5 نکته ضروری برای اینکه مهمانان شما احساس خوبی در خانه داشته باشند


میزبانی از دوستان و خانواده در خانه باید یکی از لذت های ساده زندگی باشد. با این حال، گاهی اوقات اعصاب قبل از ورود می‌تواند تجربه‌ای خوشایند را به چیزی که کمی بیشتر القاکننده اضطراب باشد تبدیل کند.

باز کردن خانه به روی بازدیدکنندگان باید یک تجربه راحت برای همه درگیر باشد. این بهانه عالی برای عقب افتادن و گذراندن ساعاتی با کیفیت با هم است. نیازی به بازتاب استانداردهای چهار فصل نیست. تنها با چند شکوفایی گرم و دلپذیر می توانید خانه خود را از حالت بی کیفیت به عالی تبدیل کنید.

اگر به دنبال چند ترفند ساده برای لذت بخشیدن به میزبانی و کاهش استرس هستید، در اینجا پنج نکته برای کمک به مهمانان شما در طول اقامت ارائه شده است.

1. رختخواب خود را بهتر کنید

یک استراحت خوب شبانه برای هر مسافر خسته ای مهم است، بنابراین سرمایه گذاری روی تشک و پایه تخت باکیفیت یک الزام مطلق است. آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت برای هر مهمان آینده ای که ممکن است داشته باشید، در نظر بگیرید. هنگامی که فونداسیون را مرتب کردید، می توانید توجه خود را روی ملافه و اضافه کردن چند نکته تزئینی متمرکز کنید.

وقتی صحبت از کتانی با کیفیت خوب می شود، گزینه های زیادی وجود دارد. از تعداد نخ ها گرفته تا پارچه هایی با سطوح مختلف نرمی، کتان مخملی می تواند یک تجربه خواب واقعاً مجلل را ایجاد کند.

قبل از سرمایه‌گذاری روی ملافه‌های درجه یک، ارزش آن را دارد که آب و هوا را در نظر بگیرید، بنابراین می‌توانید از کتانی شما در تمام طول سال استفاده کنید. شما نمی خواهید هر بار که مهمانان برای اقامت می آیند، ملحقات جدید بخرید. همچنین ارزش دارد که یک پتوی گرم در اتاق خواب مهمان و چند بالش اضافی در دسترس داشته باشید تا مهمانان شما بتوانند خود را در خانه بسازند.

2. حوله فراوان

حوله زدن کافی برای ایجاد احساس راحتی در مهمانان ضروری است. یک قانون کلی این است که برای هر مهمان یک حوله حمام، یک حوله دستی و یک حوله دستشویی تهیه کنید. فراموش نکنید که یک تشک پای تازه را نیز در حمام قرار دهید! اگر میهمانان شما بیش از چند روز می‌مانند، ارزش آن را دارد که با حوله‌های تازه عوض کنید، بنابراین حتماً یک منبع خوب در دسترس داشته باشید.

اگر میهمانان شما به حمام خود دسترسی دارند، حوله ها را در یک مکان راحت و واضح بگذارید، چه در اتاق خواب مهمان یا اتاق خصوصی. این امر هم شما و هم بازدیدکنندگانتان را از حفاری در اطراف و تلاش برای یافتن حوله در مواقعی که به آن نیاز دارند نجات می دهد.

3. اصول اولیه را پوشش دهید

همه ما هر از گاهی مسواک یا شارژر را فراموش کرده ایم. با تهیه یک سبد با تمام اصول اولیه، بازدیدکنندگان خود را از درخواست قرض گرفتن یک کالا در طول اقامت خود نجات دهید.

مسواک، خمیر دندان، صابون، شامپو و نرم کننده، مرطوب‌کننده و حتی مسکن‌ها اغلب متخلفان اصلی هستند که فراموش می‌شوند، پس حتماً آنها را در سبد مهمان خود قرار دهید. علاوه بر لوازم بهداشتی و محصولات بهداشت شخصی، تهیه منابع برق مناسب و شارژرهای یدکی نیز ایده خوبی است.

مجموعه ای از کتاب ها و مجلات نیز می تواند به سرگرم کردن مهمانان شما در طول اقامت کمک کند و قبل از خواب کمی مطالعه کنید.

4. تنقلات بدهید

هیچ احساسی بدتر از این نیست که به عنوان یک مهمان به دنبال یک لیوان از داخل کمدهای آشپزخانه بگردید. حدس و گمان را از آن خارج کنید و برای بازدیدکنندگان خود آب فراوان و یک لیوان در اتاقشان فراهم کنید.

این احتمال وجود دارد که مهمانان شما پس از سفر به یک نوشیدنی سبک نیاز داشته باشند، بنابراین ممکن است بخواهید برای کاهش گرسنگی و همچنین دسترسی به چای و قهوه، میان وعده هایی نیز تهیه کنید.

اگر با استفاده از آشپزخانه از مهمانان خود راحت هستید، به آنها سفر کنید و به آنها اطلاع دهید که همه چیز در کجا زندگی می کند تا زمانی که دوست داشتند بتوانند به خودشان کمک کنند.

5. تمیز و شفاف بهترین است

اغلب اوقات اتاق خواب مهمان در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود به اتاق اضافی منتقل می‌شود و می‌تواند به مکانی برای زباله‌دانی برای همه قطعات عجیب و غریب و باب‌هایی که خانه معمولی ندارند تبدیل شود. ایده خوبی است که قبل از ورود هر مهمان به این فضا کمی خوشبو شود تا آنها بتوانند از یک فضای تمیز لذت ببرند و بتوانند به راحتی هر چمدان یا وسایلی را در خود ذخیره کنند.

برای تبدیل شدن به یک میزبان در سطح جهانی نیازی به مقدار زیادی نیست. تنها با چند لمس خانگی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مهمانانتان از وقت خود در خانه لذت خواهند برد.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *