چگونه در مورد رنگ بیرونی تصمیم می گیرید؟

انتخاب یک پالت رنگ برای نمای بیرونی خانه شما اغلب سخت تر از انتخاب طرح رنگ داخلی است. انتخاب رنگ شما اولین تاثیر را خواهد گذاشت. درست انجام دهید و می‌توانید ویژگی‌هایی را که می‌خواهید پنهان کنید پنهان کنید و آن‌هایی را که می‌خواهید تقویت کنید برجسته کنید.

چگونه شروع کنیم

از محیط اطراف خود الهام بگیرید. آیا شما توسط طبیعت احاطه شده اید؟ آیا شما در یک منطقه میراث فرهنگی هستید و توسط مقررات شورا محدود شده اید؟ محله خود را مطالعه کنید، آیا می خواهید متمایز شوید یا با هم ترکیب شوید؟ لازم نیست دقیقاً با همسایه خود مطابقت داشته باشید، اما می توانید تحت تأثیر انتخاب رنگ آنها باشید.

چه چیزی را می توان و نمی توان تغییر داد؟

اگر در حال بازسازی هستید، ویژگی هایی در خانه شما وجود خواهد داشت که با یک لیسیدن رنگ نمی توان آنها را تغییر داد یا اگر بتوانند، گران تمام می شود. ویژگی هایی مانند آجرکاری و تغییر سقف شما با رنگ هزینه زیادی دارد، بنابراین به نحوه کار با این ویژگی های موجود فکر کنید. همچنین باید سن و سبک خانه خود را در نظر بگیرید.

فراتر از ده سال فکر کنید

رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه یک کار تعمیر و نگهداری است که اغلب هر 10 سال یا بیشتر انجام می شود. در حالی که زرد خردلی در دهه 90 محبوب بود، اما در سال 2018 چندان شیک نیست. پالت رنگی را انتخاب کنید که طول عمر داشته باشد.

در اینجا سه ​​پالت رنگ وجود دارد که در آزمون زمان مقاومت می کنند:

پاستل

رنگ های پاستلی ملایم یک فرمول اثبات شده برای نمای بیرونی خانه هستند. پاستل ها برای طیف وسیعی از خانه ها از مدرن گرفته تا قدیمی مناسب هستند. پاستیل‌های بی‌صدا (آبی، خاکستری و سبز) همراه با تریم‌های سفید شفاف، در آزمون زمان مقاومت می‌کنند و به‌ویژه برای خانه‌های دارای تخته هوا مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که تغییر رنگ مشخصی بین تزئینات و سایر قسمت‌های خانه دارید تا مطمئن شوید که ویژگی‌ها برجسته هستند. و می‌دانید که بعداً چه می‌خواهم بگویم… با درب ورودی رنگی، یک عنصر شگفت‌انگیز را اضافه کنید!

تک رنگ

پالت های رنگی تک رنگ نسبت به پاستل چشمگیرتر، پررنگ، جسورانه و تیره هستند. یک تم ساده سیاه و سفید مدرن، تمیز است و جذابیت خیابانی را با تاثیرگذاری بالا ارائه می‌کند. برای اطمینان از به دست آوردن ظاهر مناسب، رنگ تیره شما باید رنگ بلوک خانه با رنگ سفید اعمال شده روی تزئینات باشد. به رنگ های زغالی تیره و خاکستری برای ظاهری کمتر دراماتیک فکر کنید. با لهجه های سنگی و ویژگی های چوب آن را بیشتر نرم کنید.

زنگ های زمینی

از کشور شگفت انگیز ما الهام بگیرید و به دنبال سبزی های مریم گلی، چوب، قهوه ای غنی و رنگ های زمینی باشید. ظاهر را با لایه‌ها، ویژگی‌های سنگی و آجر تکمیل کنید تا به آن علاقه‌مند شوید. این طرح رنگی گرم و جذاب است و برای چشم آسان است.

یک قانون طلایی که باید به خاطر بسپارید این است که فقط از 3 یا 4 رنگ استفاده کنید و در عین حال سقف، راهرو و سایر ویژگی هایی که قابل تغییر نیستند را نیز در نظر بگیرید.

مشارکت در ساخت زمین

تصاویر 1/2/3/4

ممکن است این پست وبلاگ را دوست داشته باشید – ایده های نمای آجری نقاشی شده.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *