چگونه خانه خود را با لگراند ارتقا دهید


توسط لگراند برای شما آورده شده است.

وقتی خانه شما کمی هوشمندتر باشد، زندگی کمی ساده تر می شود.

بیایید با آن روبرو شویم، ارتقاء فناوری خانه می تواند گاهی اوقات بسیار زیاد باشد. با توجه به مناطق بسیار زیاد و مجموعه ای از محصولات برای انتخاب، ممکن است در مورد اینکه از کجا شروع کنید گیج شوید. اگر مایلید انگشتان پای خود را در آن فرو کنید، شروع با یک سری تغییرات کوچک اما موثر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و لحن را برای سفر ارتقاء خانه شما رقم بزند.

اخیراً مجموعه‌ای از محصولات فنی لگراند استرالیا به من هدیه داده شد تا در خانه خودم نصب و آزمایش کنم. این فناوری‌های یکپارچه تأثیر زیادی در کنترل قبض انرژی و افزودن سطح دیگری از راحتی، ایمنی و راحتی داشته‌اند. در اینجا تعدادی از محصولات مورد علاقه من از لگراند استرالیا وجود دارد که باید هنگام آماده شدن برای ارتقاء فناوری خانگی بعدی خود در نظر بگیرید.

خانه خود را روشن کنید، انرژی خود را سبک کنید

نورپردازی می تواند تاثیر قابل توجهی در خانه شما داشته باشد. این می تواند به طور کامل احساس یک اتاق را تغییر دهد، و تنها با یک سوئیچ فضای آرامش بخشی ایجاد کند.

چراغ‌های روشنایی هوشمند HPM فضای من را افزایش داده‌اند و انرژی تازه‌ای را به محل زندگی می‌آورند. نصب آنها آسان است و می توان به راحتی از طریق برنامه HPM Connect روی یک دستگاه هوشمند یا کنترل از راه دور Smart Downlight کنترل کرد. عملکرد کم نور برای بهره وری انرژی عالی است، با یک ویژگی تایمر که می تواند به طور معمول چراغ ها را در صورت عدم استفاده روشن و خاموش کند. برنامه HPM Connect همچنین به من امکان می دهد دمای چراغ ها را تنظیم کنم. بسته به مناسبت، می توانم به راحتی چراغ ها را از سرد به گرم تغییر دهم و جو را تنظیم کنم.

یک گزینه شارژ برای هر برنامه

بعدی این پاورپوینت های شگفت انگیز است!

اگرچه ممکن است پاورپوینت‌های معمولی به نظر برسند، اما پاورپوینت دوگانه VIVO با درگاه‌های USB نوع A+C تنها وسیله‌ای در بازار است که می‌تواند دو چیز را به طور همزمان با سرعت کامل شارژ کند. آنها دو پورت USB با ظرفیت شارژ بالا را ارائه می دهند که برای نصب در حفره های گچ و دیوار مناسب است. من چند پاورپوینت دوبل VIVO با درگاه‌های USB را در سرتاسر خانه‌ام گذاشتم – یکی در آشپزخانه و دیگری در کنار تختم – واقعاً زندگی را تغییر داد.

امنیت بدون درز

به لطف فناوری هوشمند، امنیت خانه بیشتر از همیشه بهبود یافته است. چه در یک خیابان شلوغ زندگی کنید و چه در محله‌ای آرام، دستگاه‌هایی مانند دوربین امنیتی نتاتمو در فضای باز می‌توانند محافظت کاملی را در تمام ساعات شبانه روز ارائه دهند.

من تصمیم گرفتم یک نور فضای باز موجود در حیاط جلوی خود را با دوربین امنیتی نتاتمو در فضای باز عوض کنم. فن‌آوری پیشرفته آن به من امکان می‌دهد ببینم چه اتفاقی در اطراف ورودی من می‌افتد و می‌توانم بین افراد، حیوانات و ماشین‌های مختلف تمایز قائل شوم و در صورت شناسایی فرد یا وسیله نقلیه ناشناس در ملک از طریق برنامه امنیت Netatmo، هشدار ارسال کنم. تصاویر همچنین 24 ساعت شبانه روز از طریق تلفن هوشمند من در دسترس هستند، از جمله عکسبرداری در شب به لطف دید مادون قرمز. مهمتر از همه، من احساس راحتی می کنم که می دانم سیستم روشنایی LED داخلی و آژیر 105 دسی بل به جلوگیری از مزاحمان کمک می کند. LED ها همچنین می توانند به روشن شدن مسیر در شب کمک کنند!

مطمئن شوید که به وب‌سایت لگراند سر می‌زنید و همه محصولات آن‌ها را بررسی می‌کنید – از خودتان برای خانه هوشمندتر و ایمن‌تری که ایجاد کرده‌اید تشکر خواهید کرد.

محصولات ویژه:



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *