8 راه برای مثبت ماندن در هنگام بیماری

بیمار

گاهی دنیا خشن می شود. بیماری همه را فرا می گیرد و در زباله ها احساس ناراحتی می کنید. همه ما در مرحله‌ای مریض بوده‌ایم و معمولاً با سرماخوردگی یا حشره از بین می‌رود. اما اگر یک بیماری یا بیماری طولانی مدت دارید، چالش دیگری است. من 26 سال است که به بیماری کرون مبتلا هستم و بیش از نیمی از عمرم با بیماری مزمن دست و پنجه نرم می کنم. اگر در اینجا تازه کار هستید، می توانید در مورد جراحی کولوستومی دائمی و پروکتکتومی نیز مطالعه کنید.

کار سختی است که در بالای همه چیز بمانید و روزهای/هفته هایی را که خوب نیستید پشت سر بگذارید.

این شعر کوچک مورد علاقه من است (در مورد آن اینجا نوشتم)

… وقتی احساس خوبی داریم
ما نمی توانیم
تصور کنید
احساس بیماری –
اما وقتی مریض هستیم
تقریبا غیر ممکن است
به خاطر سپردن
احساس خوب داشتن…

این سالها با من مانده است. وقتی بیمار هستم واقعاً سعی می کنم احساس خوبی داشته باشم – روحیه ام را بالا ببرم.

در اینجا لیستی از برخی از کارهایی است که ممکن است انجام دهم (و اگر احساس خوبی ندارید، شاید بتوانید هم بتوانید؟)…

1. به خانواده خود بگویید که حال شما خوب نیست

وقتی حالم خوب نیست به پسرهایم می گویم. من به آنها اطلاع دادم که کمی درگیر هستم و به یک دست نیاز دارم. به آنها می گویم که باید دراز بکشم و از آنها می خواهم که به من کمک کنند. آنها معمولاً وقتی می بینند که من بیمار هستم بسیار خوب هستند. و آنها باید چنین باشند. عزیزان شما باید بدانند که در صورت نیاز چه زمانی شلوار را بردارند. زمانی که مجبور نباشید وقتی مریض هستید همه کارها را انجام دهید، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

2. محیط اطراف خود را تمیز و تازه کنید

وقتی اوضاع بهم ریخته و کثیف است نمی توانم استراحت کنم. این بدان معنا نیست که من باید در تمیز کردن و تمیز کردن آن زیاده روی کنم. فقط زباله ها را بیرون بیاورید و یخچال را تمیز کنید… مرتب کردن سریع و پاک کردن همه چیز باعث می شود کمی تمرکز و آرامش بیشتری داشته باشم.

3. بدن شما ممکن است بیمار باشد، اما ذهن شما لازم نیست

احساس بیماری در بدن ما البته می تواند طرز فکر ما را تغییر دهد. من سعی می کنم اجازه ندهم که بیماری سلامت روانی من را مشخص کند. ذهن شما می تواند شما را بیمارتر کند. حتما لینک اونجا هست

برای تمرکز و تمرکز چند نفس بکشید. اکنون، کاملاً در جریان احساس خود باشید. اگر درد دارید، با توجه کامل از آن آگاه باشید. اگر خسته هستید، تمام خستگی خود را احساس کنید. – منبع

این را به خاطر بسپارید، اگر لحظاتی در روز وجود دارد که می توانید در مورد چیزی احساس مثبت داشته باشید و روی آن تمرکز کنید، آنگاه می توانیم احساسات خود را کاملاً تغییر دهیم.

4. بهتر بخورید/ بهتر بنوشید

این یک عقل سلیم است، اینطور نیست؟ غذای تازه بیشتر، آب بیشتر و الکل کمتر. من دیگه زیاد مشروب نمیخورم من هنوز آن را دوست دارم، اما نمی توانم آن را تحمل کنم.

5. به چیزهای زیبا نگاه کنید. قدم زدن.

آخر هفته با پسرهایم در تپه ها قدم زدم. منظره، بوها و هوای خنک و تازه باعث شد که فوراً احساس بهتری داشته باشم. ما برای “ورزش” پیاده روی نکردیم، بلکه فقط برای اینکه احساس شادابی کنیم و خون حرکت کند. من می توانم عادت داشته باشم که در هنگام بیماری زیاد بنشینم، اما یک قدم زدن برای نگاه کردن به اطراف باعث می شود کمی احساس بهتری داشته باشم.

6. دوش گرفتن

لباس‌های ورزشی و پی‌جی‌ها معمولاً در اینجا چرخش بالایی دارند. اما من همیشه بعد از دوش گرفتن احساس انرژی می کنم. بلند شدن و فکر کردن آسان است، اوه من امروز جایی نمی‌روم، بنابراین نیازی به نگرانی نیست، اما در واقع بدن به مراقبت از شما نیاز دارد. اسکراب مو، اصلاح ساق پا، مقداری مرطوب کننده و مقداری روغن ضروری کمک می کند. آرایش می تواند یک پیاده روی هر چند در هکتار!

7. موسیقی

هدفون هرگز از دسترس من دور نیست. موسیقی انواع احساسات را برمی انگیزد – نیازی نیست که من به شما بگویم. موسیقی آرام بخش یا موسیقی رقص، هر آنچه که دوست دارید – فقط آن را در نقطه ای از روز امتحان کنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، کمی وقت را تلف می کند و ذهن شما را مشغول و دور از بیماری نگه می دارد.

8. درگیر شوید

به دوستان خود پیامک ارسال کنید، ایمیل‌های خود را پاک کنید – برای بازگشت به زندگی عادی خود تلاش کنید. اجازه دهید همه بدانند “شما برگشتید” و احساس شادابی و آمادگی برای ادامه کارها داشته باشید.

::

امیدوارم امروز کمی به شما کمک کرده باشم. اگر حال شما خوب نیست، امیدوارم بتوانید از این لیست چیزی بگیرید تا روز خود را روشن تر کنید.

♥ KC.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *