5 نکته اگر برای سود نوسازی می کنید


برخی از افراد برای فروش بازسازی می کنند، برخی دیگر برای بهبود خانه فعلی خود بازسازی می کنند. جوایز معمولاً 2 چیز هستند – پول یا رضایت (یا ترکیبی از هر دو!).

بازسازی خانه می تواند یک تجربه بسیار استرس زا باشد و اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید می تواند کثیف و دردناک باشد.

در اینجا 5 نکته وجود دارد که باید قبل از غوطه ور شدن در آن بازسازی در نظر بگیرید –

1. سخت مطالعه کنید

هنگام بازسازی خانه برای کسب سود، بی احساس ماندن سخت است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید کدام بهبودها بر اساس اندازه، بازار فعلی و چه کسی احتمالاً خانه را می‌خرند، ارزش افزوده خواهند داشت. حومه فعلی را که در آن هستید مطالعه کنید. مهم است که از خانه های باز دیدن کنید، صفحات املاک و مستغلات را دنبال کنید و با جنبه های فروش آشنا شوید. تاریخچه، فروش قبلی و تقاضا برای ملک شما نکات کلیدی هستند.

2. بودجه بندی

بسیار مهم است که به بودجه خود پایبند باشید و باید در مورد آن بسیار کوشا باشید. افزایش بودجه بزرگترین استرسی است که با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد. هدف باید دوبرابر کردن هزینه ای باشد که برای یک رنو خرج می کنید. بنابراین اگر 50000 دلار خرج کنید، امیدوارید که 100000 دلار سود داشته باشید. اگر به بودجه خود بخورید، به سود خود خواهید خورد. همیشه در طول مسیر برای موارد جانبی، کمی پول بافر اضافه کنید. فراموش نکنید که در صورت فروش مجدد باید پول وام، کارمزد نماینده و مالیات را در نظر بگیرید.

3. ساده بهترین است

آیا می توانید به جای برنامه های بزرگ و دقیق، به اصول اولیه پایبند باشید؟ مانند رنگ جدید، درب ورودی جدید، یراق آلات نور، چند طبقه جدید و شاید فضای ذخیره سازی اضافی. اگر در حال بازسازی برای اجاره هستید، بهبودهای کوچکتر بهتر خواهد بود. هر چه رنو بزرگتر باشد، پول بیشتر، معاملات بیشتر و سردرد بزرگتر است. بازسازی های بزرگ همیشه برای کسانی که تجربه قبلی داشته اند مناسب تر است. اگر در این بازی تازه کار هستید، بهتر است از کوچک شروع کنید.

4. معاملات یا سازنده؟

آیا یک سرکارگر یا سازنده برای نظارت بر کل پروژه استخدام خواهید کرد؟ آیا خودتان همه چیز را هماهنگ خواهید کرد؟ یا حتی انجام بسیاری از کارهای سبک DIY؟ اگر خودتان پروژه را به عهده بگیرید، کنترل بیشتری بر زمان‌بندی و بودجه خواهید داشت، اما اگر نیاز به منابع حرفه‌ای دارید، بهترین راه برای انجام این کار، توصیه‌هایی است. اگر سازنده دارید مطمئن باشید که نوعی بیمه دریافت خواهید کرد. مطمئن شوید که پیمانکاران/تجار شما نیز به ترتیب پوشش بیمه ای خود را دارند.

5. مطمئن شوید که تمام شده است

هرگز ملکی را در بازار قرار ندهید که هنوز نیاز به کار دارد. اگر فضاهای بیرونی، حمام ها، کفپوش ها یا الحاقات تکمیل نشده باشند، خریداران بالقوه نگاه نامطلوبی به این موضوع خواهند داشت. این فقط به معنای کار بیشتر برای افرادی است که در موقعیتی نیستند که این کار را انجام دهند.

موفق باشید! ♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *