چگونه یک چشم انداز بازسازی روشن داشته باشیم


اگر به دنبال بازسازی خانه خود هستید، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که تصور اینکه فضا چگونه می تواند باشد همیشه آسان نیست. اگر دید عالی در ذهن خود دارید، برای شما خوب است! اما اگر اینطور نیست، ناامید نشوید، زیرا ما نکات و ترفندهایی داریم که به مغز شما کمک می کند راه درستی را شروع کند.

با یک معمار صحبت کنید

اگر به دنبال به دست آوردن چشم اندازی روشن از بازسازی هستید، یکی از بهترین راه ها برای انجام آن صحبت با یک معمار است. یک معمار خوب می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌های مربوط به بازسازی کمک کند و در مورد آنچه که برای خانه شما بهترین کار را انجام می‌دهد، نظر بدهد. آن‌ها همچنین می‌توانند در مورد مواد، پرداخت‌ها، رنگ‌ها و وسایل راهنمایی کنند تا هزینه بازسازی شما بیشتر از حد لازم نباشد یا مانند یک نمایش بد بازسازی خانه دهه 90 به نظر نرسد.

بودجه تعیین کنید

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، تعیین بودجه می تواند مفید باشد. اگر یکی را جلوتر از زمان تعیین نکنید، ممکن است به راحتی هزینه های بازسازی شما از کنترل خارج شود. با تعیین مقدار پولی که می خواهید در پروژه خود قبل از شروع سرمایه گذاری کنید، می توانید مطمئن شوید که نتیجه نهایی نیازها و انتظارات شما را برآورده می کند.

عوامل زیادی وجود دارد که باید در ایجاد یک بودجه واقع بینانه نقش داشته باشند: تصمیم گیری برای اینکه چقدر برای هر اتاق معقول است. با توجه به تعداد اتاق های در حال بازسازی؛ محاسبه هزینه های نیروی کار؛ با توجه به هزینه مواد؛ و بیشتر.

فهرستی از آنچه می خواهید تغییر کند تهیه کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که فهرستی از هر چیزی که می خواهید تغییر کند تهیه کنید. نگران هزینه یا مدت زمان آن نباشید – فقط فهرست را تهیه کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می کنند. فقط هر چیزی که در لحظه به ذهنتان می رسد را کنار بگذارید. بعداً، می‌توانید ایده‌های خود را بر اساس امکان‌سنجی و هزینه آن‌ها مرتب کنید و اولویت‌بندی کنید.

به پینترست بروید

Pinterest مکانی عالی برای ایده گرفتن برای پروژه بازسازی خود است. می‌توانید با جستجوی تصاویر اتاق‌ها یا خانه‌هایی که سبک مورد نظر شما را دارند، یا با دیدن کارهایی که دیگران در فضاهای مشابه انجام داده‌اند، الهام بگیرید:

وقتی تصویری را پیدا کردید که به شما الهام می‌دهد، روی آن کلیک کنید تا ببینید چه کسی آن را ارسال کرده و آن را به یکی از تابلوهای Pinterest خود سنجاق کنید. به این ترتیب، زمانی که آماده شروع برنامه ریزی برای فضای رویایی خود هستید (یا حتی اگر هرگز نخواهید کرد)، تمام اطلاعات با پیوندهایی به جایی که عکس از آنجا آمده است وجود دارد تا اگر بعداً سؤالی پیش آمد، آنها بتوانند به راحتی پاسخ داده شود همچنین خوب است زیرا اگر شخص دیگری برای یافتن چیزی خاص در پروژه بازسازی خانه خود کمک بخواهد، می تواند از شما ایده بگیرد!

برای هر اتاق در خانه برنامه ای در نظر بگیرید

  • برنامه ریزی یک گام مهم برای اطمینان از دستیابی به نتایج دلخواه است. شما باید بدانید که چشم انداز شما برای هر اتاق چیست تا برنامه ای برای چگونگی رسیدن به آنجا ایجاد کنید.
  • هنگام برنامه ریزی برای بازسازی، جنبه های مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از جمله:
  • من از این اتاق چه می خواهم؟
  • چه چیزی از این اتاق نیاز دارم؟
  • چقدر پول برای بازسازی دارم؟
  • هر هفته یا ماه چقدر می توانم به فرآیند بازسازی اختصاص دهم؟

در مورد کارهای DIY که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند فکر کنید

اگر بودجه زیادی دارید و به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، یک پروژه DIY راه حل عالی است. می‌توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، مهارت‌های جدید بیاموزید و با افراد جدید ملاقات کنید، همه اینها در عین حال پس انداز پول نقد. و از آنجایی که این روزها ویدیوهای DIY زیادی به صورت آنلاین وجود دارد، شروع به کار با یک بازسازی که خودتان انجام دهید، هرگز آسانتر نبوده است. یا کتاب الکترونیکی من را بگیرید!

تصمیم بگیرید که چقدر می توانید به تنهایی انجام دهید و چقدر به کمک حرفه ای نیاز دارید

فهرستی از کارهایی که می خواهید خودتان انجام دهید و کارهایی که نیاز به کمک حرفه ای دارد تهیه کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

خودت میخوای چیکار کنی؟

خودت نمیتونی چیکار کنی؟

چقدر زمان و پول می توانید برای استخدام پیمانکاران یا سایر متخصصان هزینه کنید؟

به دنبال چه نوع کمک حرفه ای هستید؟

اگر پروژه شما به نظر می رسد که ممکن است برای یک نفر خیلی بزرگ باشد یا فقط کار زیاد باشد، تیمی از متخصصان با مهارت های مختلف را استخدام کنید. به عنوان مثال، اگر در خانه چیزهایی وجود دارد که نیاز به رنگ آمیزی دارند، اما در طول طوفان آسیبی به سازه وارد نشده است، به جای معماران یا پیمانکارانی که متخصص در تعمیر خانه های آسیب دیده در اثر بلایای طبیعی مانند سیل یا طوفان هستند، نقاشان استخدام کنید.

نتیجه

روند بازسازی خانه باید سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. شما زمان و پول زیادی را صرف این پروژه خواهید کرد، بنابراین مهم است که مطمئن شوید که آن را به درستی انجام داده اید. بهترین راه برای انجام این کار این است که اکنون وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید که می خواهید فضای جدیدتان چگونه به نظر برسد و چقدر کار برای رسیدن به آن انجام می شود. ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد، اما زمانی که با یک معمار درباره ایده های خود برای خانه صحبت کنید (و از دیگران در Pinterest یا وب سایت های دیگر الهام بگیرید)، همه چیز سر جای خود قرار می گیرد.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *