نکات صرفه جویی در پول و انرژی برای زمستان

توسط لگراند برای شما آورده شده است.

به دلیل وابستگی روزافزون به وسایل برقی برای گرم کردن خانه، زمستان می تواند باعث افزایش شدید قبوض برق شود.

با توجه به افزایش مداوم هزینه های زندگی در سراسر استرالیا، هیچ زمانی مانند زمان حال برای سرمایه گذاری در راه های صرفه جویی در انرژی وجود ندارد.

کاهش هزینه های انرژی یک راه مطمئن برای صرفه جویی در هزینه است. این نکات را برای کاهش هزینه های انرژی و صرفه جویی در هزینه برای کارهای سرگرم کننده مانند بازسازی یا نوسازی خانه خود بررسی کنید.مشارکت در ساخت زمین

15 نکته صرفه جویی در پول و انرژی برای زمستان

1. برای جلوگیری از خروج هوای گرم و جلوگیری از خروج هوای سرد، هوای گرم را از خانه خارج کنید.

2. فقط اتاق هایی را گرم کنید که بیشترین زمان را در آنها می گذرانید.

3. هنگامی که گرمایش خانه خود را روشن می کنید، ترموستات را بین 18-20 درجه سانتیگراد نگه دارید. این می تواند تا 10٪ در مصرف انرژی شما صرفه جویی کند که در قبض برق شما منعکس می شود.

4. برای کنترل سریع و راحت اطراف خانه، چراغ های هوشمندی را نصب کنید که می توانند از طریق یک دستگاه هوشمند کنترل شوند. محصولاتی مانند HPM Smart Downlights به شما این امکان را می‌دهند که مصرف نور انرژی را از طریق یک برنامه یا کنترل از راه دور کنترل کنید. عملکرد تایمر همچنین برای خودکار کردن چراغ‌های شما عالی است، بنابراین می‌توانید زمانی که می‌دانید در اتاق نخواهید بود، خاموش شوند. چراغ‌های روشنایی هوشمند HPM دارای یک عملکرد کاهش نور نیز هستند که به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

5. برای شستن و خشک کردن لباس ها و ملحفه ها این قانون را در نظر بگیرید که فقط بار کامل شستشو و بار کامل در خشک کن انجام شود.

6. روی توپ های خشک کن پشمی سرمایه گذاری کنید. آنها می توانند زمان خشک شدن لباس های شما را در خشک کن کاهش دهند و در صورتحساب انرژی شما صرفه جویی کنند.

7. عادات ثابتی برای خاموش کردن وسایل در حالت آماده به کار در سرتاسر خانه در زمانی که استفاده نمی کنید تنظیم کنید. اگر می خواهید در سلامت عقل و زمان خود صرفه جویی کنید، یک تایمر آنالوگ HPM با افست های 24 ساعته خریداری کنید. برای سهولت در صرفه جویی در مصرف انرژی، به طور جادویی لوازم خانگی را به طور خودکار خاموش یا روشن می کند. اینها نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه شکل منحصر به فرد آنها نیز مانع از خروجی برق مجاور نمی شود!

8. برای شام از آرام پز استفاده کنید. می‌توانید گوشت‌های کمتر برش خورده را برای نرم کردن انتخاب کنید (که نسبت به بودجه مواد غذایی مهربان‌تر هستند!)، و گرمای دستگاه می‌تواند به خانه گرما بیافزاید. به‌علاوه، آماده شدن زودتر برای شام می‌تواند باعث صرفه‌جویی در سفارش غذای بیرون برود، اگر روز شلوغی بوده است.

9. بطری های آب گرم و کیسه های گندم گرم شده می توانند تخت شما را بدون تکیه به پتو و بخاری برقی گرم کنند.

10. از BBQ در زمستان برای صرفه جویی در هزینه برق برای پختن شام استفاده کنید.

11. دوش آب گرم طولانی می تواند در زمستان بسیار وسوسه انگیز و لذت بخش باشد، اما دوش های کوتاه تر آب گرم کمتری مصرف می کند و بنابراین انرژی برای گرم کردن واحد آب گرم در هنگام پر شدن مجدد آن کاهش می یابد.

12. هنگام شستن دست ها، مسواک زدن یا اصلاح، شیر آب را ببندید.

13. یک HPM Fanlight را در حمام نصب کنید. هنگامی که سردترین اتاق خانه می تواند مرطوب ترین اتاق بعد از دوش آب گرم نیز باشد، نیاز به یک لامپ حرارتی اگزوز کارآمد برای حذف تراکم و حفظ گرما در اتاق از طریق چراغ های LED کم مصرف دارد. لامپ های حرارتی می توانند 250 وات باشند، و اگزوز و نور HPM مجرای مجموع 113 وات برای هر دو انرژی با استفاده از اجزای واحد، با مصرف کمتر از نیمی از انرژی بیشتر لامپ های حرارتی است.

14. پنجره های خود را مبله کنید. اگر پنجره های خالی دارید، روی کرکره ها، پرده ها یا پرده ها سرمایه گذاری کنید و آنها را در زمستان بسته نگه دارید تا گرما از خانه شما خارج نشود. این کار هنگام استفاده از بخاری نیز مهم است زیرا از خروج هوای گرم از خانه جلوگیری می کند.

15. روی UGG/دمپایی و OODIE یا جامپر راحت گرم سرمایه گذاری کنید. هرچه لایه های بیشتری داشته باشید، برای گرم کردن خانه خود به وسایلی که انرژی زاینده را کاهش می دهند، اعتماد کمتری خواهید داشت. هزینه هر پوشیدن دمپایی با کیفیت و لباس مجلسی پرزرق و برق را دست کم نگیرید تا شما را در زمستان گرم نگه دارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *