کاسه های کاکتوس و ساکولنت


آیا این آخر هفته مانند یک پروژه آسان DIY هستید؟ در مورد ساخت کاکتوس یا کاسه ساکولنت چطور؟ کشتن این بچه های کوچک سخت است، خرید آنها ارزان است و همه در کنار هم عالی به نظر می رسند. حالا وقتی می گویم “کشتن سخت” یعنی غیرممکن نیست و من سهم خود را از ساکولنت ها کشته ام، اما یک ترفند وجود دارد … در اینستاگرام من یک خانم دوست داشتنی به نام @thatgirlinthatdress همه این توصیه ها را به ما داد و این احتمالاً بهترین توصیه ای است که در مورد ساکولنت ها دریافت کرده ام:

بیشتر ساکولنت ها به آفتاب کامل نیاز دارند – ۴ تا ۸ ساعت نور خورشید در فضای باز. این با میزان نوری که در کنار پنجره دریافت می‌کنند کاملاً متفاوت است و اگر بیش از 30 سانتی‌متر از پنجره باشد، حتی کمتر است. به احتمال زیاد پوسیدگی ریشه را ایجاد کرد زیرا مقدار آبی که دریافت می کرد نسبت به مقدار فتوسنتز که انجام می داد بسیار زیاد بود. من خانه‌ام را بیرون زیر آفتاب کامل نگه می‌دارم (طلوع آفتاب تا ساعت 1/2 بعد از ظهر، جایی که آفتاب تمام روز به معنای واقعی کلمه هیچ پناهگاهی در تمام روز نیست) و اگر خوش‌شانس باشند هر دو هفته یک‌بار به آن‌ها آب می‌دهم…»

آه بله! نصیحت مفید. بنابراین آنها واقعا برای زنده ماندن در دراز مدت طراحی نشده اند؟ مگر اینکه از بیرون انداختن آنها راضی نباشید، شاید آنها به بهترین وجه روی میزهای فضای باز، یا در ورودی یا گوشه ای در ایوان پشتی شما نمایش داده شوند؟ من با ساکولنت ها و کاکتوس های خارج از خانه موفقیت زیادی کسب کرده ام، بنابراین آنها در آنجا خواهند ماند.

پس بیایید نگاهی به چند کاسه ساکولنت و کاکتوس بیندازیم…

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

آنچه شما نیاز دارید:

  • انواع ساکولنت / کاکتوس
  • سنگ در پایین
  • خاک خوب
  • یک کاسه یا گلدان (اگر سوراخ هایی در ته گلدان خود برای زهکشی ندارید، سنگ ها خوب هستند، اما توصیه می کنم اگر می توانید سوراخ کنید!)

بنابراین شما بروید! بسیاری از ایده های محوری جالب به نظر می رسد. یا من عاشق گلدان های بزرگ روی زمین پر از ساکولنت هستم. من تعدادی گلدان پر از ساکولنت در خانه دارم، اما آنها نیاز به پر کردن چند جای خالی و تازه کردن دارند تا شاید یک پروژه تعطیلات عید پاک باشد.

اگر می خواهید ایده هایی برای گیاهان داخلی داشته باشید که زنده بمانند این یکی را اینجا نوشتم.

♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *