10 نکته فنگ شویی برای پول و فراوانی

فنگ شویی به معنای اتصال افراد به محیط اطراف خود است که در آن بتوانیم در هماهنگی با محیط اطراف خود زندگی کنیم. اما بیایید واقعی باشیم، همه ما پول بیشتری می‌خواهیم – این یک غریزه طبیعی بقا است که بیشتر بخواهیم. اگر راه‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانیم تلاش کنیم و پول بیشتری به خانه‌هایمان برسانیم، پس من با آن موافقم! اگر این بدان معناست که من بازی فنگ شویی خود را ارتقا می دهم، آن را اجرا کنید

وقتی احساس می‌کنم در بلاتکلیفی هستم، یا کارم جریان ندارد، یا حالم خوب نیست، همیشه فکر می‌کنم انرژی اطرافم باید تغییر کند. من یک پاکسازی خوب دارم که چند تمرین فنگ شویی را برای بازی انجام می دهم – قطب نما بیرون می آید تا بتوانم فضاهای خوش شانس خود را انجام دهم (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم)!

انرژی باقی مانده در اطراف می تواند نتیجه احساسات، افکار، رویدادهای منفی و استرسی باشد که در خانه/دفتر خود تجربه کرده اید. خانه شما مثل یک اسفنج است! هر آنچه در محیط شما اتفاق می افتد به دیوارها، مبلمان، فرش، سقف و اشیا جذب می شود. این انرژی‌های منفی در گوشه‌ها جمع می‌شوند و در مکان‌هایی جمع می‌شوند که حتی نمی‌توانید ببینید. همچنین، اگر اخیراً اتفاق منفی یا غم یا ترس زیادی برایتان افتاده است، فوراً فضای خود را تمیز کنید.

در اینجا چند نکته آسان برای به دست آوردن پول بیشتر و فراوانی در زندگی شما وجود دارد…

1. به هم ریختگی خود را پاک کنید

خانه شما مانند یک اسفنج است و وقتی چیزهای زیادی در اطراف شما وجود دارد انرژی بدی را در خود نگه می دارد. زمانی که زمان ویرایش همه چیز در اطرافتان فرا می رسد، باید در تصمیم خود محکم باشید. اگر وسایل و اثاثیه می توانند انرژی منفی را در خود نگه دارند، وقت آن است که یک آشفتگی بزرگ در خانه یا محل کار خود شروع کنید. من واقعا با این یکی ارتباط دارم. وسایل را بسته بندی کنید و کنار بگذارید یا بیرون بیندازید. نیمکت های آشپزخانه باید شفاف باشند. پس فضاهای کاری خود را انجام دهید. انرژی منفی به چیزهایی نیاز دارد که به آنها بچسبید، بنابراین با حفظ شلوغی خانه خود فرصتی برای دور زدن نمی دهید!

2. چیزهای شکسته

چسب فوق العاده را بیرون بیاورید، کلید آلن را پیدا کنید، آن شیر آب چکه را تعمیر کنید، لامپ را عوض کنید… شما نمی خواهید انرژی شکسته یا آسیب دیده را بی جهت جذب کنید، بنابراین مطمئن شوید که مراقبت از خانه را حفظ می کنید. وقتی چیزهای شکسته را نادیده می گیرید، فراوانی را جذب نمی کنید. هنگامی که به موارد شکسته توجه می کنید، قصد خود را برای اصلاح چیزها، حرکت به جلو و در نقطه غفلت قرار می دهید.

3. درب ورودی خود را تمیز کنید

درب ورودی جایی است که انرژی (چی) وارد خانه شما می شود. مطمئن باشید که عاری از گرد و غبار و تار عنکبوت است و آزادانه باز می شود. آیا حتی به یک لایه رنگ نیاز دارد؟

4. شیرهای نشتی را رفع کنید

پول و آب در کنار هم بسیار نمادین هستند. اگر یک شیر آب چکه می کند، یا توالت به درستی سیفون نمی شود، وقت آن است که این مشکلات را حل کنید. ما نمی‌خواهیم پول در سینک یا توالت ریخته شود!

5. گیاهان سرپوشیده

گیاهان رنگ، زندگی، اکسیژن و انرژی مثبت را به خانه شما می افزایند. اگر علاقه مند به خواندن در مورد مزایای آنها هستید، پستی در مورد گیاهان داخلی و فنگ شویی در اینجا نوشتم. من اخیراً یک گیاه خوش شانس چینی را در گوشه جنوب شرقی خانه خود قرار داده ام (که اتفاقاً در دفتر خانه من است – اجازه دهید انرژی خوب در آنجا جریان یابد!)

6. درهای حمام و توالت را بسته نگه دارید

از آنجایی که پول و ثروت به آب مربوط می شود، نمی خواهیم پول ما دور ریخته شود! درها را ببند

7. ویندوز خود را تمیز کنید

ویندوز نمایانگر دید شماست. اگر آنها کثیف هستند، این می تواند دید شما را در مورد رفاه و آنچه در مقابل شما است مسدود کند. گفته می شود که پنجره های تمیز با این چشم انداز روشن به جذب فرصت های جدید کمک می کند.

8. منطقه پولی خود را پیدا کنید

چیزی به نام شماره فنگ شویی کوآ شما وجود دارد. دانستن این عدد و کار با آن می تواند به شما کمک کند تا انرژی خوبی را در مناطق خاصی از خانه یا محل کار خود تعریف کنید. بنابراین وقتی شماره شانس خود را می دانید، باید آن را با یک جهت مطابقت دهید. حالا اگر شماره و جهت خود را ندانید، محکوم به فنا نخواهید بود، اما خوب است که بتوانید احساس کنید منطقه ای در خانه شما می تواند با کمی توجه بیشتر انجام دهد، به این امید که شانس و ثروت بیشتری برای شما فراهم کند. در گوشه بخت خود در خانه چند کریستال، یک کوزه پول و یک گیاه دارم.

9. آینه ها

در خانه آینه بهتر است در قسمت نشیمن و ناهارخوری قرار گیرد. آینه هایی که میز ناهارخوری را منعکس می کنند، غذا را دو برابر می کند که به معنای ثروت و فراوانی است. این بدان معناست که شما چیزهای زیادی و بیشتر – همیشه – برای خود و خانواده خود دارید. سعی کنید آنها را از اتاق خواب دور نگه دارید.

10. از کریستال ها استفاده کنید

سیترین برای تقویت عزت نفس و ایجاد انرژی مثبت در هر مکانی ایده آل است. به سنگ ثروت معروف است. می تواند باعث تقویت مالی و جریان های نقدی مثبت شود. سنگ را در قسمت پول خانه به عنوان درمان ثروت قرار دهید (من مقداری در گوشه جنوب شرقی دفتر خانه ام دارم – جایی که کار می کنم و صورت حساب ها را می پردازم!). همچنین از قطعات کوچک پیریت استفاده کنید. انگار طلاست! حتما آن را اغلب لمس کنید. اگر به دنبال اضافه کردن مقداری به خانه خود هستید، من کریستال را اینجا می فروشم.

امیدوارم امروز از این نکات کوچک لذت برده باشید! من می روم تا چند پنجره را تمیز کنم و درب جلویی را که همچنان می چسبد تعمیر کنم.

♥ KC.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *