چگونه برای بازسازی آشپزخانه خود انتخاب درستی داشته باشیم

تصمیمات زیادی برای برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه وجود دارد. شما باید در انتخاب های خود محکم باشید تا مطمئن شوید که هر عنصر با یکدیگر کار می کند. اگر در نظر دارید یک آشپزخانه جدید را در نظر بگیرید، مطمئن شوید که از آشپزخانه و دکوراسیون داخلی Dégabriele بازدید می کنید که در نازک کاری با کیفیت و سفارشی طراحی شده برای مشتریان تخصص دارند.

قبل از شروع در اینجا نکاتی در مورد چگونگی انتخاب صحیح برای بازسازی آشپزخانه خود آورده شده است تا اطمینان حاصل شود که فضایی کاربردی و در عین حال منسجم طراحی شده است.

انتخاب نیمکت مناسب

نیمکت قرار است قابل مشاهده ترین و سخت ترین سطح کار در آشپزخانه باشد. شکل، مواد و رنگ باید با چیدمان و طراحی کلی آشپزخانه کار کند.

نکات مهمی که در انتخاب رومیزی باید به آن توجه کرد این است:

  • بودجه
  • هر چند وقت یکبار استفاده خواهد شد و/یا چه فعالیت هایی را باید تحمل کند؟
  • روال تمیز کردن و مراقبت

میزهای میز می توانند در طیف وسیعی از مواد با انتخاب های رایج مانند لمینت، سنگ تولیدی، کوارتز، مرمر، فولاد ضد زنگ، بتن، گرانیت و الوار باشند.

اگر قرار است آشپزخانه یک منطقه بسیار قابل تردد برای پخت و پز و جمع آوری زیاد باشد، یک نیمکت سنگ مرمر، کوارتز یا سنگ ساخته شده ممکن است بهترین باشد.

میزهای با تعمیر و نگهداری بالا مانند چوب ممکن است ایده آل نباشند اگر برای مدت زمان نگهداری تحت فشار قرار گیرند.

انتخاب رنگ همچنین می تواند در طرح کلی آشپزخانه نقش داشته باشد. اگر می خواهید کنتراست جسورانه یا ظاهری منسجم با رنگ های مشابه داشته باشید، در نظر بگیرید. آیا روکش اسپلش بک و کابینت با نیمکت مطابقت دارد؟ هر سه این قسمت ها باید با هم کار کنند تا یک طرح رنگی متعادل به طور کلی ایجاد کنند.

چه وسایلی بهترین هستند؟

هر آشپزخانه دارای لوازم کلیدی از جمله فر، اجاق گاز، مایکروویو، ظرفشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال خواهد بود.

ممکن است وسایل دیگری نیز وجود داشته باشند که برای نصب نیاز به تفکر بیشتری دارند، مانند شیر آب فیلتری سرد زیر سینک که به اتصال آب و پریز برق جداگانه نیاز دارد. همچنین فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه را در نظر بگیرید. برخی از واحدها برای جلوگیری از تجمع گرما در فضای کابینت نیاز به تهویه اضافی دارند.

لوازم خانگی می توانند با عملکردهای مختلفی همراه باشند تا زندگی را آسان تر کنند.

وسایلی برای اجاق مایکروویو وجود دارند که می توانند به صرفه جویی در فضای کابینت در آشپزخانه کمک کنند.

لوازم خانگی ساخته شده می توانند یک روکش یکپارچه در آشپزخانه ایجاد کنند و ظاهری مینیمال با خطوط تمیزتر ایجاد کنند.

نکات مهمی که در انتخاب لوازم خانگی باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • برقی یا گازی؟ اجاق گاز انتخابی محبوب برای سرآشپزها است، اما اجاق‌های القایی وجود دارند که می‌توانند کنترل حرارت ثابت تری را هنگام پختن غذا ارائه دهند.
  • ویژگی مینیمالیستی یا کانونی برای تعادل؟ رینگ هودها می توانند در طیف وسیعی از طرح ها باشند و حتی برخی از آنها را می توان روی نیمکت نصب کرد. هنگام انتخاب محدوده مناسب برای آشپزخانه خود، چیدمان فضا، عملکرد و همچنین بودجه را در نظر بگیرید.
  • سهولت برای تمیزی. برخی از وسایل مانند اجاق گاز و ماشین ظرفشویی می توانند عملکردهای خود تمیز شونده داشته باشند که می تواند زمان لازم برای تمیز کردن و نگهداری را از بین ببرد.
  • فرهای داخلی دارای اندازه استاندارد 60 سانتی متر خواهند بود، اما می توانند تا مدل های بسیار عریض متفاوت باشند. اگر فضا اجازه می دهد، دو فر را در نظر بگیرید، اما چه نکات الکتریکی مورد نیاز است و آیا این به فضای کابینت مورد نیاز آسیب می رساند؟
  • لوازم آشپزخانه هر روز و گاهی بیش از یک بار در روز استفاده خواهند شد. بررسی گارانتی و خرید بهینه ترین مدل هایی که می توانید از نظر انرژی بخرید، هزینه دارد.
  • لوازم خانگی داخلی ممکن است ایده آل باشند، اما اگر بودجه اجازه نمی دهد، نصب جداگانه ای را در نظر بگیرید. فقط مطمئن شوید که عرض و عمق امکان اندازه گیری استاندارد این وسایل را فراهم می کند. رایج ترین وسایلی که به صورت جداگانه نصب می شوند عبارتند از: ماشین ظرفشویی، مایکروویو، یخچال و اجاق گاز ایستاده.

پایان کابینت و عملکرد

رنگ و طرح نکات کلیدی هستند که باید هنگام تصمیم گیری در مورد روکش کابینت مورد توجه قرار گیرند. دوام یک عامل مهم و همچنین ماده یا براق بودن است.

اگر تصمیم به نصب گزینه های بدون دسته دارید، مطمئن شوید که سطح کابینت ضد اثر انگشت است. مشکی ممکن است بهترین انتخاب رنگ نباشد زیرا می تواند آثار لک و اثر انگشت را نشان دهد.

طراحی کابینت را متناسب با سبک آشپزخانه انتخاب کنید. خطوط تمیز و سطوح صاف در خانه‌های مدرن رایج است، اما خانه‌هایی به سبک همپتونز ممکن است طراحی شیکر روی کابینت داشته باشند.

لمینت، الوار و روکش ها رایج ترین انتخاب ها برای سطوح کابینت هستند.

کابینت بالای سر نیز باید به دقت مورد توجه قرار گیرد، در حالی که ممکن است عملکردی با فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کند، آیا دسترسی به آن عملی است؟

دسته یا بدون دستگیره

دستگیره ها می توانند سخت افزار گران قیمتی برای درب کابینت آشپزخانه باشند. دستگیره های در یا دستگیره های میله ای که به صورت عمودی یا افقی نصب می شوند به ترجیح شخصی بستگی دارد.

دستگیره های چوبی برای درب کابینت سفید بسیار محبوب هستند اما دستگیره ها می توانند گران باشند.

استفاده از قالب بندی قاب عکس و برش را برای هک DIY در نظر بگیرید. حتی درب شیشه های چوبی که به اندازه اره شده اند می توانند به عنوان دستگیره در استفاده شوند.

هنگام انتخاب دستگیره برای آشپزخانه خود به بیرون از مربع فکر کنید.

مشارکت در ساخت زمین

ظروف شیر و سینک

شیر در آشپزخانه بیشترین استفاده را از تمام شیرهای خانه خواهد برد. سرمایه گذاری بر روی یک میکسر با کیفیت از یک برند معتبر به صرفه است. کروم محبوب است، اما میکسر آشپزخانه مشکی می تواند فورا آشپزخانه را مدرن کند. هنگام انتخاب یک شیر آب رنگی برای استفاده در آشپزخانه بهترین انتخاب روکش آبکاری شده است.

در مورد عملکرد شستن ظروف یا ظرفشویی یا به سادگی آبکشی غذا فکر کنید.

میکسرهای اسپری گیاهی می توانند در آشپزخانه شگفت انگیز به نظر برسند، اما گران هستند و نیاز به پشتیبانی اضافی در زیر میز دارند. در نظر بگیرید که آیا بهترین استفاده را از چنین ابزار گران قیمتی خواهید برد؟ یک شیر مخلوط کن استاندارد با اتصال اسپری قابل افزایش از دهانه ممکن است انتخاب بهتری باشد و بهترین های هر دو جهان را ارائه دهد.

اندازه سینک و مواد نیز نیاز به تفکر دارد. فولاد ضد زنگ هنوز یک انتخاب محبوب است و کاسه دوتایی یا کاسه تکی به تخصیص فضا و انتخاب شخصی بستگی دارد. سینک های مربع یا گرد بهتر است برای مطابقت با اشکال زاویه ای آشپزخانه انتخاب شوند.

اگر می دانید که از ماشین ظرفشویی بیشتر از شستن با دست استفاده خواهید کرد، ممکن است یک سینک ظرفشویی کوچکتر یا تک کاسه ای مناسب باشد. اما اگر ماشین ظرفشویی را دوست ندارید یا زیاد از آنها استفاده نمی کنید، سینک ظرفشویی دو کاسه ممکن است انتخاب کاربردی تری باشد.

به عنوان یک آشپزخانه و دکوراسیون داخلی دگابریله مشتری، آنها از نزدیک با شما همکاری خواهند کرد تا دیدگاه شما را درک کرده و آن را زنده کنند. آنها می توانند تمام جزئیات طرح های شما را متناسب با سبک زندگی، ترجیحات طراحی و اندازه و چیدمان خانه شما سفارشی کنند.

(محتوای حمایت شده)

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *