قبل و بعد از اتاق نشیمن


من فقط احساس موفقیت ناشی از تکمیل یک پروژه بازسازی DIY را دوست دارم. هیچ چیز مثل گرفتن فضایی که به کمی TLC نیاز دارد و تبدیل آن به چیزی زیبا و کاربردی نیست. چه یک کار رنگ آمیزی ساده یا یک بازسازی کامل اتاق، روند زنده کردن یک فضا فوق العاده رضایت بخش است.

چیزی که من در مورد بازسازی DIY بیشتر دوست دارم، توانایی شخصی کردن و اضافه کردن لمس منحصر به فرد خودم به یک فضا است. به جای اینکه افراد را استخدام کنم و مجبور باشم با محدودیت های آنها کار کنم، می توانم به تخیل خود اجازه بدهم و چیزی خلق کنم که واقعاً سبک و سلیقه شخصی من را منعکس کند. بعلاوه، من فرآیند تحقیق، برنامه ریزی و حل مسئله را واقعاً لذت بخش می دانم، و این یک راه عالی برای یادگیری مهارت های جدید و کسب اطمینان به توانایی هایم است.

عکس های قبل + بعد خیلی زیاد دارم که با شما به اشتراک بگذارم! دیروز داشتم تلفنم را مرور می کردم و باورم نمی شد چقدر با این خانه پیش رفته ام. عکس های بعد تقریباً تمام شده است. این هفته فقط چند تخته دامن و آرشیترو نقاشی می کنم و بعد باید آماده باشم تا چیزهای زیادی را به شما نشان دهم.

من مشغول گذاشتن همه چیزهایی که در مورد بازسازی می دانم در برخی کتاب های الکترونیکی بودم تا بتوانم به شما کمک کنم! آنها اینجا هستند. برو چکشون کن



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *