درام پر کردن استخر

فکر نمی کنم بتوانم استرس و درام پر شدن این استخر را به درستی به شما منتقل کنم.

ترک خورده بود، مطابقت نداشت و در هنگام خرید خانه قابل تعمیر نبود. من می دانستم که قرار است یک چالش باشد، اما بدترین نه (اما در واقع بدترین بود!).

خیلی چیزا رو دست کم گرفتم…

  1. شورا نیاز به تایید (DA) دارد و آنها بر آنچه در استخر می رود نظارت خواهند کرد. به اندازه کافی منصفانه است. اما من فکر می‌کردم که بتوانیم مسیر بتنی استخر را به عنوان پر شده قرار دهیم، اما خیر. هر شورا در این موضع متفاوت است. من می دانم زیرا تحقیق کردم و حتی یک وکیل را استخدام کردم. هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد (NSW وجود دارد، اما به دلایلی به صورت محلی متفاوت هستند). همیشه قوانین محلی خود را بررسی کنید.
  2. تمام بتن و پوسته باید به طور کامل برداشته می شد و به نوک می رفت. این هزینه در هزینه انعام دارد. پاره کردن بتن و شکستن پوسته استخر فایبرگلاس کار زیادی طول کشید.
  3. قبل از اینکه بیشتر ادامه دهم، می توانم به این نکته اشاره کنم که همه اینها باید به صورت دستی انجام می شد. دسترسی جانبی وجود ندارد. هیچ یک. فقط به اندازه کافی برای یک چرخ دستی بزرگ است. هیچ دینگو، کانگا (یا مانند آن) مناسب نیست. باور کنید این بارها و بارها بررسی شده است. همسایه به استفاده از حیاط خانه و پایین کشیدن حصار نه گفت. هیچ گزینه ای جز کار سخت فیزیکی با استفاده از چکش جک و چرخ دستی وجود نداشت.
  4. ما برای چند ساعت جرثقیل کرایه کردیم تا به بیرون آوردن مقداری از بتن کمک کند. اما حداقل بود.
  5. کار تقریباً توسط من و یکی از دوستان انجام شد. ما 2 بچه جوان را استخدام کردیم تا به صورت دوره ای وارد شوند و کمک کنند. من شخصاً در آن زمان حالم خوب نبود، بنابراین پرداخت دلاری به بچه‌های جوان سالم و تندرست ارزشش را داشت.
  6. پر کردن تمیز مورد نیاز بود. این باعث سردرد شد زیرا شما باید سیر واقعی را دریافت کنید. خوشبختانه من یک کسب و کار استخر را می شناختم که می توانست خاک را تخلیه کند، اما آنها فقط زمانی می توانستند این کار را انجام دهند، بنابراین این یک بازی انتظار بود (و در عین حال سعی می کرد از آب و هوای بد جلوگیری کند).
  7. پر در چند مرحله ریخته شد. 2 بار رسید و چند روز بعد آنقدر باران آمد که پر غیر قابل استفاده شد. سپس مجبور شدیم همه چیز را از بین ببریم و دوباره شروع کنیم.
  8. همه آن بالا حدود 5 بار پرکننده تمیز قابل استفاده تحویل داده شد.
  9. ما از بابکت برای بلند کردن مواد پر شده روی چرخ دستی ها استفاده کردیم (حداقل می توانستیم این کار را انجام دهیم و از بیل استفاده نکنیم!). در طی یک یا دو هفته، چرخ‌چرخ‌ها را به پشت فشار دادیم و استخر را پر کردیم.

این ردهای لاستیک (چون کسی این موضوع را برداشت و فکر می‌کنم فکر می‌کنم دارم این کار را می‌کنم!!) از بیل مکانیکی بود که مقداری بتن را در کیسه‌های حجیم بزرگ ریخته و آنها را روی خانه بلند کرد. آنها را فقط برای چند ساعت استخدام کرد. گران است! من عکسی از این ندارم چون در آن زمان در بیمارستان بودم.

ما آنها را استخدام نکردیم تا خاک را انجام دهند زیرا آنها گفتند ارزشش را ندارد –

هنوز باید خاک را در چیزی می ریختم تا جرثقیل روی آن برود. مثل یک کیسه حجیم. هنوز باید ریخته می‌شد، سپس از کیسه‌ها بیرون می‌آورد، سپس داخل استخر می‌رفت. بنابراین هنوز هم کار زیاد و هزینه اضافه بود. قرار نبود جواب بده.

جلوی خانه هفته ها به هم ریخته بود. یا حتی ماه ها همسایه های بیچاره از آن گذشته بودند.

یادم می‌آید که روزها و حتی اواخر شب، مسیر را تمیز می‌کردم.

آیا دوباره یک استخر را پر کنم؟ بله، اما من به دسترسی به حیاط جانبی نیاز دارم. بنابراین یک بابکت می تواند کار را انجام دهد.

حالا من می دانم که روند خوب است. از نظر هزینه بسیار ارزان بود. هرگز در زندگی ام اینقدر سخت کار نکرده ام. فکر می کردم The Block سخت است، این بدتر بود. بنابراین به معنای واقعی کلمه احساس می کنم اکنون می توانم هر کاری انجام دهم! آن را بیاورید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *