5 تکنیک فنگ شویی برای خانه ای کم استرس


فنگ شویی در لغت به معنای اتصال افراد به محیط اطراف خود است تا بتوانیم در هماهنگی با محیط اطراف خود زندگی کنیم.

این به معنای باد و آب است و هنر چینی باستانی برای قرار دادن است. آب و باد (نفس) از همه چیز می گذرد. این جریان انرژی نامیده می شود چی.

چی همه موجودات زنده را زنده می کند و در تمام فضاهایی که ما اشغال می کنیم گردش می کند.

بدون ch’i (بدون نفس) زندگی وجود نخواهد داشت.

من دوست دارم از فنگ شویی برای تقویت این جریان انرژی در خانه خود استفاده کنم.

5 کار ساده وجود دارد که می توانید برای حفظ جریان انرژی در خانه خود انجام دهید…

1. به هم ریختگی خود را پاک کنید

خانه شما مانند یک اسفنج است و وقتی چیزهای زیادی در اطراف شما وجود دارد انرژی بدی را در خود نگه می دارد. به هم ریختگی می تواند شما را از نظر جسمی و روحی تحت تاثیر قرار دهد. چشم ها را پایین می آورد، افکار شما را پراکنده می کند و احساسات منفی را تحریک می کند. زمانی که زمان ویرایش همه چیز در اطرافتان فرا می رسد، باید در تصمیم خود محکم باشید. اگر اثاثیه و وسایل می توانند انرژی منفی را در خود نگه دارند، وقت آن است که یک آشفتگی بزرگ در خانه یا محل کار خود شروع کنید. نیمکت های آشپزخانه باید شفاف باشند. پس فضاهای کاری خود را انجام دهید. انرژی منفی نیاز به چیزهایی دارد که باید به آنها بچسبید، بنابراین اگر از شلوغی خانه خود خلاص شوید، فرصتی برای دور زدن به آن نمی دهید!

2. به چی خوش آمدید

یک درب جلویی قوی ایجاد کنید و از درب ورودی به چی خوش آمدید. ایجاد چی خوب (کلمه جهانی برای انرژی خوب) از طریق درب ورودی ما چیزی است که به خانه ما کمک می کند تغذیه شود. یک ورودی قوی از جلو، کیفیت بهتری از انرژی را برای کسانی که در خانه زندگی می کنند، می دهد. این به این معنی است که از شلوغی واضح است، خوش آمد گویی است، هیچ کفشی در جلو وجود ندارد، ورود و خروج آن آسان است و رنگ حتی می تواند تفاوت ایجاد کند.

3. از تقویت کننده های Ch’i استفاده کنید

از این ابزارهای اصلی فنگ شویی برای فعال کردن چی خانه خود استفاده کنید:

  • سبزه – گیاهان رنگ، زندگی، اکسیژن و انرژی مثبت به خانه شما می افزایند.
  • موسیقی – صداها یا موسیقی آرام بخش احساس گرما و شادی را برمی انگیزد.
  • کریستال – از ژئودهای بزرگ گرفته تا سنگ‌های کوچک، هر یک از این سنگ‌های قیمتی و معانی آن‌ها تأثیر مثبتی بر بدن و ذهن شما دارند.
  • آینه – با کمک به حرکت ch’i در فضا، اتاق را روشن و گسترش دهید.

4. یک نیت مثبت تعیین کنید

با تعیین یک قصد یا تأیید، روی هدف یا خواسته ای که می خواهید به آن دست یابید تمرکز خواهید کرد. چیزی را بنویسید که می‌خواهید انجامش دهید یا ببینید اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، اگر می خواهید پول بیشتری یا شغل بهتری داشته باشید، آنچه را که می خواهید بنویسید، کاغذ را تا کنید و در گوشه پول خانه خود قرار دهید. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فنگ شویی و پول بخوانید.

5. پاکسازی فضا را انجام دهید

لکه دار شدن فضای مقدس شما، خانه یا محل کارتان، یا حتی بدنتان با مریم گلی مانند دوش گرفتن پرانرژی یا پاکسازی عمیق متافیزیکی است. دود مریم گلی خشک شده در واقع ترکیب یونی هوا را تغییر می دهد و می تواند تأثیر مستقیمی بر کاهش پاسخ استرس ما داشته باشد. از مریم گلی سفید برای سوزاندن تمام نواحی بد استفاده کنید. فراموش نکنید که به گوشه ها و آینه هایی بروید که در آن انرژی بد وجود دارد.

♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *