6 عنصر بد فنگ شویی


چیزهای شکسته

چسب فوق العاده را بیرون بیاورید، کلید آلن را پیدا کنید، آن شیر آب چکه را تعمیر کنید، لامپ را عوض کنید… شما نمی خواهید انرژی شکسته یا آسیب دیده را بی جهت جذب کنید، بنابراین مطمئن شوید که مراقبت از خانه را حفظ می کنید. وقتی چیزهای شکسته را نادیده می گیرید، فراوانی را جذب نمی کنید. وقتی به چیزهای شکسته توجه می کنید، قصد خود را برای اصلاح چیزها، حرکت به جلو و در نقطه غفلت قرار می دهید.

ترتیبات خشک شده

هر گونه گیاه مرده قدیمی یا آرایش خشک شده را بردارید. من می دانم که آنها می توانند خوب به نظر برسند (مانند تصویر بالا) اما این غبارگیرها نشان دهنده انرژی مرده و کهنه هستند و باید بروند. اگر چیدمان خشک شده ای دارید که نشان دهنده زمان خاصی است (مانند گل عروسی)، بهتر است انرژی اطراف آنها را خوب نگه دارید و آنها را به فضای کمتر برجسته منتقل کنید. نکته کلیدی این است که گیاهان پژمرده، آب کهنه، برگ های مرده و گیاهان گرد و غباری نداشته باشید.

گیاهی خاردار

کاکتوس در حال حاضر بسیار شیک است! اما آن بچه های خاردار به جریان انرژی در خانه شما کمک نمی کنند. دلیل آن این است که یک گیاه خاردار می تواند انرژی عصبی و تحریک پذیر به ارمغان بیاورد. ما خواهان هماهنگی و جریان آزاد انرژی در خانه هایمان هستیم. سوزن های کاکتوس اشیای تیز هستند – مانند تعداد زیادی تیرهای ریز که انرژی را به ناحیه اطراف پرتاب می کنند. اگر می توانید اینها را برای فضاهای بیرون بگذارید.

آینه ای رو به تختت

نه تنها وحشتناک است، بلکه گفته می شود “یک شخص ثالث را به خواب می برد”. آینه ها می توانند انواع توهم ایجاد کنند و به بی خوابی نسبت دهند. یک توضیح این است که وقتی می خوابیم روحمان از بدنمان خارج می شود و وقتی شب خود را در آینه می بیند مبهوت می شود و این انرژی خوبی نیست! من صدای آن یکی را دوست ندارم، بنابراین احتمالاً بهتر است آینه ها را به طور کلی بیرون از اتاق بگذارید.

طناب های سرکش

اوووو این مورد علاقه من است! من نمی توانم طناب سرکش را تحمل کنم. من مثل نینجا بند ناف هستم. من خیلی سریع می توانم سیم های نامرتب را پنهان کنم. ناگفته نماند – انرژی در آن تارها باید پنهان شود. اگر طناب ها در اطراف آویزان باشند، قطعا خلاقیت مسدود می شود. این نه تنها در دفتر کار اعمال می شود، بلکه برای اتاق خواب، اتاق تلویزیون، آشپزخانه شما نیز صدق می کند. Pinterest ایده های زیادی برای پنهان کردن بند ناف دارد.

https://www.youtube.com/watch?v=bMVWECam8EA

بالش تخت زیاد است

بگو چی؟؟ من عاشق شیک کردن اتاق خواب هستم، اما کارشناسان فنگ شویی معتقدند بالش های زیاد نماد دور نگه داشتن یک عاشق از فضا است. حالا ما این را نمی خواهیم. این کلیپ بالا هر بار باعث خنده ام می شود.

عکس ها 1/2/3/4/5

در اینجا چند پست دیگر در مورد فنگ شویی در خانه شما نوشته شده است:

نکات فنگ شویی برای خانه
انرژی منفی را از خانه خود دور کنید
چرا Decluttering برای شما خوب است

روز خوبی داشته باشی! ♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *