بلوک 2021 – هفته 8


کرستی و جسی

امتیاز: 28 ½/30
هزینه: 86،411 دلار
اولین مکان

بزرگترین فضا تا کنون – بیش از دو برابر اندازه برخی از رقبای آنها – همیشه بزرگترین چالش ها را برای کرستی و جسی ایجاد می کرد ، اما همانطور که داوران هنگام ورود دیدند ، مطمئناً به وظیفه خود عمل کردند. واکنش نیل با ایستادن در محوطه آلاچیق محصور با میز ناهار خوری، باربیکیو هیزمی، یخچال و اجاق پیتزا برای تماشای حیاط بزرگ با درختکاری، محل نشیمن سنگ آهکی و استخر سخاوتمندانه (بزرگترین The Block) همه چیز را نشان داد: این دیوانه کننده است! ” با دارا بودن درختان اژدها ، یک باغ جانبی خلوت با نقاشی دیواری گرافیکو ، و به نظر می رسد همه چیز به عنوان یک چوب لانه ، این امر ، به قضاوت داوران ، لذت فروش یک مامور خواهد بود.

می توانید همه اتاقهای کریستی و جسی را در اینجا خرید کنید.

جاش و لوک

امتیاز: 30/28
هزینه شده: 53538 دلار
مقام دوم مشترک

یک “سادگی تقریبا ژاپنی” در حیاط پشتی جاش و لوک در انتظار داوران بود ، با استخری بلند با فواره های طاقدار که توسط تخته Outdure احاطه شده بود ، دیوار گچ ونیزی ، کباب پز و ناهار خوری و درختان اژدها “مجسمه ای ، پیچیده” همه با هم ترکیب شده بودند تا چیزی را خلق کنند. کارن با خوشحالی صدا زد: “اولو به خانه” و چشم انداز عالی برای جنجال برانگیز استاد جنجالی. Shaynna تشویق خود را در کاشت کامل ، روشنایی کامل و در گوشه گوشه ، بزرگترین آتش نشانی تا کنون و حتی یک لانه ، با توله سگ در داخل ، اضافه کرد!

شما می توانید تمام اتاق های جاش و لوک را در اینجا خرید کنید.

مارک و میچ

امتیاز: 30/28
هزینه شده: 46425 دلار
مقام دوم مشترک

عشق میچ و مارک به پالم اسپرینگز برای نیل از همان لحظه ای که به حیاط پشتی آنها رفت، با درخت بزرگ مشرفش، ویژگی نجات یافته از باغ اصلی، آشکار بود. داوران به سرعت فضاهای وسیعی را که توسط نرده های اطراف استخر محصور شده بود ، از جمله کابینای کنار استخر با یخچال ، کباب و ناهار خوری alfresco ، پذیرفتند. بند لباس و خدمات از سایت خارج شده بود ، و این را به “تفرجگاه عالی حیاط خلوت” تبدیل کرده بود. دارن با یک نکته جزئی گفت: آیا جایی برای بازی بچه ها وجود دارد؟

می‌توانید تمام اتاق‌های Mitch & Mark را در اینجا خرید کنید.

رونی و جورجیا

امتیاز: 28/30
هزینه: 76،033 دلار
مقام دوم مشترک

حیاط پشتی رونی و جورجیا مانند خانه ای که به آن متصل است ، سفید ، سبک و روشن است و سبک داخلی را به جهان می آورد. از دیوار آجری PGH مشرف به استخر، تا فضای ناهار خوری در فضای باز مجاور که دارای باربیکیو در نزدیکی سرویس آشپزخانه و فضای بازی جداگانه کودکان/حیوانات خانگی با چمن مصنوعی کم تعمیر و نگهداری است، این حیاط با مناطق مجزا است که هر کدام به خوبی برنامه ریزی و اجرا شده اند. درختان بالغ و دیوار شسته شده این فضا را به فضایی می رساند که به نظر می رسد برای همیشه در آنجا بوده است ، شاینا با نیل خلاصه کرد که این یک فضای خیره کننده و قابل فروش است که “صاف ، پیچیده و کم صدا” است.

می توانید همه اتاقهای رونی و جورجیا را در اینجا خریداری کنید.

تانیا و ویتو

امتیاز: 22 ½ /30
هزینه: 45،005 دلار
آخرین مکان

حیاط خلوت تانیا و ویتو ، یک عرشه گسترده مربائو که به استخر سرپوشیده با کباب پز و ناهارخوری مجاور منتهی می شود ، فضایی قابل استفاده و کاربردی را برای تفسیر نشان می دهد اما داوران را تحت فشار قرار می دهد. “شخصیت کجاست؟” در حالی که از وسعت وسیعی که به نظر می رسید “نپخته” نگاه می کرد ، از شاینا پرسید. با استفاده از دو متر اضافی که با حرکت خانه اصلی به دست آوردید ، این جفت یک منطقه علفی بزرگ با یک خط لباس برای سرویس دهی به عقب ایجاد کرده بودند ، اما مناطق مشخصی برای بازی یک خانواده باقی نگذاشته بود.

می توانید همه اتاق های تانیا و ویتو را در اینجا خرید کنید.

همه اتاق های دیگر را اینجا ببینید!

♥ KC. تصاویر با تشکر از فروشگاه بلوک و نه در حال حاضر.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *