گیاهان داخلی برای مبتدیان


سلام! چند روز پیش من یک پست وبلاگ در مورد روش هایی که می توانید از گیاهان برای تزئین خانه خود استفاده کنید جمع آوری کردم. امروز فکر کردم تصویری را که روی چند گیاه داخلی برای مبتدیان قرار داده ام به اشتراک بگذارم. اینها گیاهان مورد علاقه من هستند و من خودم چندتا دارم.

زبان مادرشوهر (یا گیاه مار) و جواهر زنگبار احتمالاً ساده‌ترین مورد برای نگهداری هستند. آنها در نور کم زنده می مانند و نیازی به آبیاری زیادی ندارند. من هنوز یکی از اینها را نکشته ام!

من با انجیر برگ کمانچه دارای فراز و نشیب بوده ام. می توانید چند پست در مورد آنها را اینجا (چگونه از آنها مراقبت کنیم) و اینجا (رستاخیز یک مرده) بخوانید. من در حال حاضر 3 کمانچه در خانه ام دارم.

کلاژ گیاهی

شما می توانید یوکای خود را پرورش دهید – فقط یک توله بچه را از کنار یک توله موجود بردارید و آن را در مقداری آب قرار دهید تا ریشه کند و سپس آن را دوباره روی زمین بگذارید. آنها به عنوان یک ویژگی در یک گلدان در حالی که ریشه ها در حال شکل گیری هستند عالی به نظر می رسند. من یک پست در مورد نحوه وارد کردن بیرون نوشتم و یک ترارویم DIY در آن قرار دادم. این شامل استفاده از یوکا در گلدان است.

من ساکولنت زیاد دارم مراقبت از آنها آسان است و می توانید آنها را از قلمه ها پرورش دهید. من اینجا یک پست نوشتم که چند بار باید ساکولنت ها را آبیاری کنید. من همچنین یک گیاه یشم در داخل درب ورودی خود دارم. به عنوان گیاه پول شناخته می شود. اگر اهل فنگ شویی هستید، پس این گیاه برای داشتن یک گیاه خوب است!

من موفقیت زیادی در مورد سرخس ها نداشته ام. من نور زیادی در داخل خانه ندارم (جایی که معمولاً گیاهان را در آن قرار می دهم)، بنابراین آنها برای منطقه ای از خانه شما با نور زیاد خورشید مناسب هستند.

بنابراین ما به آنجا برویم! یک لیست مفید برای شما در هنگام بازدید بعدی از مهد کودک.

آیا گیاهان داخلی دارید؟ کدام یک برای شما بهتر کار می کنند؟



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *