آثار هنری جدید را به خانه خود اضافه کنید!


فقط یک نکته سریع امروز!

تا به حال به اتاقی راه می‌روید و فکر می‌کنید «وای، این فضا شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد»، یا مجله‌ای خانگی را ورق زده‌اید و یک تصویر خاص شما را متوقف می‌کند و قبل از اینکه فکر کنید «هیچ راهی نمی‌توانم انجام دهم… ”؟؟

خوب من امروز اینجا هستم تا به شما بگویم، شما می توانید! و همه چیز به این بستگی دارد که مطمئن شوید اثر هنری شما اندازه درستی دارد.

یک اثر هنری شگفت انگیز یک اتاق را گرد هم می آورد و آن را به پایان می رساند. اندازه درست و BAM را انتخاب کنید، همه چیز با هم جمع می شود. سایز بندی را اشتباه بگیرید، سر خود را خارانید و به این فکر خواهید کرد که چه کار دیگری می توانید انجام دهید. بنابراین، فرمول جادویی هنر چیست؟

2/3

بله، 2/3 را به خاطر بسپارید و خوب خواهید شد. اگر هنر را روی مبل، سر تخت، میز سالن و غیره قرار می دهید تا مطمئن شوید که درست به نظر می رسد، هنر شما باید 2/3 عرض مبلمانی باشد که آن را در بالا قرار می دهید. این هنر را به نقطه کانونی جالب اتاق تبدیل می کند.

این را برای چندین اثر هنری نیز در نظر داشته باشید. 2، 3 یا حتی 4 قاب نباید از 2/3 عرض مبلمان زیر آن بیشتر باشد.

من اخیراً این قطعات زرق و برق دار را از Gioia Wall Art دریافت کرده ام. آنها توسط هنرمند Lia Nell هستند. می توانید آنها را اینجا و اینجا ببینید.

اگر به دنبال توصیه های دیگری هستید، من کاملاً شیفته عکاسی سبک معماری هستم. این ساختمان «سانتورینی» را ببینید. یا این دیزی انتزاعی. به علاوه این عکس ساحلی هوایی.

تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد!



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *