کریستال برای مبتدیان

من اخیراً دنیای شگفت انگیز کریستال ها را کشف کرده ام. من گیر افتاده ام. من حتی یک فروشگاه آنلاین دارم که آنها را می فروشد – به همین دلیل آنها را دوست دارم. امروز فکر کردم که اگر مبتدی هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، یک پست ساده تهیه کنم که در آن به کریستال های “باید” اشاره کنم.

اگر واقعاً کریستال‌ها را نمی‌فهمید و متوجه نمی‌شوید که این همه هیاهو در مورد چیست، اشکالی ندارد. من هم این کار را نکردم، اما با افزایش عشق من به آنها شروع به خواندن بیشتر و بیشتر در مورد آنها کردم. اگر دوست دارید اسمش را بگذارید جادو! من همیشه کمی بی حوصله بوده ام هاها، اما اگر هیچ چیز دیگری نباشد، وقتی به آنها نگاه می کنم یک جو بسیار مثبت از درون ایجاد می کنند. و آنها مرا خوشحال می کنند زیرا آنها نیز شگفت انگیز به نظر می رسند!

من احساس می کنم که انرژی باعث ایجاد انرژی می شود. بنابراین اگر آنها به من احساس خوبی بدهند، و من معتقدم، دریافت خواهم کرد.

به علاوه، آنها از نظر زیبایی شناسی زیبا هستند و می توانند یک سطح خالی در خانه شما را پر کنند. آنها را روی یک کنسول، در دفتر کار، کنار تخت خود یا روی سینی روی میز ناهارخوری خود قرار دهید.

تاریخچه مختصری از کریستال ها

قدمت استفاده از کریستال به حداقل 6000 سال پیش در بسیاری از تمدن های باستانی – رومی ها، مصری ها، یونانی ها و ژاپنی ها باز می گردد. از کریستال ها برای ترویج شفا، روشنگری و رضایت استفاده می شد. از دیرباز اعتقاد بر این بود که کریستال ها دارای خواص متافیزیکی و تقویت توانایی های روانی هستند.

کریستال‌ها می‌توانند با اجازه دادن به انرژی مثبت به بدن، به عنوان یک ظرف برای شفا عمل کنند و در عین حال راهی برای خروج انرژی منفی فراهم کنند.

فواید

همچنین قرار دادن کریستال ها در سراسر خانه، محل کار و در یک فضای خاص مفید است تا دائماً خود را با انرژی مثبت در جریان آزادانه احاطه کنید. از ژئودهای بزرگ گرفته تا سنگ‌های کوچک، هر یک از این سنگ‌های قیمتی و معانی آن‌ها تأثیر مثبتی بر بدن و ذهن شما دارند. کریستال های شفابخش هستند نه دارو، بنابراین نمی توانید برای بهبود تشخیص پزشکی به آنها اعتماد کنید، اما اگر به آنها اعتقاد داشته باشید، می توانند خلق و خوی و طرز فکر شما را بهبود بخشند.

برای مبتدیان باید کریستال داشته باشد

من فکر می کنم شما نمی توانید از کنار اینها عبور کنید! آنها مقرون به صرفه هستند و همه دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند.

کوارتز شفاف

قوی ترین شفا دهنده و تقویت کننده. برای انسداد عالیه در تمام سطوح خود کار می کند. به حافظه کمک می کند، برای برنامه ریزی و ذخیره اطلاعات عالی است. سیستم ایمنی را درمان می کند و تعادل را برای همه به ارمغان می آورد.

تورمالین

پاکسازی، پاکسازی و تشکیل یک سپر محافظ در اطراف بدن. دفن شده، باعث رشد می شود. احساس قربانی بودن را از بین می برد. الهام بخش شفقت و رفاه می شود. درمانگر روان قدرتمند، تنش را از بین می برد، انسداد را برطرف می کند. سیاه: محافظت در برابر تلفن همراه، تقویت سیستم ایمنی بدن. قهوه ای: زمینگیر، هاله را تمیز می کند، روابط ناکارآمد خانوادگی را التیام می بخشد.

گل سرخ

عشق و آرامش بی قید و شرط. قلب را تصفیه می کند، آرامش می بخشد و آرامش می بخشد. عشق را به شما و از شما جذب می کند. عشق به خود و پذیرش را به ارمغان می آورد. احساسات و ناراحتی های ابراز نشده را رها می کند. اندوه را تسکین می دهد. بخشش و اعتماد خود را تشویق می کند.
شفا – قلب، گردش خون، کلیه ها، آدرنال. باروری را افزایش می دهد، سوختگی را تسکین می دهد. برای آلزایمر و پارکینسون مفید است.

کوارتز دودی

سنگ عالی برای زمین و محافظت به خصوص در زمان استرس. حذف و سم زدایی در تمام سطوح. تسکین ترس افسردگی را از بین می برد و آرامش را به ارمغان می آورد. به پذیرش بدن فیزیکی کمک می کند.
شفا – عالی برای درمان بیماری های مربوط به پرتودرمانی شیمی درمانی. تسکین درد را ترویج می کند. برای ناراحتی های شکم، باسن و ساق پا مفید است، درد، سردرد را تسکین می دهد. گرفتگی ها را حل می کند، کمر را تقویت می کند، اعصاب را تقویت می کند. به جذب مواد معدنی کمک می کند، مایعات درون بدن را تنظیم می کند.

سیترین

سنگ فراوانی. پاک کننده و بازسازی کننده قدرتمند، انرژی بخش، خلاق، شهود را باز می کند. یاد می دهد که چگونه رفاه، همه چیز خوب و چگونه به اشتراک گذاشته شود. کمک می کند تا با جریان حرکت کنید. غلبه بر ترس.
شفابخش – تحریک هضم، طحال، لوزالمعده، افزایش گردش خون، سم زدایی خون، متعادل کردن تیروئید.

آمیتیست

قدرت شفابخشی و پاکسازی قوی. به غلبه بر انواع اعتیاد و انسداد کمک می کند. به خواب کمک می کند تمام احساسات منفی را از بین می برد و پاسخ های مثبت می دهد.
شفا – خون، سیستم ایمنی، بیماری های پوستی، اختلالات سلولی، متابولیسم و ​​سیستم غدد درون ریز را تمیز می کند.

فلوریت

هاله را تمیز و تثبیت می کند. از کامپیوتر و استرس الکترومغناطیسی محافظت می کند. انرژی های منفی و استرس را از اطرافتان می گیرد. پاکسازی و پاکسازی در تمام سطوح. این سنگ بر هرج و مرج غلبه می کند و آرامش را به ارمغان می آورد. به شما در یادگیری و افزایش تمرکز کمک می کند.
شفابخش – شفادهنده قوی، مفید برای دندان ها، سلول ها، استخوان ها، ترمیم DNA، تسکین درد، زونا و دردهای مربوط به اعصاب.

لپیدولیت

آلودگی های الکترومغناطیسی را پاک می کند، برای رایانه ها مفید است. منفی گرایی را از بین می برد. استرس و افسردگی را کاهش می دهد. سنگ انتقال، آرامش بخش و حمایت کننده در هنگام پریشانی عاطفی عمیق.
شفابخش – تقویت سیستم ایمنی، رفع خستگی، صرع، آلزایمر، دوقطبی و بی اشتهایی.

مشارکت در ساخت
به راحتی، شما می توانید اینها را در فروشگاه من نیز بیشتر اوقات بخرید! 😉 اگر در حال شروع کار هستید، اینها مجموعه خوبی برای شما خواهند بود. اگر آنها فروخته شوند، من همیشه بیشتر دریافت خواهم کرد، پس مراقب باشید.

مشارکت در ساخت

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *