مراقب باشید که عاشق ویژگی های خانه ای که از آنها استفاده نمی کنید، نشوید


هنگام شکار خانگی خطری وجود دارد که می توانید عاشق ویژگی هایی در خانه شوید که ممکن است در نهایت از آنها استفاده نکنید. در سطح مطلوب، اکثر خانه‌ها در هنگام فروش بهترین ظاهر خود را دارند. این خیلی جذاب است، می دانم! اما اگر در مورد هر اتاق خانه منطقی فکر نکنید و تحت تأثیر بسیاری از ویژگی های فانتزی قرار نگیرید، می تواند یک تله باشد. خانه های نمایشی نمونه اصلی هستند. از میان آنها رد می‌شویم و می‌خواهیم که ای کاش مال ما بود. اما… 1. معمولاً آنها بسیار بیشتر از بودجه ما هستند… 2. آیا واقعاً قصد داریم از آن مناطق عقب نشینی یا ویژگی های بیش از حد حمام استفاده کنیم؟

[image]

در اینجا لیستی از چیزهایی است که فکر می کنم قبل از خرید خانه جدید بر اساس برخی موارد باید به دقت در نظر گرفته شوند ویژگی های خانه هوس انگیز

حیاط ها – من عاشق قیافه آنها هستم. آنهایی را می شناسید که خارج از اتاق خواب اصلی یا خارج از سالن استراحت هستند؟ معمولاً به منطقه Alfresco شما اضافه می شود. ما رویای خوردن قهوه و تخم مرغ در آنجا صبح ها در حال خواندن روزنامه هستیم. اما در واقعیت، اکثر ما از آنها استفاده نمی کنیم. آنها پر از علف های هرز می شوند، نادیده گرفته می شوند و فضای مفید طولانی مدتی نخواهند بود.

مکان های آتش نشانی – من در مورد آتش باز چوب صحبت می کنم. برخی از مردم آنها را دوست دارند و این یک تیک بزرگ برای آنها است. و این عالی است! اما برای آن دسته از افرادی که قبلاً از آن استفاده نکرده‌اند، فریبنده آتش چوب باز می‌تواند ثابت شود که در مسیر بسیار دشوار است. فقط چیزی برای در نظر گرفتن. آنها سطح نگهداری دارند که همراه با آنهاست.

فضای ناهارخوری بیش از اندازه – هنگام خرید خانه جدید لازم نیست به میزبانی ناهار کریسمس فکر کنید. شاید این کار را فقط هر چند سال یکبار انجام دهید، بنابراین روی نحوه استفاده از آن فضای ناهارخوری هر روز تمرکز کنید.

حیاط استخر – چه مسخره کننده است وقتی کسی خانه خود را در بهار و تابستان می فروشد و شما در حال سرگردانی در خانه باز او هستید و بر روی استخر و اطراف آن آب می ریزید. صاحبان آنها این ظاهر را به بهترین شکل ممکن خواهند داشت. بگذارید رویاپردازی در مورد اینکه چگونه هر شب در تابستان شنا می کنید، یکشنبه ها صبحانه را در آنجا می خورید و همه همسایه های اطراف را دعوت می کنید تا از آن لذت ببرند شروع شود… اما فقط یک فکر، آیا واقعاً از آن استفاده خواهید کرد؟ استخرها و حیاط های اطراف می توانند تعمیر و نگهداری زیادی داشته باشند. بچه ها بزرگ می شوند، کمتر از آنها استفاده می کنند و استخرها بسیار فصلی هستند.

دوش در فضای باز – من در اینستاگرام و پینترست دوش های بسیار زیبایی در فضای باز دیده ام. من یکی را در خانه دوست دارم، اما در واقع فقط برای ظاهر است و ما هرگز از آن استفاده نمی کنیم. من فکر می کنم آنها عالی هستند، اما اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که درست در ساحل زندگی کنید تا بچه ها بتوانند شن های خود را بشویید!

گودال های آتش – مشابه استخرها فصلی هستند و فضای حیاط را اشغال می کنند. آنها دارای سطح نگهداری هستند که می توانید از صندلی برای مراقبت، مبلمان در فضای باز و چوب برای جمع آوری برخوردار شوید. اگر طرفدار زمستان نیستید، شاید نشستن بیرون اطراف آتش کاری نباشد که اغلب انجام می دهید.

عقب نشینی می کند – من در خانه‌ای که سال‌ها پیش در اتاق خواب اصلی آن را ساختیم، یکی داشتم. من ایده روی پلان زمین را دوست داشتم، اما هرگز از آن استفاده نکردیم. من تصور می کردم که شب ها آنجا بنشینم، اما سلام ما بچه هایی داریم که این اتفاق نیفتاد! همچنین به این معنی است که برای پر کردن فضا باید صندلی اضافی برای این منطقه خریداری کنید.

باغ های فانتزی – اگر شست سبز هستید، آن را دنبال کنید! اگر از داشتن یک باغ و چند گیاه خوشحال هستید، شاید لازم باشد خانه‌هایی را که دارای چمن زیاد، تخت‌های باغ و درختانی هستند که نیاز به نگهداری فصلی مانند هرس دارند، جدی بگیرید.

حمام های زیاد – وقتی به حمام ها نگاه می کنم تنها چیزی که می توانم ببینم تمیز کردن است. من عاشق آب انداختن در عکس های حمام آنلاین هستم و ای کاش می توانستم آن همه شیشه، آینه و فضاهای باز بزرگ را با آویزهای آویزان داشته باشم. اما در واقعیت من نمی‌توانم این نظم را حفظ کنم.

اگر به دنبال یک خانه جدید هستید یا حتی به دنبال ساختن خانه جدید هستید، فقط چند نکته را باید در نظر بگیرید. چیزهایی که برای بعضی ها معامله شکن هستند برای دیگران نیست، بنابراین ایده خوبی است که به خودتان اجازه ندهید که فریب ویژگی های فانتزی خانه را بخورید و از چیزهایی که نیاز دارید و نمی خواهید استفاده کنید.

KC. ایکس



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *