آیا از PRESET برای عکس های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنید؟


اینستاگرام بسیار رقابتی است و یک فید خوب واقعاً مهم است! من در این کار متخصص نیستم و عکس‌های بسیار ابتدایی می‌گیرم، اما یک «پیش‌تنظیم» (یا فیلتر) فانتزی در بالای صفحه می‌تواند واقعاً فید شما را متحول کند. اکنون نمی توانم بدون عکس به اینستاگرام عکس اضافه کنم. آنها اعتیاد آور هستند!

من مکان‌های زیادی را کشف کرده‌ام که می‌توانید از پیش تنظیم‌های ارزان قیمت بخرید، آنها را به تلفن خود اضافه کنید و بروید.

بسته های زیادی وجود دارد که می توانید از آنجا بخرید!

بررسی سریع نحوه عملکرد آنها –

  • برنامه رایگان لایت روم (این یکی) را در گوشی خود دانلود کنید.
  • یک بسته (با استفاده از تلفن خود) بخرید. در زیر چند مغازه و سبکی که دوست دارم را دارم.
  • فروشگاه برای دانلود پیوندی به تنظیمات از پیش تعیین شده برای شما ارسال می کند. این تنظیمات از پیش تعیین شده به برنامه لایت روم می روند.
  • فروشگاه یک آموزش برای شما ارسال می کند که چگونه آنها را در تلفن خود و در داخل آن برنامه Lightroom دریافت کنید (آموزشی را که برای شما ارسال می کنند تماشا کنید در کامپیوتر شما در حالی که شما در حال دانلود از پیش تنظیمات روی گوشی خود هستید!). تماشای آن آموزش ها بسیار مهم است، زیرا ممکن است مشکل باشد.

نکات – همیشه، همیشه عکس های خود را با دوربین معمولی آیفون خود بگیرید تا در رول دوربین شما ذخیره شوند. دیگر قرار نیست عکس‌ها را در اینستاگرام خود ویرایش کنید یا از آیفون خود در تنظیمات استفاده کنید. شما یک عکس می گیرید، سپس آن را به برنامه لایت روم خود اضافه می کنید، سپس از پیش تنظیماتی که به تازگی دانلود کرده اید برای ویرایش عکس خود استفاده کنید، سپس آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید. سپس آن را در اینستاگرام خود آپلود کنید. معنی دارد؟

از کجا برای خرید از پیش تنظیمات >>

L&A – Light and Airy Photog اولین بسته‌ای بود که خریدم و در واقع همان بسته‌ای است که بیشتر استفاده می‌کنم. این واقعاً تمام نیازهای من را دارد، بنابراین اگر تازه شروع کرده اید، از این یکی راضی خواهید بود. دارای انواع فیلترها در داخل یک بسته نرم افزاری است.

JBC – مجموعه Jana Bishop دارای بسته‌های خاص با تن است. بنابراین شما در حال خرید رنگ های کرم، رنگ های سفید و آبی در یک بسته هستید. من رژگونه و سبک زندگی را دوست دارم.

Wilde – Bright & Clean فیلترهای عالی برای استفاده روزمره هستند.

PS. همچنین، مطمئن شوید که استوری های اینستاگرام شما نیز به خوبی شبکه شما به نظر می رسد!

می توانید من را در اینستاگرام از اینجا دنبال کنید.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *