چه چیزی در امتداد حصار کاشته شود

اگر یک حصار برهنه زشت دارید، کمی سبزی همیشه کل ظاهر را تغییر می دهد. اما در کنار آن چه باید بکارید؟ من در باغ بسیار ساده هستم، اما در طول سال‌هایم چند خانه داشته‌ام و خانه‌های موردعلاقه‌ای دارم که می‌دانم زنده می‌مانند و خوب به نظر می‌رسند!

آنها را در زیر بررسی کنید…

کوهنورد چینی ستاره یاس. این حصار من در خانه قدیمی من بود. حدود 18 ماه طول کشید تا اینگونه شد. الان کاملا پوشیده شده من تکه های نرده سیمی را (روی رول) وصل کردم و تاک را از طریق آن تغذیه کردم. حصاری است که 5 متر طول دارد و من 5 بوته یاس در کنار آن کاشتم. رنگ آن سبز تیره است و یکی از گیاهان مورد علاقه من است زیرا به سرعت رشد می کند! آنها باید در خاک خوبی باشند (اگر خاک رس دارید، باید خاک را عمیق کنید و از خاک شکن رسی استفاده کنید) و اغلب آبیاری شوند.

درختان ماگنولیا. من هیچ کدام از این ها را ندارم، اما همیشه تحسین می کنم! من عاشق برگهای کلفتشونم آنها همیشه سبز هستند و اگر می خواهید یک حصار را پنهان کنید مهم است. درختان برگریز را انتخاب نکنید زیرا نیمی از سال برهنه می شوند!

غربالگری بامبو. رشد بسیار سریعی دارند و قد بلند و فرمانده هستند.

درختان کاج. کاج های مدادی (مانند عکس بالا) اگر به حاشیه ای مرتب و مرتب نیاز دارید خوب هستند. آنها باریک هستند و به سمت بیرون رشد نمی کنند. من همیشه ظاهر کاج ها را دوست داشتم، اما آنها بزرگ می شوند و برخی از آنها پهنا می گیرند. اما، اگر اغلب آنها را پرچین کنید، در جایی که شما می خواهید می مانند. ما یک بار یک حیاط کامل را در دکوراسیون ویلا با “لیتون سبز” کاشتیم تا آنها را مرتب نگه داریم، اما از آن به بعد فروخته ایم و من اغلب از کنار آنها می گذرم و می بینم که صاحبان جدید اجازه داده اند آنها بسیار بزرگ شوند (قد 10 متر! ).

لیلی پیلی. در اطراف استخر با گل زنبق سیزیگیوم آسترال. آنها آب زیادی را دوست دارند! شما باید آنها را اغلب کوتاه کنید تا به هم بپیوندند و در وسط رشد کنند تا ضخیم تر شوند. اجازه ندهید که آنها فقط وحشی شوند زیرا همیشه در نهایت ناهموار خواهند بود (به نظر می رسد با سرعت های متفاوتی رشد می کنند).

پیتوسپوروم. اینها خیلی سریع رشد خواهند کرد. نه به ضخامت و سبز تیره دیگر پرچین ها. از آنجا که آنها خیلی سریع رشد می کنند، آماده باشید که به طور تصادفی یکی از آنها را از دست بدهید! قبلا برای من اتفاق افتاده می توانید یک پرچین زیبا داشته باشید و سپس بکوبید، یکی از بین رفته است. آنها ارزان هستند که جذاب است. همچنین، این بچه ها را غرق نکنید. بنابراین در حالی که آنها به آب خوب نیاز دارند، مطمئن شوید که در امتداد خط حصاری که از همسایگان یا در سرازیری فرار می کند، کاشته نشوند زیرا آب زیاد (بدون اینکه شما بدانید) آنها را غرق می کند.

پرچین اسکالونیا. من عاشق این یکی هستم. ضخیم و پرپشت و پس زمینه سبز زیبا. من آنها را در حاشیه راه ورودی من دارم. آنها را اغلب هرس کنید تا پرپشت بمانند وگرنه سوراخ خواهند شد. آنها گل خواهند داد (من انواع سفید را دوست دارم – می توانید صورتی بگیرید). همچنین می توانید نسخه های کوچک را برای تخت های باغچه کوچکتر خریداری کنید. آنها بسیار مقاوم هستند، اما بعد از 10 سال کمی موخوره به نظر می رسند. به آنها مقدار زیادی غذا بدهید، انبوه آب به آنها بدهید و آنها را مرتب نگه دارید.

مورایا. یکی دیگر از محبوب ترین گیاهان پرچین و غربالگری در سراسر استرالیا، موک نارنجی (Murraya) تا چهار متر ارتفاع دارد. انبوه و سریع رشد با شاخ و برگ سبز تیره است و در تابستان و بهار گلهای سفید معطر به شکوفه پرتقال فراوان تولید می کند. ترجیح دادن موقعیت‌های آفتابی و باغ‌های گرم‌تر با خاک مرطوب، غنی و با زهکشی خوب، این گیاهان در برابر سرما مقاوم نیستند و ممکن است در نتیجه آسیب ببینند. به پیرایش و هرس به خوبی پاسخ می دهد.

 

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *