5 اشتباه کاشی کاری که هنگام انجام یک رنو از آن اجتناب کنید


کاشی ها می توانند باعث سردرد در رنو شوند. نداشتن كاشي كافي يا انتخاب كاشي‌هاي خاص كه ظاهر فضا را از بين مي‌برد، تنها برخي از مشكلاتي است كه هنگام بازسازي حمام به وجود مي‌آيد. اگر قصد دارید یک رنو جدید را شروع کنید، در اینجا 5 اشتباه کاشی کاری وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

(تصویر)

1. عدم پایبندی به یک موضوع کلی

مهم است که به یک موضوع کلی برای فضایی که می خواهید بازسازی کنید پایبند باشید. سعی دارید چه سبکی را تداعی کنید؟ این شما را در تصمیم گیری های کاشی کاری راهنمایی می کند. مضامین هنگام انتخاب کاشی ها مهم هستند زیرا آنها زمینه بصری اصلی در یک فضا هستند. هنگامی که کاشی ها چیده می شوند، نمی توانید ظاهر فضا را به تنهایی با وسایل تغییر دهید. پس عاقلانه انتخاب کن

(تصویر)

2. خرید نکردن کافی

قانون طلایی هنگام سفارش کاشی، خرید 15 درصد بیشتر از آنچه نیاز دارید است. حتی اگر از تمام کاشی ها برای رنو خود استفاده نکنید، می توان آنها را ذخیره کرد و در آینده برای جایگزینی کاشی ها استفاده کرد. کاشی کاری شامل برش، شکستگی و ضایعات است، بنابراین سفارش بیش از 15 درصد این مزاحمت ها را پوشش می دهد.

سفارش بیش از حد کاشی های بیشتر مشکل بهتری نسبت به سفارش ندادن کافی است. و خدای ناکرده دیگر نمی توانید کاشی های خود را سفارش دهید اگر آنچه سفارش داده اید آخرین موجودی باشد. اگر کاشی های بیشتری را می توان سفارش داد، قبل از اینکه دلتان را روی آن کاشی خاص بگذارید، با تامین کننده خود بررسی کنید.

(تصویر)

3. کاشی های دارای ویژگی بسیار زیاد

قانون سرانگشتی داشتن یک کاشی ویژگی است. اگر دو مورد را انتخاب می کنید، ویژگی دوم باید لهجه کوچکتری داشته باشد یا در طاقچه های حمام و حمام استفاده شود. حتی در این صورت، انتخابی انتخاب کنید. شما نمی خواهید فضای شما شبیه یک لحاف تکه تکه شده باشد.

ویژگی‌های زیاد کاشی‌ها در یک فضای کوچک نه تنها برای جلب توجه شما مبارزه می‌کند، بلکه آن را فشرده و کوچک می‌کند، که ایده‌آل نیست.

در اینجا چند راه برای متعادل کردن یک کاشی ویژگی وجود دارد:

  • یک کاشی ویژه روی زمین و یک کاشی بلوکی/پایه روی دیوار را انتخاب کنید.
  • بالعکس – یک دیوار با کاشی مشخصه و بقیه فضا با یک خنثی اولیه در کف و دیوارهای دیگر داشته باشید.
  • کاشی‌های ویژگی خود را فقط روی سوله‌ها یا پشت‌های آب پاش ساده کنید.

(تصویر)

4. دست کم گرفتن اندازه کاشی

اگر حمام شما گوشه ها یا مناطق باریکی دارد، آن کاشی بزرگ ممکن است کار نکند. در حالی که می‌توان کاشی‌ها را متناسب با آن برش داد، ممکن است با کاشی‌های بزرگ در فضای وسیع عجیب به نظر برسد و سپس کاشی‌هایی با اندازه‌های عجیب و غریب برای قرار گرفتن در طاقچه‌ها و حفره‌ها. به فضای کلی حمام خود نگاه کنید و توصیه هایی را از کاشی کار یا تامین کننده کاشی خود در مورد آنچه باید در مورد کاشی انتخابی خود در نظر بگیرید، دریافت کنید. آنها ممکن است بتوانند یک راه حل جایگزین برای نجات از سردرد طراحی ارائه دهند، در حالی که هنوز زیبایی مناسبی را برای فضای شما ارائه می دهند.

(تصویر)

5. عدم در نظر گرفتن نگهداری و نظافت مداوم

این مهم است که در نظر بگیرید تمیز نگه داشتن کف و دیوارهای کاشی کاری شده چقدر دشوار خواهد بود. خطوط بیشتر دوغاب = مناطق بیشتر مستعد کپک و کپک زدن.

گروت متخلخل است بنابراین باکتری ها و کپک ها را به دام می اندازد. برای جلوگیری از تیره شدن آن در اثر رشد کپک نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

اگر در قسمت های کاشی کاری شده خود به نگهداری کمتری نیاز دارید، کاشی هایی را انتخاب کنید که به حداقل خطوط دوغاب نیاز دارند. کاشی های موزاییک یا مینی مترو ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد، اما یک کاشی مربع بزرگ ممکن است ایده آل باشد.

برای به دست آوردن بهترین هر دو دنیا، کاشی های کوچکتر را برای مناطق طاقچه و کاشی های بزرگتر را برای سطوح بزرگتر نگه دارید.

همچنین ممکن است این چک لیست رنوی حمام را دوست داشته باشید.

♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *