The Block 2021 – هفته 9


کرستی و جسی

امتیاز: 29 ½/30
هزینه شده: 44,428 دلار
اولین مکان

با یک قفل شیک با تکنولوژی پیشرفته در جلوی درب شیشه‌ای، یک نیمکت در داخل برای آماده‌سازی برای بیرون رفتن یا داخل شدن، یک لوستر پوسته‌ای سرگرم‌کننده، لامپ‌های داخل طبقه که طاق‌های برجسته‌ای را در راهروی اصلی جسی و کرستی به ارمغان آورده است. سبک همپتون و ورود عالی به خانه آنها. “خیلی خوش آمدید!” نیل گفت در حالی که داوران وارد می شدند و برای تحسین اتاق پودری که یک حمام کامل است، یک رختشویی کاربردی با فضای ذخیره سازی جانبی فراوان و بک های کاشی کاری شده توقف کردند. تحت تاثیر قرار؟ آنها قطعا بودند!

می‌توانید تمام اتاق‌های کرستی و جسی را در اینجا خرید کنید.

رونی و جورجیا

امتیاز: 29/30
هزینه شده: 37,418 دلار
مکان دوم

اگر چیزی قرار بود بیانیه ای داشته باشد، آن سالن ورودی گالری رونی و جورجیا بود که از آثار زیبای هنرمندانی از جمله Jai Vasicek و Lizzy Stageman و با Gyprock که تا سطح پنج بی عیب و نقص به پایان رسید. “این فقط آواز می خواند، اینطور نیست!” دارن گفت در حالی که داوران از راهروی غرق آفتاب (به لطف مجموعه ای از نورگیرهای Velux) و وارد اتاق نشیمن شدند. بعد از آن که تحت تأثیر قرار گرفت، درب اسکلت فلزی بود که فضای نشیمن را از سالن اتاق خواب جدا می کرد – باز هم آثار هنری چکه ای – با فضای ذخیره سازی زیر شیروانی در بالا، و به دنبال آن لباسشویی که تمام جعبه ها را علامت زده بود.

شما می توانید تمام اتاق های رونی و جورجیا را در اینجا خرید کنید.

مارک و میچ

امتیاز: 26 ½ / 30
هزینه شده: 25092 دلار
مقام سوم

یک کف شیشه ای در سالن برای آوردن نور به طبقه پایین، آثار هنری زیبا در بالا، و راهرویی که به طور روان و موثر قسمت های نشیمن و خواب خانه را از هم جدا می کند، این یک فضای برنامه ریزی شده و به خوبی اجرا شده بود که قطعا موردی برای داوران بود. دوست داشتن – به خصوص وقتی متوجه شدند که منجر به یک انباری بزرگ می شود، چیزی که آنها جستجو کرده بودند اما در هفته آشپزخانه نتوانستند آن را پیدا کنند! سورپرایز بعدی لباس‌شویی همه کاره و کاملاً مجهز با دسترسی به گاراژ بود که فضایی بداهه و فضای ذخیره‌سازی بیشتر را برای تکمیل خانه ارائه می‌کرد. نیل گفت همه اینها برای یک روش “خیلی خوب” برای گره زدن همه چیز به هم جمع شد.

می‌توانید تمام اتاق‌های Mitch & Mark را در اینجا خرید کنید.

تانیا و ویتو

امتیاز: 25/30
هزینه شده: 34138 دلار
مقام چهارم

به گفته داوران، با درب بزرگ آلومینیومی و شیشه ای برای جدا کردن اتاق نشیمن از راهرو در حالی که همچنان نور را به یک دفتر کوچک اما کاربردی می رساند و راهرویی با خطوط هنری با اتاق پودر مخصوص به خود، این راه ایده آل برای جدا کردن اتاق ها بود. فضاهای خانه روکش تابلوی نمایشگر آنها را پایین آورد، و همچنین یک آینه پلاریزه که ممکن است برای برخی کمی بیش از حد باشد، اما به داخل لباسشویی رفتند و شاینا حداقل دوباره در فضای ذخیره سازی وسیع لبخند می زد.

می‌توانید تمام اتاق‌های تانیا و ویتو را در اینجا خرید کنید.

جاش و لوک

امتیاز: 18 ½/30
هزینه شده: دلار TBA
آخرین مکان

کار زیادی لازم بود – و بحث های زیادی از طرف داوران – اما پس از جابجایی فضاها و اصلاح چیدمان، جاش و لوک از Hellweek نهایت استفاده را بردند تا خانه خود را به هم ببندند… حداقل قسمت هایی را که توانستند تمام کنند! راهروی اصلی با شش در منتهی به آن، اتاق پودری که هنوز تکمیل می‌شد ناامید بود، اما لباس‌های شسته شده در پایان ارزش سفر را داشت، اتاقی جادار و مجهز که یکی از بهترین اتاق‌هایی بود که دوقلوها تحویل داده بودند.

می‌توانید تمام اتاق‌های جاش و لوک را از اینجا خرید کنید.

اتاق مورد علاقه شما در این هفته کدام بود؟

تمام اتاق های دیگر را اینجا ببینید!

♥ KC. تصاویر با تشکر از فروشگاه بلوک و نه در حال حاضر.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *