نحوه رنگ آمیزی درب های کشویی آلومینیومی


من خیلی مصمم بودم که این پروژه را انجام دهم! من به چیزی سریع و ارزان نیاز داشتم تا از شر این درهای قهوه ای خلاص شوم. کار سختی نبود، فقط وقت گیر بود، زیرا مجبور شدم درها را برای چند روز باز بگذارم تا در بین کت ها خشک شوند.

چگونه (بعد از عکس) >>

در اینجا نحوه ➡️

– درب کشویی را بیرون بیاورید. شما به دو نفر نیاز دارید اگر مطمئن نیستید در گوگل چگونه این کار را انجام دهید زیرا چرخ های کوچک در پایین نیاز به شل شدن دارند.
– همه چیز را یک میلیون بار تمیز کنید.
– روی قسمت هایی که می خواهید رنگ آمیزی کنید از یک بلوک سنباده سبک استفاده کنید.
– نوار، نوار و نوار سه گانه. زمان بیشتری را صرف ضبط همه چیز کنید تا اینکه واقعاً نقاشی کنید. اگر باید یک روز کامل را صرف انجام آن کنید، آن را انجام دهید. باور کن بعدا از من تشکر میکنی شما نمی خواهید رنگ اپوکسی را تمیز کنید زیرا این یک کابوس است.
– از قوطی های اسپری مینای اپوکسی Dulux MetalShield استفاده کنید. داخلش پرایمر هست من سفید براق را انتخاب کردم. دو درب (شامل پرده ها) از حدود 12 قوطی استفاده می کردند.
– احتمالاً باید 4 کت انجام دهید. زیرا به آرامی شروع به کار خواهید کرد تا مطمئن شوید که هیچ چیز اجرا نمی شود. اسپری را در تمام شکاف ها دریافت کنید. بین کت ها باید حدود 2 ساعت صبر کنید.
– برای انجام صفحه نمایشگرها، کافی است صفحه فلای قدیمی را بیرون بیاورید (از مهر و موم های لاستیکی صرفه جویی کنید)، اگر این ظاهر را دوست ندارید، مشبک الماسی را سوراخ کرده و خرد کنید. انجامش سخت نیست! سپس قاب را اسپری کنید، صفحه فلای جدید بخرید و از مهر و موم لاستیکی ذخیره شده استفاده کنید تا همه آن را در جای خود قرار دهید. اگر نگران امنیت هستید این کار را نکنید. فقط در را همانطور که هست اسپری کنید.
– انجام شده!

(و بله، آن داون پایپ افتضاح خدا جابجا خواهد شد! 😂)

شما می توانید دقیقاً همان فرآیند را برای ویندوز نیز اعمال کنید. من کل خانه را نیز انجام داده ام.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *