The Block 2022: Room Reveal 1


Room Reveal 1: حمام

با یک تیم جدید و خانه های انتخاب شده، وقت آن است که تیم های Block 2022 شروع به کار کنند!

و چه راهی بهتر از یکی از سخت ترین مناطق، حمام، برای شروع این چالش بزرگ؟

و نه هر حمامی، بلکه حمامی که می تواند 10000 دلار پول نقد برای شرکت کنندگان به ارمغان بیاورد، یک درخت کاملا بالغ برای محوطه سازی آنها و (منتظر آن باشید) ارتقاء آشپزخانه لوازم خانگی برنده به ارزش 250،000 دلار.

عمر و اوز (مقام اول)

“وای!” نیل وقتی وارد حمام عمر و اوز شد، گفت و تعریف و تمجیدها ادامه داشت. “پیچیده است!” شاینا در حالی که کاشی های دیوار هرینگبون 90 درجه، پوشش هاردی گروو و کاشی های کف طرح دار را می دید، گفت. “این خیره کننده است!” نیل اضافه کرد. دارن خلاصه کرد: “همه چیز کار می کند.” “این مانند حمامی است که متعلق به این خانه است – و متعلق به این بلوک است.” و این فقط ظاهر نبود، با ویژگی‌هایی مانند کف گرم و گرمایش در بالا، فضای ذخیره‌سازی در سطح صورت، نقاط برق در همه مکان‌های مناسب و فضای دوش/حمام مجلل، این اتاق را به استانداردهای امسال تبدیل کرده است.

از اینجا اتاق عمر و اوز را بخرید.

تام و سارا جین (مقام دوم برابر)

دارن گفت که با قرنیزهای سنتی و رز سقفی، اتصالات نور اولیه بازسازی شده و استفاده فراوان از پانل، این یک حمام بود، به سادگی: “بسیار چشمگیر!”. و همچنین مقرون به صرفه است، او اضافه کرد که با پوشش نه تنها زیبا، بلکه صرفه جویی در بودجه با محدود کردن فضای مورد نیاز کاشی است. برخی از مسائل وجود داشت – کباب پز باز روی در، برخی از فلزات نامتناسب، عدم وجود انباری و درب دوش نامناسب، اما در کل اتاقی بود، داوران موافق بودند که سطح بالایی از پیچیدگی را نشان می داد. و یکی که داوران را برای دیدن بیشتر هیجان زده کرد!

از اینجا اتاق تام و سارا جین را بخرید.

دیلن و جنی (مقام دوم برابر)

شاینا افزود: در راهروی کوچک، از میان طاق و به چیزی که نیل آن را به عنوان: «تازه، خوش‌آمد و بی‌انتها» توصیف می‌کند، در حالی که وارد حمام نورانی و مطبوع دیلن و جنی می‌شود، که با این حمام نفس‌گیر حتی بهتر شده است. نمای بیرون برای دارن این حس تعادل بود، با آینه های خمیده ای که از ورودی طاق نما پخش می شدند، یک کور در ارتفاع دقیق ریل تصویر و نورگیرهایی که سقف را می شکنند. همه چیز کار نمی کرد، آنها موافقت کردند، با یک طبقه شیبدار فقط یک مشکل، اما در کل، دارن ادامه داد که یک حمام ایده آل برای یک بروشور بازاریابی است.

از اینجا اتاق دیلن و جنی را بخرید.

راشل و رایان (مقام چهارم)

از لحظه ای که داوران وارد این حمام شدند، یک چیز برای همه آنها برجسته بود – فضا! “این عظیم است!” شاینا در حالی که سقف‌های بلندی را که دارای نورگیرهای عریض، دوش دوتایی، کاشی‌های کف تا سقف و فضای ذخیره‌سازی فراوان است، می‌گذاشت. اما خیلی زیاد بود؟ و مهمتر از همه، این کشور بود؟ داوران موافق بودند که ویژگی‌های مربعی، روشویی چوبی، حوض، پلان نورپردازی «هنرمندانه» و شیشه‌های منحنی، همگی لوکس مدرن را فریاد می‌زدند، احتمالاً برای یک خانه روستایی بسیار مدرن است. شاینا قبل از اینکه همه این سؤال را بپرسد، گفت: چند ویژگی میراثی ممکن است تأثیر را ملایم کرده باشد: آیا در یک محیط کشور مناسب است؟ دارن پالمر گفت: «فقط».

از اینجا اتاق رایان و ریچل را بخرید.

آنکور و شارون (آخرین مکان)

نیل اعلام کرد که براق و برنجی است و به کاشی‌های سنگ آبی، اتصالات برنجی و دیوار نوک حمام «تئاتری» آنکور و شارون نگاه می‌کرد. و شاید کمی کلاستروفوبیک. دارن مخالفت کرد، “من آن را دوست دارم!” او گفت که احساس بد و بد خلقی که تیم ایجاد کرده بود، یراق آلات نور و قرنیز برای او کارساز بود. اما این یک فضای بحث برانگیز بود، و شاینا نگران بود که احساس تاریخی خانه 3 – همان طور که او آن را The Grand Dame of The Block نامید – ممکن است گم شود اگر تیم به ویژگی‌های موجود توجه نمی‌کرد و تلاش نمی‌کرد آنها را در خود جای دهد. ساختن.

از اینجا اتاق آنکور و شارون را بخرید.

تمام اتاق های دیگر را اینجا ببینید!

تصاویر با تشکر از فروشگاه بلوک و نه در حال حاضر.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *