چگونه می توان به آشپزخانه و حمام ارزش افزود


بازار شلوغ مسکن با نرخ‌های بهره پایین، برنامه‌های تلویزیونی واقعیت و تمایل مردم برای انجام کارهای خودی، استرالیایی‌ها را وادار می‌کند تا خانه‌های خود را به‌صورت دسته جمعی بازسازی کنند. و هرگز زمان الهام‌بخش‌تری وجود نداشته است، با تصاویر و ایده‌هایی که به لطف رسانه‌های اجتماعی به راحتی در دسترس شماست. آموزش و الهام در همه جا وجود دارد. سلام پینترست!

نیازی نیست که بازسازی کامل خانه نیز باشد، فقط می تواند زمانی برای بازسازی باشد. اکثر مردم می خواهند با آشپزخانه و حمام شروع کنند. اگر این چیزی است که شما مشتاق هستید آن را امتحان کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، امروز چند نکته برای شما دارم. سخت است که بدانیم چه چیزی ارزش افزوده خواهد داشت، یا چه چیزی باعث اتلاف وقت می شود…

قبل از شروع، اگر یک خریدار بالقوه در ذهن دارید، به شما کمک می کند. باید بررسی کنید که آیا برای یک خانواده شلوغ یا حرفه ای که ممکن است فقط در آخر هفته ها از این فضا استفاده کند، بازسازی کنید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی در منطقه شما دنبال خواهد شد، یک مشاور املاک و مستغلات بگیرید و نظر آنها را جویا شوید.

[image]

[image]

اگر قصد دارید برای هر بخشی از خانه پول خرج کنید، آشپزخانه و حمام مکان هایی برای انجام این کار هستند. همه ما قبلاً این جمله را شنیده ایم؛ آشپزخانه ها خانه می فروشند. و آنها انجام می دهند. همه افراد در خانه خود به آشپزخانه و حمام نیاز دارند و همه بیشتر از هر اتاق دیگری از آن استفاده می کنند.

هزینه ها ممکن است بسته به شغل مورد نظر متفاوت باشد – شما می توانید از 3000 دلار تا بیش از 20000 دلار هزینه کنید – اما از آنجایی که این نوع کار به مجوز ساختمان نیاز ندارد (مگر اینکه لوله کشی را جابجا کنید)، بهترین بازگشت سرمایه را به شما می دهد. .

تغییرات آرایشی عظیم و با این ارزش افزوده، می‌تواند به سادگی با تعویض نیمکت‌ها، رنگ‌آمیزی مجدد کمدها، تعویض دستگیره‌ها، افزودن وسایل جدید یا نصب ظروف جدید، ظروف شیرآلات یا دستگیره‌های در در آشپزخانه و حمام ایجاد شود.

در اینجا برخی از بایدها و نبایدها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و حمام آورده شده است:

آشپزخانه

انجام دهید… لوازم برقی را به مدل‌های کارآمدتر ارتقا دهید زیرا این موارد به شما کمک می‌کند در بلندمدت در قبض انرژی صرفه‌جویی کنید.

انجام دهید… نیمکت ها را با سنگ جایگزین کنید

انجام دهید… نازک کاری یا رنگ را جایگزین کنید

انجام دهید… روشنایی را جایگزین کنید

انجام دهید… چیدمان را بهینه کنید یا یک نیمکت جزیره ای برای نشستن بیشتر اضافه کنید

ذخیره نکنید… فضای ذخیره سازی را به خطر بیندازید زیرا هرگز نمی توانید مقدار زیادی داشته باشید (اگر می توانید یک فضای خالی اضافه کنید)

آیا… سطوح بی کیفیت را انتخاب کنید

مبادا… از سخت افزار صرفه جویی کنید

نکن… یک طرح رنگ غیرعادی انتخاب کنید

قفسه های بالای سر را اضافه نکنید، مگر اینکه قبلاً ذخیره کافی داشته باشید

[image]

حمام

انجام دهید… یک صفحه دوش جدید نصب کنید

انجام دهید… کاشی ها را تا سقف اضافه کنید

انجام دهید… گزینه های ذخیره سازی را به حداکثر برسانید (مانند کابینت آینه)

آیا… محصولاتی را بخرید که مطابق با استانداردهای استرالیا باشد

آیا… نورپردازی جدید نصب کنید

در صورت امکان طرح لوله کشی را تغییر ندهید

این کار را انجام ندهید… ترکیب حمام/دوش را اضافه کنید (مگر اینکه واقعاً به دنبال فضا باشید – اینجا را ببینید.)

کاشی های مبهم را انتخاب نکنید

نکن… مازاد سرمایه

[image]

اگر به دنبال نکات دیگری برای آشپزخانه هستید، من این مورد را در مورد انباری باتلر و همچنین نکاتی در مورد به حداکثر رساندن فضا در آشپزخانه خود دارم.

اگر می خواهید بیشتر بیاموزید، برای دوره آموزشی RENO RULES من در اینجا ثبت نام کنید.

♥ KC.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *