تقریباً در این رنوی اتاق خواب وجود دارد


خوب این اتاق در راه است! چند درهای دامن، چهارتایی و روپوشی برای جا انداختن وجود دارد، اما تقریباً تمام شده است.

آخرین بخش که همه اینها را کنار هم می‌آورد، پرده‌های غلتکی بلوک‌آوت بود. اینها از iseekblinds و همه DIY بودند. من “بالی” را انتخاب کردم که در داخل غلتک‌های بلوک‌آوت قرار گرفته بود و روی آن ورقه‌های “بالی” به رنگ گچ قرار گرفتم. من پایه s-fold و سقفی را انتخاب کردم و اجازه دادم کمی روی زمین بچرخند. این بهترین کار را با خانه های قدیمی و طبقات ناهموار می کند! به هر طرف 100 میلی متر هم اضافه کردم تا باز شوند. شما می توانید تمام دیوار را نیز بگذرانید، فقط ترجیح می دهم عرض پنجره را با یک همپوشانی جزئی نگه دارم.

BEFORE یک واحد تهویه مطبوع قدیمی داشت که نیاز به برداشتن داشت (و بله، از طرف دیگر آجرکاری می شد). تمام اتاق با کاغذ دیواری پوشانده شده بود. ببینید چگونه آن را در اینجا حذف کردم.

پرده/شیرهای قدیمی جدا شدند. فرش 40 ساله بالا آمد و کف ها به طور حرفه ای جلا داده شدند (به هیچ وجه نمی توانم با این کار یک DIY را مدیریت کنم!). عبا نگه داشته شده است. فقط درهای جدید ادامه خواهند داشت.

من یک فن/چراغ جدید اضافه کردم و زمان زیادی را صرف آماده کردن، سنباده زدن و تعمیر این دیوارهای قدیمی کردم. بهترین قسمت فقط ضربه زدن به مقداری VJ روی دیوار عقب بود تا سوراخ یونیت تهویه مطبوع را بپوشاند و من را از برداشتن کاغذ دیواری از روی آن نجات داد.

برای مشاهده بیشتر این رنو نیز به اینستاگرام من سر بزنید!

همه چیز با بودجه کمی انجام شد. اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه در reno eCourse جدید من اینجا پیدا شده است.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *