آماده شدن برای Airbnb این خانه


تلاش برای تکمیل و آماده کردن این خانه برای Airbnb یک سال طولانی بوده است. برخی مسائل غیرضروری و مضحک در مورد شورا وجود داشت، مقداری آزبست (که خوب است اما مرتب کردن آن زمان می برد)، تاخیرهای زمانی با کارهای روزمره و صرف ساعت های زیادی که انجام کارهای خود را انجام می دهید، کارها را سخت تر از آنچه احتمالاً لازم بود، می کند.

اما تقریباً وجود دارد. حمام و لباسشویی 70 درصد آنجاست. یک استخر خالی (سوراخ بزرگ در زمین) وجود دارد که به مقداری خاک نیاز دارد و هنوز چند در برای آویزان کردن، دامن برای ادامه دادن و کمی رنگ وجود دارد. وقتی من آن را می نویسم زیاد به نظر می رسد. اما اگر از قبل بدانید که این خانه چگونه بود، خواهید دانست که من در حال نزول هستم.

در اینجا چند عکس مبهم آیفون وجود دارد تا قسمت هایی را که ظاهرشان خوب است را ببینید!

اوه، و اگر می خواهید اینجا بمانید، در Wagga Wagga، NSW قرار دارد. امیدوارم به زودی آن را به صورت زنده در وب سایت Airbnb قرار دهم.

به محض اتمام حمام، هر کسی می تواند بماند. شما یک نرخ تخفیف دریافت خواهید کرد زیرا ممکن است به آن سوراخ بزرگ در حیاط نگاه کنید (بدیهی است که برای بچه های کوچک امن نیست!) و تا زمانی که همه چیز در تعطیلات ژانویه تمام شود، هیچ تخته دامنی ندارید. اما به غیر از برخی کارهای تکمیلی جزئی، تازه و آماده برای مهمانان خواهد بود!

گوش به زنگ باشید.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *