چگونه به عنوان یک آرایشگر داخلی درآمد کسب کنیم


طراحی/طراحی داخلی یک سرگرمی جانبی محبوب (یا درآمد تمام وقت!) است و دلیل خوبی هم دارد. مردم خانه‌های خود را دوست دارند و می‌خواهند آن‌ها را زیبا کنند، اما همچنین می‌خواهند این کار را با بودجه یا فضای محدود انجام دهند. طراحان داخلی در کمک به افراد برای دستیابی به این اهداف از طریق زیبایی و توانایی تبدیل هر فضا به چیزی جادویی عالی هستند.

شما می توانید یک استایلیست یا یک طراح باشید. یک تفاوت وجود دارد.

طراحی داخلی گاهی اوقات به‌عنوان «طراحی فضایی» یا «معماری داخلی» شناخته می‌شود و یک طراح داخلی طیف وسیع‌تری از خدمات را نسبت به یک طراح دکوراسیون داخلی یا سبک‌شناس ارائه می‌دهد.

این در اصل به آموزش آنها بستگی دارد. طراحان داخلی معمولاً آموزش های رسمی قابل توجهی را اغلب در دانشگاه گذرانده اند (دوره ها حدود چهار سال طول می کشد).

یک استایلیست داخلی مهارت های خود را با ارائه خدمات بیشتر به صاحبان خانه می آموزد.

کار اصلی آنها زیباسازی فضاها با افزودن، ویرایش یا تجمیع موارد است، آنها می توانند رنگ هر اتاق را بدون هیچ گونه تغییر ساختاری تغییر دهند.

افرادی که می خواهند به عنوان یک طراح/طراح داخلی باید با نگاه کردن به همه راه‌های مختلفی که می‌توانند این کار را انجام دهند، شروع کنند:

راه های زیادی برای کسب درآمد به عنوان یک طراح داخلی یا سبک وجود دارد

شما می توانید به عنوان یک طراح داخلی از راه های مختلفی درآمد کسب کنید. اگر در این صنعت تازه کار هستید، باز نگه داشتن گزینه های خود با کسب تجربه و توسعه کسب و کار می تواند مفید باشد. در اینجا برخی از رایج ترین راه هایی که افراد از طریق مهارت های خود درآمد کسب می کنند آورده شده است:

  • فریلنسینگ. این یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد برای طراحان داخلی است. این به آنها اجازه می دهد تا بر اساس پروژه به پروژه کار کنند و تنها پروژه هایی را انجام دهند که برای سطح مهارت خود به اندازه کافی جالب یا چالش برانگیز هستند.
  • مشاوره و مشاوره. در حالی که برخی از طراحان این مسیر را انتخاب می‌کنند، برخی دیگر این مسیر را انتخاب نمی‌کنند، زیرا شامل کنار گذاشتن کنترل بر طراحی فضاها در ازای پرداخت از سوی مشتریانی است که در نهایت با پیروی از توصیه‌های حرفه‌ای‌هایی مانند شما تصمیم می‌گیرند خانه‌هایشان چگونه باشد! این مسیر برای کسانی مناسب است که از آموزش دیگران لذت می‌برند و در عین حال تأثیری بر آنچه که با انتخاب‌های طراحی در داخل خانه دیگران روی می‌دهد دارند (اما انتظار شکوه و جلال نداشته باشید).
  • کار شرکت طراحی داخلی / نمایندگی.

طراحی داخلی می تواند سرگرم کننده و مفید باشد

طراحی داخلی یک خروجی خلاقانه است که می تواند بسیار ارزشمند باشد. اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار طراحی داخلی خود، داشتن ابزار و مهارت های مناسب است که می توانید از کتاب ها، منابع آنلاین و سایر طراحان بیاموزید.

طراحان داخلی به جزئیات توجه دارند و می دانند چگونه فضاها را زیبا جلوه دهند. برخی از این ها به طور طبیعی به وجود می آیند، اما هر کسی می تواند حس سبک خود را با مطالعه در مورد طراحی داخلی یا شرکت در کلاس های یک کالج محلی بهبود بخشد.

مانند هر انتخاب شغلی، جوانب مثبت و منفی وجود دارد. با این حال، راه هایی وجود دارد که از طریق آنها می توانید به عنوان یک طراح داخلی درآمد کسب کنید:

بسیاری از صنایع به طراحان داخلی نیاز دارند

بسیاری از صنایع به طراحان داخلی نیاز دارند. در زیر لیستی از برخی از رایج ترین صنایعی که به خدمات طراحی داخلی نیاز دارند آورده شده است:

  • صنعت هتلداری
  • صنعت املاک و مستغلات
  • صنعت خرده فروشی

مردم برای طراحی داخلی خوب هزینه خواهند کرد

طراحی خوب می فروشد

بهترین راه برای شروع کسب درآمد به عنوان یک طراح داخلی این است که هزینه خدمات خود را از مشتریان دریافت کنید. در حالی که راه‌های زیادی برای کسب درآمد در زمینه خلاقیت وجود دارد، پول گرفتن از افراد برای مهارت‌هایتان یکی از سودآورترین راه‌ها است و می‌توانید بلافاصله این کار را شروع کنید.

بسیاری از مردم به شما خواهند گفت که طراحی خوب ذهنی است، اما برخی از قوانین سرانگشتی وجود دارد که در بین فرهنگ ها کار می کند. به عنوان مثال: افرادی که به زیبایی شناسی اهمیت زیادی می دهند، بیشتر برای چیزی که زیبا به نظر می رسد هزینه می کنند تا چیزی که زیبا به نظر نمی رسد. افرادی که می خواهند خانه یا محل کارشان بازتابی از خودشان باشد ممکن است برای یک کار حرفه ای که به خوبی انجام شده است هزینه بیشتری بپردازند. و هر کسی که می خواهد کارآمدترین استفاده را از فضای خود داشته باشد، با خطوط تمیز و چیدمان های ساده جذب می شود – حتی اگر آن عناصر لزوماً به خودی خود زیبا نباشند (مانند کارایی).

طراحی داخلی می تواند برای افرادی که عاشق کار با دستان خود و ایجاد فضایی زیبا هستند، یک چالش جانبی سودآور باشد.

اگر به دنبال چیزی هستید که نه تنها قبض های شما را پرداخت کند، بلکه به شما فرصت خلاقیت بدهد، طراحی داخلی ممکن است برای شما مناسب باشد.

یک طراح داخلی ممکن است ساعتی 150 دلار و یک سبک 70 دلار در ساعت هزینه کند. این به سطح مهارت شما و آنچه می توانید از نظر نقشه ها، دسترسی به مواد و حتی معاملات ارائه دهید بستگی دارد.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *