10 راه برای فروش سریع خانه خود در یک بازار رقابتی

بهترین راه برای فروش سریع خانه خود در بازار رقابتی این است که آن را به گونه ای ارائه دهید که برای توده ها جذاب باشد.

استعلام و بازرسی بیشتر = علاقه و پیشنهاد خرید بیشتر.

یک لیست راکد می تواند در ذهن خریداران شک ایجاد کند که نوبت به بازار می شود. در حالی که رضایت دادن به قیمت پایین با فروش تفنگ ساچمه ای ایده آل نیست، شما همچنین نمی خواهید خانه شما برای مدت طولانی در بازار بماند زیرا به احتمال زیاد برای حرکت بعدی خود به بودجه نیاز خواهید داشت، به علاوه گاهی اوقات فقط می خواهید به فصل بعدی زندگی خود بروید

بنابراین چگونه خانه خود را به سرعت در بازار رقابتی بفروشید؟ پاسخ کوتاه این است که باید خانه خود را از بقیه متمایز کنید.

و چگونه فرد این کار را انجام می دهد؟ این فهرست را بخوانید و هر نکته را در خانه‌ای که می‌خواهید بفروشید، به‌طور فعال اتخاذ کنید.

نکته 1: تجزیه و تحلیل کاملی از خانه خود انجام دهید و لیستی از تعمیرات و به روز رسانی ها تهیه کنید

بسیار مهم است که خانه خود را از دید یک خریدار بالقوه تجزیه و تحلیل کنید. زخم های چشمی که باید اصلاح شوند کدامند؟ چه چیزی می تواند به ملک اضافه شود که می تواند ارزش افزوده داشته باشد، اما با نصب هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت؟ از اتاقی به اتاق دیگر راه بروید و فهرستی از مواردی که باید روی آنها کار کنید تهیه کنید.

نکات بسیار زیادی در مورد رنگ آمیزی مجدد و جایگزینی آن وجود دارد. اگر ملک قدیمی‌تری دارید که احتمال فروش در آن بالاست ثابت است، ممکن است احمقانه باشد که پول زیادی برای به روز کردن خانه خرج کنید. شاید بهتر باشد خانه را به گونه‌ای معرفی کنید که روکش‌های قدیمی حذف شده و با یک بوم خالی جایگزین شود تا بازسازی‌کننده جوان بتواند از آن کار کند. بنابراین فقط مراقب باشید که کدام یک از نکات زیر برای ملک شما مفید است.

نکته 2: روی نقاشی های دیواری نقاشی کنید، دیوارها را مشخص کنید و کاغذ دیواری را بردارید

بهترین نکته برای غیر شخصی کردن فضای داخلی خانه این است که آن را به یک پالت خنثی بازگردانید. این کار را می توان با رنگ آمیزی دیوارها به رنگ سفید انجام داد. در واقع، وقتی شک دارید، همیشه رنگ سفید را انتخاب کنید. سفید ظاهری تازه ارائه می دهد و به خریدار کمک می کند تا آنچه را که می تواند با دیوارها انجام دهد تجسم کند. تجزیه و تحلیل شما یک بوم خالی به خریدار می دهد تا بتواند با آن کار کند. همچنین زمان و هزینه های مربوط به حذف دیوارپوش های قدیمی را حذف می کند. این یک برد برد در ذهن خریدار است.

نکته 3: یک آشپزخانه قابل استفاده و شیک ارائه دهید

بازسازی آشپزخانه معمولاً برای بسیاری در هنگام فروش خانه مورد توجه نیست. اگر آشپزخانه قدیمی دارید، آن را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. شما نمی خواهید برای رنگ آمیزی مجدد آشپزخانه که ممکن است توسط مالک جدید خراب شود، زمان و هزینه صرف کنید. پس آشپزخانه را به شکل بهتری ارائه دهید. برخی از این نکات و ترفندها می تواند کمک کننده باشد

  • روی کابینت های قدیمی رنگ کنید و دستگیره های در را عوض کنید
  • اسپلش بک را روی آن رنگ کنید یا دوباره کاشی کنید
  • شیرهای آشپزخانه را تعویض کنید
  • اطراف سینک و نواحی اسپلش بک را دوباره دوغاب بزنید
  • نورپردازی را به روز کنید یا یک چراغ آویز روی نیمکت اضافه کنید
  • فقط نیمکت ها را به روز کنید و کابینت را ترک کنید
  • پوشش های پنجره را به روز کنید
  • تمام نیمکت ها را پاک کنید و اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه از تمام وسایل شخصی خالی است

نکته 4: حمام را با تعویض شیرها و وسایل به روز کنید

مانند آشپزخانه، بازسازی حمام می تواند پرهزینه باشد. اغلب یکی از اولین مناطقی است که خریدار بالقوه هنگام خرید ملک به روز می کند. اما همچنین می تواند مکانی باشد که خریدار را به ارائه پیشنهاد می کشاند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا حمام خود را در بهترین نور ممکن نشان دهید.

  • حمام را کاملا تمیز کنید
  • آشفتگی را از روی نیمکت ها پاک کنید
  • روی کاشی ها رنگ کنید
  • نورپردازی و پوشش پنجره ها را تعویض کنید
  • شیرآلات را تعویض کنید
  • روی دوغاب را تمیز یا رنگ کنید
  • حوله های اضافی اضافه کنید
  • دیوارها و سقف ها را رنگ کنید
  • یک فن اگزوز و لامپ گرما اضافه کنید
  • توالت و مخزن را تعویض کنید – یا فقط صندلی توالت را. تو تصمیم بگیر.
  • یک یا دو گیاه اضافه کنید

نکته 5: جلوی درب جلویی خود را جذاب کنید

درب ورودی نقطه استقبال از خانه شما است. درب ورودی را با رنگ آمیزی مجدد یا تعویض قفل و دستگیره تازه کنید. چند گیاه گلدانی و یک تشک خوش آمد گویی جدید اضافه کنید. این چیزهای کوچکی هستند که می توانند ورودی جلوی شما را زیبا کنند.

نکته 6: فرش و موکت را تمیز کنید

مهم است که به پایین نگاه کنید و فرش ها و فرش ها را به طور حرفه ای تمیز کنید. اینها بدیهی است که بهترین ها را ارائه می دهند، اما در هنگام بیرون رفتن از خانه و ترک خانه در تمیزترین حالت ممکن نیز کمک خواهند کرد.

نکته 7: دریچه های هوا را تعویض کنید یا دریچه های موجود را دوباره رنگ آمیزی کنید

به بالا نگاه کنید و رنگ تهویه هوا و دریچه های گرمایش را بررسی کنید. آنها را دوباره رنگ کنید یا جایگزین کنید. اغلب این ها پس از مدتی زرد می شوند، جایگزینی آنها خانه شما را تازه می کند.

نکته 8: گاراژ را تمیز کنید

یک گاراژ مرتب و مرتب فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه می دهد. همچنین به خریدار این فرصت را می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی را برای خودروها و تمام وسایل آن در نظر بگیرد. ذخیره سازی یک نقطه خوب برای فروش و خرید با هر ملکی است.

نکته 9: باغ‌ها را به‌روزرسانی کنید و سقف تمیز و راهرو را تحت فشار قرار دهید

فضای بیرونی خانه خود را در نظر بگیرید تا در بهترین نور ظاهر شود. رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه کار بزرگی است. گاهی اوقات یک تمیز کردن با فشار خوب و افزودن چند گیاه به باغ و مالچ پاشی مجدد می تواند به روز رسانی مورد نیاز را ارائه دهد.

نکته 10: خانه خود را برای فروش آماده کنید

چیدمان خانه در واقع همه این نکاتی است که ما به اشتراک گذاشته ایم، اما این مهم ترین راه برای نمایش خانه شما به گونه ای است که برای خریداران جذاب باشد. شما می توانید برای جلوگیری از اشتباهات صحنه سازی خانه ما را بخوانید. در اینجا نمونه ای از خانه صحنه سازی شده توسط یک حرفه ای است. این خانه صحنه‌ای در عرض 3 هفته در حراج فروخته شد و بالاترین فروش در این منطقه تا به امروز برای این سال بود. صحنه‌سازی خانگی کار می‌کند و منجر به فروش سریع در بازار کند می‌شود. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا با یک متخصص تماس بگیرید.مشارکت در ساخت زمین

چه نکاتی را می توانید به اشتراک بگذارید که منجر به فروش سریع در بازار رقابتی شده است؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *