ایده های ذخیره سازی برای کمک به آشفتگی زندگی شما

آیا از صرف ساعت‌ها تلاش برای یافتن لباس‌ها، کفش‌ها یا سایر وسایل ضروری روزانه در خانه خسته شده‌اید؟ گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که در اموال مادی غرق شده اید اما نمی توانید هیچ یک از آنها را دور بیندازید. با این روش‌های خلاقانه و کاربردی الهام بگیرید تا زندگی خود را ساده کنید و به خانه خود جوهره فضای بیشتری بدهید.

در ورودی شما

یک ورودی مرتب و مرتب مفید است زیرا اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به خانه شما می بینند. همچنین جایی است که وقتی با عجله از در بیرون می روید، برای گرفتن کفش، کلاه و سایر لوازم جانبی خود تقلا می کنید.

اگر چندین نفر در خانه شما زندگی می کنند، یک راه عالی برای سازماندهی تمام وسایل خود در جلوی در این است که یک واحد نگهداری قفسه کتاب قدیمی را به کمدهای DIY با قلاب هایی برای کلاه و کت و قفسه هایی در پایین برای کفش و لوازم ورزشی تبدیل کنید. . شما حتی می توانید این قفل ها را با نام هر فرد برچسب بزنید. اگر می خواهید خطوط تمیزی ایجاد کنید و بوهای احتمالی را در ورودی خود از بین ببرید، می توانید درهایی را روی کمد خود قرار دهید تا لباس ها و کفش های نامرتب را از مهمانان پنهان کنید.

برای نگهداری کلیدها و سایر اقلام کوچکتر که به صورت روزانه در ورودی خود بدون نیاز به داشتن میز کناری نیاز دارید، از قلاب های کلید و همچنین جعبه های ذخیره سازی آویزان استفاده کنید تا از اشغال فضای زمین جلوگیری کنید.

در اتاق خواب شما

برای صرفه جویی در فضا در اتاق خواب خود، روی تختی با واحدهای ذخیره سازی داخلی هم در زیر تخت و هم در سر تخت سرمایه گذاری کنید. این کمک می کند تا لباس، کتاب، کفش، ملحفه یدکی و لوازم جانبی را در رختخواب خود نگهداری کنید و نیازی به قفسه بندی یا کمد نداشته باشید.

اگر فضای کمی دارید و می‌خواهید در طول روز از اتاق خواب خود برای اهداف دیگری مانند فضایی برای انجام یوگا یا مطالعه استفاده کنید، می‌توانید تختخوابی را انتخاب کنید که به‌خوبی در کمد دیواری قرار گیرد. از طرف دیگر، اگر از قبل تختی دارید که روی چهار پایه قرار دارد، می‌توانید تخت خود را بالا بیاورید تا فضای ذخیره‌سازی بیشتری در زیر آن ایجاد کنید.

برای نگهداری کفش ها در اتاق خواب، قلاب هایی را در پشت در یا در کمد قرار دهید و کفش ها را به صورت جفت برای دسترسی آسان آویزان کنید. برای جلوگیری از جمع شدن لباس های کثیف در کف اتاق خواب، سبد لباس خود را از داخل درب کمد آویزان کنید یا آن را در کمد خود قرار دهید تا بتوان آن را به طور مرتب در داخل کابینت قرار داد.

مهمترین قانون برای استفاده بهینه از فضای اتاق خواب این است که از فضای دیوار به حداکثر استفاده کنید. قلاب هایی را در اطراف اتاق خواب خود قرار دهید تا کلاه ها و جواهرات را آویزان کنید و قفسه های نامرئی را نصب کنید و همچنین میخ هایی را برای سنجاق کردن هر کاغذ شل، جواهرات کوچک یا عکس در نظر بگیرید. آویزان کردن کلیدها یا سایر وسایل مهم در پشت قاب عکس راه عالی دیگری برای صرفه جویی در فضای اتاق خواب و همچنین ایجاد خطوط تمیز است.

8

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *