آپدیت رینو

18 ماه وحشی گذشت. اگر مرتباً آن را دنبال کنید، می‌دانید که من تغییرات بزرگی داشته‌ام… به هر حال، این چیزی نیست که امروز اینجا هستم، زیرا می‌خواستم به شما به‌روزرسانی کنم که با بازسازی‌ها در کجا هستم!

در اوایل امسال یک رنوی خانه کوچکی را تمام کردم که آن را به Airbnb تبدیل کردم. من از بهمن امسال اسکان را شروع کردم و در عرض 4 ماه به وضعیت سوپرهاست رسیدم. من به آن افتخار می کنم و پسر من چیزهای زیادی یاد گرفتم. من قصد دارم همه اینها را در کتاب الکترونیکی جدیدی که دارم می نویسم به اشتراک بگذارم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن در اینجا ثبت نام کنید.

آن خانه Airbnb هر آخر هفته و به صورت دوره‌ای در طول هفته رزرو می‌شود. من همچنین رزروهای خصوصی را دریافت می کنم که مستقیماً از اینستاگرام می آیند. به نظر می رسد همه اینها در حال حاضر خوب کار می کنند.

خانه Airbnb در یک مکان عالی نیست (Wagga یک مکان تعطیلات مقصد نیست)، اما من هنوز با آن موفقیت خوبی دارم. اگر به دنبال انجام کاری مشابه هستید، لازم نیست در ساحل باشید یا برای اجرای Airbnb یک مزرعه اقامت ویژه داشته باشید.

سپس همزمان با Airbnb شروع به بازسازی خانه کوچکی کردم که در آن زندگی می کنم. بله، دیوانه!!!

بنابراین، در 18 ماه، دو حمام (یک حمام برای رفتن)، دو رختشویی، دو آشپزخانه، چهار اتاق نشیمن، شش اتاق خواب، یک بار، فضای بیرونی، نرده ها، پشت بام ها، باغ ها را انجام دادم. خیلی چیزها!

مشارکت در ساخت زمین

من تقریباً سهام این خانه را با بودجه 50 هزار دلاری برای رنو سه برابر کردم.

من هرگز اجازه ندادم هزینه چیزها از کنترل خارج شود.

من کمک دارم، و هر جا که لازم باشد، کارمزد می پردازم. اما من سعی می کنم تا حد امکان DIY را هماهنگ و مدیریت کنم.

پس در خانه کوچک من چه کاری باقی مانده است؟

  • من باید کوچکترین لباسی را که تا به حال دیده اید انجام دهم
  • تخته دامن و آرشیترو
  • رنگ بیشتر روی پنجره ها
  • تمام کار براق
  • در لباسشویی دست بزنید
  • رنگ و کفپوش اتاق خواب مستر

بعدش چی؟

من کاملا مطمئن نیستم. ها! یکی بگه چیکار کنم!

اما فکر می کنم دنبال کار می گردم. من بسیاری از مشاغل آزاد را انجام داده ام و این خوب است زیرا انعطاف پذیری زیادی دارم، اما برای خانه سوم برنامه هایی دارم و اگر بانک بخواهد با من مهربان باشد نیاز به فیش حقوقی محکمی دارد! آزاردهنده.

نمی دانم این خانه ای را که در آن زندگی می کنم بفروشم یا نگهش دارم. بنابراین من مدام از کائنات می خواهم که به من کمک و راهنمایی کنند.

من عجله ندارم، پس آنچه خواهد بود خواهد بود.

من اخیراً خیلی روی خودم، نگرش، طرز فکر و انگیزه ام کار کرده ام. من می‌دانم که سخت کار کردن، جلو بردن و ایجاد فرصت‌ها تنها از این می‌آید که از منطقه راحتی‌ام خارج شوم و در مورد آنچه که کسی فکر می‌کند یا می‌گوید حرفی نزنم.

روزها کسل کننده نیستند، تا لبه پر هستند. برخی خوب، برخی بد.

اما من قطعاً در جایی که 12 ماه پیش بودم نیستم و مطمئناً تا 12 ماه دیگر دوباره در همان مکان نخواهم بود. و این هیجان انگیز است (حتی اگر من هیچ ایده ای نداشته باشم که چه چیزی / کجا خواهد بود).

اگر می خواهید برخی از نکات و ترفندهای رنو را یاد بگیرید، می توانید کتاب الکترونیکی من را از اینجا خریداری کنید.

به علاوه در اینستاگرام فالو کنید زیرا من در آنجا زندگی می کنم و شما می توانید همه رنوها را ببینید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *