعی می کنم در سال 2023 به طور مستقل 200 هزار دلار کسب کنم.

من این کار را از طریق چندین جریان درآمد انجام می دهم.

برخی از مشاغل با حقوق. من با جالب ترین شرکت ساختمانی کار می کنم.

برخی از Airbnb.

برخی از طراحی و تولید محتوا.

و جدیدترین ها از بازاریابی وابسته خواهد بود. به اینجا بروید و یک دانلود رایگان در مورد کاری که من انجام می‌دهم دریافت کنید (و چگونه شما هم می‌توانید!). من یک دوره الکترونیکی برای ارتقای بازی خود در زمینه بازاریابی وابسته انجام دادم و بسیار خوب بود. هدف من 40 هزار دلار از بازاریابی وابسته است. انگشتان رد شده!

جدای از همه اینها، من به تازگی با برخی از reno ها به پایان رسیده ام. این خانه کوچکی که من در آن زندگی می کنم تقریباً تمام شده و گردگیری شده است.

طرح بعد از آن؟ اومم کاملا مطمئن نیستم هاها! من واقعاً دوست دارم سال آینده بسازم. من ایده هایی در سر دارم. منتظر آن باشید.

همچنین، چند هفته دیگر یک نوزاد می آید. این هیجان انگیز خواهد بود. اوه، اگر تازه اینجا هستید، من نیستم… ها! پسرم و دوست دخترش

من مشغول نوشتن کتاب‌های الکترونیکی بوده‌ام و بسیاری از آن‌ها را در آینده دارم. پیش نویس هایم پر شده است. به علاوه من از TikTok بیشتر استفاده کرده ام. برو اون رو ببین من در آنجا مشغول به اشتراک گذاری پول و کارهای جانبی هستم.

من همچنین یک شخص بسیار خاص در زندگی خود دارم که امیدوارم امسال نیز با شما به اشتراک بگذارم! ایکککک!!

آخه یه چیز دیگه…. درام هایی که با سلامتی ام دارم مریض بودن گران است! من یک کیسه کولوستومی دارم (اگر این را در مورد من نمی دانستید همه چیز را در اینجا بخوانید) و پشت استومام فتق دارم که باعث ناراحتی من می شود و به نظر می رسد که یک توپ تنیس زیر قسمت بالایی خود دارم. این وحشتناک است. من سونوگرافی انجام دادم و فردا سی تی اسکن می کنم. من نمی دانم که چه چیزی به ارمغان خواهد آورد. امیدوارم جراحی بزرگی نباشد.

امیدوارم حال همه شما خوب باشد و از اینکه دوباره اینجا هستید متشکرم. عشق، کاترینا.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *