هنگام انتخاب فرش برای محل زندگی خود از این 5 اشتباه اجتناب کنید


فرش نقش مهمی در سبک و حال و هوای اتاق دارد. آنها طرح کلی رنگ را تثبیت می کنند و شخصیت و گرما را به فضا ارائه می دهند.

فرش مناسب می تواند یک اتاق را زمین کند، رنگ یا بافت بیافزاید و می تواند مناطق را در یک منطقه نشیمن باز جدا کند.

انتخاب فرش مناسب برای اتاق نشیمن مهم است زیرا فرش نامناسب می تواند بر نسبت اتاق تأثیر بگذارد. همچنین می تواند اتاق را از هم گسیخته به نظر برساند که در هنگام انتخاب فرش هدف عکس است.

در اینجا به 5 اشتباهی که در انتخاب فرش باید اجتناب کنید اشاره می کنیم.

خیلی خنثی

مگر اینکه زمین شلوغ باشد، با فرش انتخابی خود کمی ریسک کنید. تمام الگوها و رنگ ها را در نظر بگیرید.

فرش‌های سیاه و سفید به این دلیل محبوب هستند که بسیاری از سبک‌های داخلی را تحسین می‌کنند. اما از انتخاب جسورانه با انتخاب یک فرش گلدار، هندسی یا به سبک ایرانی نترسید.

شلوغی الگو و جایی که روی فرش دیده می شود را در نظر بگیرید. اگر فرشی که انتخاب کرده‌اید دارای چاپ در مرکز باشد، ممکن است روی میز قهوه‌خوری پنهان شود.

شما همچنین نمی خواهید فرش شما با کف موجود ترکیب شود، بنابراین با انتخاب رنگ متضاد آن را برجسته کنید.

از اینکه فرش خود را روی اتاق ها با فرش بپوشانید نترسید. حتی ضروری‌تر است که رنگ و طرحی را انتخاب کنید که در برابر کف فرش ظاهر شود.

خیلی کوچک

وقتی صحبت از فرش می شود بزرگتر بهتر است… مگر اینکه کل فضای کف را اشغال کند. یک فرش با اندازه بزرگتر می تواند به اتاق عمق بدهد و آن را جذاب کند.

اکثر مردم یک فرش کوچک را انتخاب می کنند و با قرار دادن مبلمان، محیطی از کف در اطراف آن ایجاد می کنند.

مبلمان شما باید روی لبه فرش قرار بگیرد. فرش های کوچک می توانند اتاق را کوچک جلوه دهند، بنابراین هنگام بررسی گزینه های اندازه، مطمئن شوید که اندازه بزرگتر را انتخاب کنید. کوچکترین فرش ممکن است ارزانترین باشد، اما ممکن است اندازه مناسب فضای شما نباشد و در نتیجه باعث هدر دادن پول شود.

نکته: اگر فرشی خریده‌اید و خیلی کوچک است، فرش دیگری بخرید تا با آن هماهنگ شود و با یک فرش جایگزین مانند جوت، فضای فرش یا لایه بزرگ‌تری ایجاد کنید.

خیلی دیر

فرش لنگر یک اتاق کامل است و برای تشخیص رنگ مبل ها، کوسن ها و پرتاب ها استفاده می شود. بهتر است ابتدا فرش بخرید و از کف به بالا مدل دهید.

اگر در حال اضافه کردن فرش به یک اتاق مستقر هستید، تطبیق آن با لوازم جانبی و مبلمان نرم موجود دشوار است. تغییر این موارد را برای ایجاد ظاهری منسجم در نظر بگیرید یا قبل از خرید امتحان کنید. عرضه کنندگان فرش وجود دارند که به شما اجازه می دهند قبل از خرید فرش را در اتاق خود تست کنید.

هنگام خرید آنلاین، ببینید آیا آنها ویژگی بصری ارائه می دهند که می توانید عکس اتاق خود را با فرش انتخابی خود آپلود کنید. این می تواند هنگام خرید آنلاین اطمینان خاطر ایجاد کند.

خیلی خطرناکه

فرش‌ها اگر با یک تشک ضد لغزش محکم نشوند، می‌توانند خطری برای کف باشند. این برای فرش‌های روی کف‌های سخت بسیار مهم است – به‌ویژه چوب، زیرا می‌تواند تجربه لغزش و سر خوردن را به کسی بدهد.

خطر دیگر هنگام استفاده نکردن از تشک ضد لغزش این است که فرش ممکن است به کف شما آسیب برساند یا کف به فرش شما آسیب برساند. این می تواند طول عمر آن را کاهش دهد.

به اندازه کافی سخت پوشیده نیست

دوام فرش خود و افرادی که با آنها زندگی می کنید را به عنوان موادی که متناسب با سبک زندگی شما نیاز دارد در نظر بگیرید.

فرش پرزدار ممکن است برای کودکان نوپا یا خردسالان ایده آل نباشد زیرا می تواند غذا و لگو را پنهان کند. یک فرش سخت برای خانواده ها و خانواده هایی که حیوانات خانگی دارند مناسب است.

برای اتاق هایی با تردد زیاد، فرشی را انتخاب کنید که به راحتی لکه نگیرد و قابل تمیز کردن باشد. فرش مقاوم در برابر لکه را انتخاب کنید زیرا به نگهداری و تمیز کردن کمتری نیاز دارد.

امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا بهترین فرش را برای فضای خود انتخاب کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید و فرش پهن شد، خوشحال خواهید شد که وقت خود را صرف تحقیق در مورد فرش درست کرده اید.

تصاویر 1/2/3/4



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *