6 نکته در مورد نحوه سازماندهی انباری خود

شما را نمی‌دانم، اما یک انباری آشفته سرم را وارد می‌کند. نمی‌خواهم مجله‌ام را شایسته بسازم، زیرا واقع‌بین هستم و 3 پسر دارم، اما کمی نظم را دوست دارم. آیا شما برخی از شگفت‌انگیزترین انبارها را در پینترست دیده‌اید؟ بعضی ها تازه از این دنیا خارج شده اند! من آنقدرها هم شلوغ نیستم، اما دوست دارم نوعی سیستم را با استفاده از سبدها و ظروف ایجاد کنم.

من دوست دارم نظم را ببینم و در یک نگاه بدانم چه چیزهایی در انبار دارم تا برای وعده های غذایی در طول هفته برنامه ریزی کنم.

فرقی نمی‌کند کمد، انباری یا انباری برای پیشخدمت غبطه‌انگیز داشته باشید، اینها 6 نکته شربت خانه شما را به زیبایی سازماندهی و طراحی می کند. باز کردن درها برای مشاهده نظم، درمانی خواهد بود.

1. همه چیز را بیرون بیاورید

بدون بیرون آوردن همه چیز، هیچ انباری سازماندهی نمی شود. اکنون زمان خوبی است که قوطی ها و ادویه های تاریخ مصرف گذشته را مرتب کنید. در حین رفتن، فهرستی از ادویه‌ها، قوطی‌ها یا سس‌هایی که باید جایگزین کنید، تهیه کنید، زیرا قدیمی هستند.

2. سطوح را تمیز کنید

به هر قفسه و سطحی یک دستمال خوب بدهید. گرد و غبار، تکه های تک ماکارونی یا لایه های پیاز قهوه ای را که به نظر می رسد در گوشه های انباری جمع شده اند خلاص کنید. اگر مشروب خانه تان بوی کپک می دهد، یک فنجان نوشابه بی کربوهیدرات بریزید و چند قطره اسانس لیمو به آن اضافه کنید. این را در درهای بسته انبار قرار دهید تا در حین انجام مرحله بعدی تازه شود.

3. اقلام مشابه را گروه بندی کنید و بسته ها را در قوطی خالی کنید

از نیمکت خود برای گروه بندی قوطی ها، سس ها، مخلوط بسته ها، مواد پخت و غیره استفاده کنید. بسته ها را در قوطی ها یا ظروفی که قبلاً دارید خالی کنید. فهرست دیگری از قوطی هایی که ممکن است برای تکمیل انبار نیاز داشته باشید تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها مطابق با برچسب برچسب گذاری شده اند.

بسته‌هایی را که نمی‌توان آن‌ها را خالی کرد، در یک سبد قرار دهید تا زمانی که قوطی‌های خود را دارید، آماده تخلیه شوند.

4. همه وسایل را تمیز کنید و در قفسه ای قرار دهید که به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید

نگه داشتن لوازم خانگی در انبار یک راه عالی برای جلوگیری از به هم ریختگی سطوح آشپزخانه شما است. لوازم خانگی را با دستمال مرطوب تمیز کنید. توستر را تکان دهید تا خرده های آن پاک شود. همه وسایل را در یک قفسه، در دسترس آسان قرار دهید.

5. غذاهای گروه بندی شده را در انبار قرار دهید

هنگامی که گروه های خود را روی نیمکت قرار دادید، به راحتی می توانید آن را در انبار قرار دهید.

گروه بندی های محبوب عبارتند از:

  • قوطی ها
  • سس / چاشنی / اسپرد
  • پخت
  • غلات
  • تنقلات، خوراک مختصر
  • ادویه جات / نمک / فلفل / روغن

سبدها برای نگهداری تنقلات عالی هستند

قوطی ها یا ظروف تاپرور برای پخت مواد، غلات، آجیل و میان وعده ها عالی هستند.

سوزان تنبل برای نگهداری ادویه جات، سس و اسپری عالی است

قوطی ها را می توان روی هم چید. از جداکننده قفسه پله‌آمیز استفاده کنید تا قوطی‌ها به راحتی قابل خواندن باشند.

6. تزئین کنید

اگر یک انبار بزرگ دارید، مانند انباری پیشخدمت، می‌تواند از دکوراسیون کوچکی استفاده کند تا حسی خانگی به آن ببخشد. گلدان‌ها یا ظروف شیشه‌ای را در کنار گیاهان گلدانی (جعلی یا کم نور) قرار دهید که باعث می‌شود فضای کمتری برای خواربارفروشی و زندگی بیشتر در آن ایجاد شود.

چگونه انباری خود را منظم نگه می دارید؟

همچنین ممکن است این پست در مورد مشاوره دکوراسیون داخلی را دوست داشته باشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *