بلوک 2022: تغییر درخت

امسال دوباره برگشتم و همه عکس‌های اتاق بلوک را به اشتراک گذاشتم.

اگر در اینجا تازه کار هستید و نمی‌دانید چرا این کار را انجام می‌دهم – خوب من روزی روزگاری در سال 2011 در The Block بودم.

و هر سال که من تماشا می کنم، برنامه مسخره تر می شود هاها! روزهای متوسط ​​بودجه و کار سخت گذشته است. اکنون بزرگ است. و چیزهایی که مطمئناً شگفت انگیز به نظر می رسند. چه کسی دوست ندارد به اتاق ها / خانه های تولید شده نگاه کند؟

امسال «Block: Tree Change» به Gisborne South در محدوده زیبای Macedon ویکتوریا می‌رود، جایی که پنج زوج شیک‌تر شهری هر کدام یک خانه خواهند ساخت.
خانه ای به مساحت 500 متر مربع، زمین های تنیس و حتی یک کارخانه شراب سازی در 10 هکتار از هارتلند برجسته استرالیا.

برای اولین بار در تاریخ بلاک، شرکت کنندگان نه تنها یک خانه مسکونی خواهند ساخت، بلکه از همان لحظه ای که به صحنه فیلمبرداری می رسند، در مورد محوطه سازی بیش از 700 متر مربع زمین نیز برنامه ریزی و فکر می کنند.

The Block: Tree Change که به صورت دستی از سراسر کشور انتخاب شده است، دارای یک ترکیب فوق العاده از Blockheads تازه چهره است، که اکثر آنها به طرز باورنکردنی مشتاقانه برای مقابله با چالش امسال هستند. اما تلاش‌های عظیم ساخت‌وساز پیش‌رو برای برخی ثابت می‌شود، با یک زوج ابزارهای خود را رها کرده و نمایش را سه روز پس از فیلم‌برداری رها می‌کنند، که Block را به پایه‌های آن تکان می‌دهد.

پنج زوجی که در روز اول سفر را آغاز می کنند عبارتند از: جوئل پتفول (37) بازیکن فوتبال و ال فرگوسن (38) که در بوندی مستقر هستند. تام کالجا (34) و مددکار اجتماعی سارا جین ویلسون (30) از ملبورن. هنرپیشه و وکیل شارون جوهال (34) و حسابدار آنکور دوگرا (41) نیز اهل ملبورن. دیلن آدامز (29) و جنی هیت (25) از ساحل طلایی. و عمر سلیمانخیل (30 ساله) بازیکن راگبی حرفه ای و عثمان (اوز) سعید (30 ساله) از وسترن سیدنی، تعمیرکار ساختمان.

این نیز >> در شانزدهمین سری از میزبانی Block، اسکات کم برای اولین بار خانه خود را برای الهام بخشیدن به زوج ها و ایجاد فضایی برای گردهمایی آنها خواهد ساخت. وای من مثل WTF هستم و چرا؟ به هر حال، بیایید ببینیم چگونه این بازی انجام می شود.

در وبلاگ من ثبت نام کنید تا هرگز چیزی را از دست ندهید! و این دسته را نشانه گذاری کنید تا بتوانید این فصل را به راحتی پیدا کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *