10 گیاه خانگی که کشتن آنها سخت است

گیاهان سرپوشیده به جایی نمی روند.

به نظر می رسد این روند هر سال در حال تغییر است، با یک گیاه پرطرفدار جدید برای امتحان در گوشه اتاق نشیمن یا دفتر کار خانگی.

گیاهان واقعی فواید سلامتی را در خانه ارائه می دهند، اما می توان در مورد زنده نگه داشتن گیاهان داخل خانه احتیاط کرد. به خصوص اگر انگشت شست شما بیشتر قهوه ای باشد تا سبز.

اگر می خواهید یک (یا سه) گیاه سرپوشیده را به خانه خود اضافه کنید، در اینجا 10 گیاه خانگی وجود دارد که کشتن آنها سخت است. مشارکت در ساخت زمین

1. گوهر زنگبار

این گیاه ممکن است غیرقابل کشتن ترین گیاه سرپوشیده باشد. برگ های سبز تیره و براق دارد و می تواند در صورت غفلت رشد کند. دوست دارد در داخل خانه در مکانی با نور خوب اما به دور از نور مستقیم خورشید باشد. در نیمه سایه نیز رشد می کند.

نیاز به آب گهگاهی دارد و بین دو آبیاری خاک باید خشک شود. مطمئن شوید که این گیاه را در گلدانی با زهکش قرار دهید.

2. لیلی صلح

این ممکن است محبوب ترین گیاه داخلی باشد که در خانه ها و ادارات رشد می کند. همچنین یکی از با استعدادترین گیاهان برای مناسبت های خاص است. این گیاه به دلیل بهبود کیفیت هوا و جوانه زدن گل ها در طول سال شناخته شده است، کشتن آن دشوار است.

پیس لیلی عاشق یک مکان سرپوشیده گرم و دور از نور مستقیم خورشید است. این گیاه نیاز به آبیاری منظم دارد، بنابراین اگر تمایل به آبیاری بیش از حد گیاهان خود دارید، ممکن است این گیاه را برای خانه خود انتخاب کنید.

3. کارخانه لاستیک

یکی دیگر از گیاهان داخلی مورد علاقه با شاخ و برگ تیره، گیاه لاستیک است. به نور زیادی نیاز دارد، بنابراین آن را در کنار پنجره قرار دهید و از مرطوب بودن خاک اطمینان حاصل کنید. هر دو هفته یکبار باید آبیاری شود. می توانید نکات بیشتری در مورد نحوه رشد یک گیاه لاستیک سالم بخوانید.

4. Monstera Delicsiosa

این گیاه به راحتی تکثیر می شود، این گیاه به گوش فیل معروف است و شاخ و برگ سبز بزرگتری دارد که بیشتر به دلیل رشد در مناطق گرمسیری شناخته شده است. این گیاهی است که می تواند در همه جهات رشد کند، بنابراین اگر به دنبال یک گیاه بزرگتر برای پر کردن یک فضای خاص هستید، این گیاه انتخاب من خواهد بود. می توانید نکات بیشتری در مورد نحوه مراقبت از Mostera Deliciosa را در اینجا بخوانید.

5. گیاه مار

گیاهان مار می توانند در هر جایی که نور روشن وجود دارد رشد کنند، که آنها را به گزینه ای عالی برای مکان های آفتابی در داخل خانه تبدیل می کند. آنها همچنین برای ماشین سواری آسان هستند، بنابراین کسانی که برای زنده نگه داشتن گیاهان سرپوشیده مشکل دارند، این یکی می تواند بهترین انتخاب باشد. آنها می توانند با بی توجهی در آبیاری زنده بمانند … اما آنها به یک آب گاه به گاه نیاز دارند.

6. پیچک شیطان

من این گیاه را در مناطق کم نور و پر نور خانه با موفقیت زیادی پرورش داده ام. بهترین چیز در مورد پیچک شیطان این است که می توان آن را در یک ظرف شیشه ای آب پرورش داد – به این معنی که نیازی به آبیاری نیست. آب باید بررسی شود و گاهی اوقات تعویض شود. اگر عاشق گیاهی هستید که دوست دارد آویزان شود، پیچک Devi’s یک انتخاب عالی برای داخل خانه است.

7. سرخس بوستون

سرخس بوستون گیاهان آویز عالی برای داخل خانه هستند. بنابراین اگر می خواهید کمی ارتفاع اضافه کنید، یکی از این یا سه مورد را از سقف آویزان کنید. هر دو هفته یکبار باید آبیاری شود. مراقبت از آن آسان است و می تواند در اتاق های کم نور رشد کند.

8. سرخوشی

من عاشق کاکتوس ها و ساکولنت ها هستم، اما آنها از داخل خانه خوششان نمی آید. آنها به آفتاب نیاز دارند. اگر ظاهر کاکتوس را دوست دارید، Euphorbia ممکن است گزینه ای برای شما باشد. ممکن است شبیه کاکتوس باشد، اما اینطور نیست.

برخلاف کاکتوس ها در نور کامل یا جزئی به خوبی رشد می کنند. آنها عاشق خیساندن خوب هستند، اما سپس قبل از آبیاری مجدد صبر می کنند تا خاک آنها خشک شود. آنها می توانند با آبیاری یک بار در ماه زنده بمانند. خاک را هر هفته چک کنید و این گیاه را نزدیک پنجره، جلوی در یا زیر ایوان قرار دهید.

9. Pallor Palm

آیا به یک گیاه بلند برای گوشه ای در خانه خود نیاز دارید؟ نخل پارلور می تواند گوشه های تاریک را تحمل کند و آن را به گیاهی ایده آل برای داخل خانه تبدیل می کند. کشتن سخت است، اما با دادن نور و آب زیاد می توان آنها را تا سر حد مرگ دوست داشت. اگر به گیاهی نیاز دارید که نیاز به نگهداری هفتگی کمی دارد، این گیاه سرپوشیده برای شماست.

10. گیاه ساتن پوتوس

یکی دیگر از گیاهان انگور که نور کم را تحمل می کند و دوست ندارد بیش از حد آبیاری شود. برگها قبل از آبیاری نیاز به ریزش دارند. در ماه های سردتر، این گیاه را از در و پنجره دور نگه دارید، زیرا هوای سرد را دوست ندارد. این یک گیاه عالی برای قرار دادن در قفسه های کتاب یا در حمام یا لباسشویی است.

♥ KC.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *