ایده های گروه بندی کاکتوس + چیزهایی که باید بدانید


اگر می‌توانید چند گیاه کاکتوس ناهموار را بگیرید، باید آن‌ها را بگیرید، در مخلوطی از گلدان‌ها و سبدها قرار دهید و یک نمایشگر گروه‌بندی شده واقعاً جالب ایجاد کنید. من بسیاری از کاکتوس‌های عجیب و غریب و شگفت‌انگیز را می‌بینم که در گروه‌های فیس‌بوک من مبادله خرید و فروش محلی من ظاهر می‌شوند. من عاشق حال و هوای بیابانی هستم که با شکل های نامنظم و تن های سبز زرق و برق دارشان به شما می دهند.

کاکتوس عملا غیرقابل کشتن است. خوب، راستش را بخواهید قبلا (توسط من!) انجام شده است. Eeekkk… اما اگر باهوش هستید، می توانید چند نمونه مصنوعی نیز بخرید تا به مجموعه خود اضافه کنید. آنها را با آنهایی که واقعی هستند لغزش کنید و هیچ کس هرگز نمی داند! 😉

این عکس های دوست داشتنی را که تعدادی از آنها دنبال می کنند، ببینید نکات مراقبت از کاکتوس زیر…

نکات مراقبت از کاکتوس

1. آب

اگر اصلاً به آنها آب ندهید، آنها همچنان زنده خواهند ماند، زیرا بیشتر آنها از بیابان سرچشمه گرفته اند، اما به این معنی نیست که آنها رشد خواهند کرد. بنابراین کمی آب در اینجا و آنجا به آنها کمک می کند. یک قانون کلی این است که کاکتوس های خود را هر 3 تا 5 هفته آبیاری کنید (کمتر در ماه های سردتر). کاکتوس ها زمانی بهتر رشد می کنند که بین نوشیدنی ها به طور کامل خشک شوند. اگر در هر نقطه ای سست به نظر می رسد، معمولاً به این معنی است که باید کمتر آبیاری کنید. از این ابزار برای کمک به تصمیم گیری در مورد زمان آبیاری آنها استفاده کنید.

2. خورشید

از آنجا که آنها از صحرا به دنیا می آیند، پس بله، به نور خورشید بسیار خوبی نیاز دارند. اگرچه آنها برای چند ماه در مناطق تاریک خانه شما زنده می مانند، اما در نهایت به نور نیاز خواهند داشت. اگر بتوانید هر چند هفته یکبار آنها را بیرون بیاورید و یک دوز خوب آفتاب بگیرید، این کمک خواهد کرد.

3. خاک

بهتر است مخلوط گلدانی مناسب برای مجموعه کاکتوس های خود خریداری کنید. این به ویژه برای کمک به حفظ آب بین نوشیدنی ها طراحی شده است. بیشتر مخلوط ها حاوی تکه های سنگی کوچکی هستند تا زهکشی بهتری داشته باشند. اگر قبلاً مخلوط گلدانی معمولی در خانه دارید، هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید، اما در برخی از تکه های شن و سنگی مخلوط کنید.

♥ KC.

تصاویر 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *