18 موردی که امروز باید از بین ببرید

در اینجا لیستی از 18 چیز وجود دارد که شرط می بندم می توانید امروز از شر آنها خلاص شوید. همه ما برخی از این موارد تصادفی را در اطراف داریم. اگر از شر آن خلاص شوید، بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد چیست؟ من همیشه این را از خودم می پرسم وقتی که در حال پرتاب کردن چیزها هستم. من احساس گناه نمی کنم، به این فکر می کنم که وقتی این درهم و برهمی از بین برود چقدر احساس سبکی خواهم داشت…

کفش

اگر آنها روز خود را دیده‌اند، دیگر مناسب نیستند یا برای چند فصل آنها را نپوشیده‌اید، وقت آن است که بروید. پسران من تعداد زیادی کفش، جوراب شلواری، چکمه پا و کفش مدرسه جمع می کنند. من گهگاه یک کیسه گاراژ می گیرم و پرت می کنم.

غذای قدیمی

در پشت انباری پنهان شده شرط می بندم که چاشنی ها، بسته ها و قوطی هایی دارید که تاریخ مصرفشان را دیده اند.

رسید / یادداشت

آیا یادداشت های مدرسه، رسیدها، نامه های ناخواسته را در کشوی آشپزخانه ذخیره می کنید؟ بله، من! هر از چند گاهی یک جمع خوب دارم. تاپ ها حدود 5 دقیقه طول می کشد.

محصولات زیبایی

کرم های نیمه استفاده شده که من حتی دوست ندارم، تیغ خالی، کش مو، خمیر دندان خالی، قوطی های دئودورانت استفاده شده… من اغلب در حال ویرایش کشوهای حمام هستم!

لباسهای کهنه

هر چه سنم بالاتر می رود کمتر ماجراجویانه با لباس هایم می شوم. من لوازم اصلی خود را دارم. پسران من مانند علف های هرز رشد می کنند، بنابراین لباس های خانه ما با شروع فصل تغییر می کند.

پتوهای اضافی

من یکی دو هفته پیش مالمان را پاک کردم. آنها فضای زیادی را اشغال می کنند و همه ما هرکدام فقط به یکی نیاز داریم، بنابراین زمان پرتاب فرا رسید (من در واقع اهدا کردم).

جفت هایی که دیگر نیستند

جوراب، گوشواره، کفش. شرط می بندم که شما چند مورد عجیب و غریب دارید.

کتاب ها

که خوانده ای، یا نخواهی خواند. این برای مجلات نیز صدق می کند.

لوازم استفاده نشده

آیا تخم‌مرغ‌ساز دارید یا ماست‌ساز فضا را اشغال می‌کند؟ آنها می روند! اگر اغلب از اینها استفاده نمی کنید، فقط فضا را اشغال می کنید.

شارژر/سیم

آه بله، من یک سبد پر از اینها دارم. وقت رفتن! من حتی نمی دانم به هر حال نیمی از آنها متعلق به کدام است و اگر سال ها از آنها استفاده نکرده باشم نمی توانند مهم باشند.

داروهای تاریخ گذشته

آیا جعبه دارو دارید؟ زمان دور انداختن قرص های قدیمی و اسکریپت های قدیمی است.

حوله های قدیمی

با یک مجموعه جدید از خود پذیرایی کنید و حوله های قدیمی و خراشیده را کنار بگذارید.

چیزهای شکسته

اگر واقعاً می‌دانید که در اعماق وجودتان نمی‌توانید آن‌ها را مرتب کنید، به چیزهایی که نیاز به تعمیر دارند، نچسبید. اکنون آن را درست کنید، یا پرتاب کنید و ادامه دهید.

شمع های نیمه استفاده شده

من شخصاً از استفاده از شمع در خانه خود دوری می کنم زیرا آنها پر از مواد سمی هستند. اما من همیشه اینطور نبوده ام و شمع هایی نیمه استفاده می کردم که واقعاً دوستشان نداشتم اما برای یک روز آنها را نگه داشتم.

بطری های آب

آیا کشو یا کمد مخصوص بطری های آب دارید؟ هر از چند گاهی باید پاکش کنم. ممکن است درپوش‌ها از بین رفته باشند و برخی از آنها برای پوشیدن بدتر به نظر می‌رسند.

لوازم خانگی

این شامل کوسن های پرتاب می شود. من تمایل به پرورش آن ها دارم! هرازگاهی انبوهی از وسایل خانه یا کوسن هایی را که دوست ندارم جمع آوری می کنم و یا یک فروش سریع در فیس بوک دارم یا آنها را اهدا می کنم. وقتی همه اینها از بین برود، احساس سبکی بیشتری دارم.

محصولات پاک کننده

آیا مجموعه ای از بطری های پاک کننده نیمه خالی دارید؟ یا شاید می‌خواهید محیط‌زیست‌تر را امتحان کنید و خودتان را بسازید؟ شما به 5 پاک کننده مختلف نیاز ندارید… من کل خانه ام را با 1 بطری پاک کننده تمیز می کنم.

قفسه، کمد یا وان ذخیره سازی

اگر یک تمیزکننده خوب را تکمیل کرده اید، وقت آن است که از شر “اقلام ذخیره سازی” اضافی خلاص شوید. مردم اغلب سیستم‌های ذخیره‌سازی را می‌خرند و سپس فکر می‌کنند که جمع‌آوری گسترده‌ای خواهند داشت… من می‌گویم نه، ابتدا پاکسازی کنید، سپس فقط آنچه را که برای ذخیره آن اقلام نیاز دارید خریداری کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید – چه کارهایی را نباید در هنگام بی نظمی انجام داد.

♥ KC.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *