چگونه بدون خرج کردن پول بیشتر خانه خود را تغییر دهید


وقتی خانه کمی بد به نظر می رسد، چرا برخی از این نکات زیر را امتحان نکنید تا بدون خرج کردن پول بیشتر، خانه خود را تغییر دهید…

1. مبلمانی که دارید را دوباره مرتب کنید

آیا می توانید مبلمان را از زاویه دیگری جهت دهید؟ یا قطعات را از اتاق های دیگر عوض کنید؟ تنها چیزی که نیاز دارید کمی زمان و قدرت عضلانی برای تازه نگه داشتن چیزها است.

2. یک جمع آوری انجام دهید

صرفاً ویرایش فضای شما می تواند احساس یک منطقه را تغییر دهد. شاید یک مرتب کردن خوب میز کنسول – برداشتن اشیا، گردگیری و جایگزینی همه آنها در طرحی متفاوت باعث شود چیزها دوباره احساس جدیدی کنند. آیا می دانید که برای پاکسازی انرژی در خانه خود باید حرکت 27 چیز? این تمرین فنگ شویی روشی ساده و در عین حال به طرز شگفت انگیزی موثر برای گیر نکردن شماست. در اینجا چند نکته در مورد کارهایی که نباید هنگام شلوغی کردن انجام دهید، آورده شده است.

3. آنچه را که دارید بالا ببرید

احتمالاً چند تکه مبلمان دارید که می‌توانید با لیسیدن رنگ یا پشت ماسه انجام دهید؟ شما شگفت زده خواهید شد که چگونه بسیاری از اقلام موجود در خانه شما می توانند از چرخه مجدد سود ببرند. رنگ کردن یک راه واقعا آسان برای شروع است. صندلی، بوفه، حتی قاب. همچنین می‌توانید به کمدها جلوی جدیدی بدهید، دستگیره‌های جدیدی به کشوها اضافه کنید یا خودتان سر تخت بسازید.

4. مقداری سبزی اضافه کنید

کمی سبزی از باغ اضافه کنید. وارد کردن فضای باز برای شاداب کردن فضای خسته معجزه می کند. چند شاخه را جدا کنید و به عنوان میز ناهار خوری به گلدان اضافه کنید، یا ساکولنت های کمی را به شیشه های آب اضافه کنید.

5. تمیز کردن عمیق

به سادگی شستن روکش های کوسن، انداختن پتو، تمیز کردن زیر سالن، صیقل دادن آینه ها، یا انداختن گردگیر به اطراف می تواند به خانه شما احساس تازگی بدهد.

6. با آثار هنری خلاق باشید

برای ایجاد دیوار گالری می توانید ما را دانلود و چاپ کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه انجام این کار آورده شده است.

7. فروش کالا به صورت آنلاین

پس از آن همه تمیز کردن و پاکسازی، چرا از چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید، مقداری درآمد کسب نکنید؟ در اینجا چند نکته در مورد نحوه انجام این کار آورده شده است. سپس می توانید چیز جدیدی بخرید تا به فضای خود اضافه کنید!



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *