بلوک 2021 – هفته 6


رونی و جورجیا

امتیاز: 30/29
هزینه: 24،680 دلار
اولین مکان

رونی و جورجیا از کاغذ دیواری سنتی و در عین حال متضاد با بالشتک و کوسن ، این هفته با اتاق خواب خود به سمت داوران پرتاب کردند ، اما آن چیزی بود که آنها دوست داشتند. Shaynna با اعلام این پالت رنگ مورد علاقه خود در The Block ، فکر کرد این یک اتاق با سبک خاص خود است ، اما هنوز مکمل بقیه خانه است. نیل گفت ، حتی به نظر می رسید که آثار هنری چالشی نیز مناسب هستند! با رفتن به اتاق تکرار-یک کمد لباس بزرگتر-آنها با تغییر دمیده شدند. جادارتر و اتصالات بهتر ، این اتاقی بود که بال اصلی را تکمیل می کرد.

کمد لباس را دوباره انجام دهید>

مورد علاقه من این هفته سر تخت بافتی و کوسن های اروپایی بود.

می توانید همه اتاقهای رونی و جورجیا را در اینجا خریداری کنید.

کرستی و جسی

امتیاز: 28 ½ /30
هزینه: 19،855 دلار
مکان دوم

اتاق بچه ها به سبک همپتونز ، طراحی شده برای دختری کوچک تا کتاب های داستان دالی پارتون در قفسه ها ، اتاق کرستی و جسی دارای یک سبک مشخص و یک موضوع مشخص بود. حتی یک آباژور وارونه نمی تواند شور و شوق داوران را از بین ببرد و شاینا عاشق والان ، کاغذ دیواری نیل گرافیکو باشد و همه قبول دارند که این فضایی است که نشان می دهد این خانه چه خانه ای می تواند باشد-در حالی که هنوز می تواند به مصارف دیگر تبدیل شود. همچنین نظر آنها در مورد اتاق خواب مهمان تغییر کرد ، و کریستی و جسی دوباره رنگ آبی ، ملافه جدید ، کنار تختخواب جدید و موارد دیگر را به ارمغان آوردند و آنها را برنده کردند.

اتاق خواب را دوباره انجام دهید>

مورد علاقه من این هفته کاغذ دیواری و چراغ خواب بود.

می توانید همه اتاقهای کریستی و جسی را در اینجا خریداری کنید.

مارک و میچ

امتیاز: 30/28
هزینه: 22،461 دلار
مقام سوم

“غریب” ، “بازیگوش” ، “ناز” و “سرگرم کننده!” داوران گفتند و این تنها چیزی است که میچ و مارک می خواستند برای اتاق خواب فرزندان خود بشنوند. نیل با تختخواب های دو طبقه ، کمد های سبز پسته ای و طراحی زیبا برای جذب خریدار جوان ، نورگیرهای سقفی (با پرده) روی سر برای روشنایی درخشان در روز و تاریکی در مواقع مورد نیاز ، خاطرنشان کرد که این اتاق در حال حاضر برای کودکان است ، اما می تواند به راحتی به اتاق کودک بزرگتر یا حتی دفتر کار تبدیل می شود. و این برنامه ریزی هوشمندانه است. اتاق خواب مجدد نیز همینطور بود ، در حال حاضر یک افزودنی هوشمند به خانه با حس و رنگ خاص خود.

اتاق خواب را دوباره انجام دهید>

مورد علاقه من این هفته چاپ کاکادو و کاغذ دیواری بود.

می توانید همه اتاقهای Mitch & Mark را در اینجا خریداری کنید.

تانیا و ویتو

امتیاز: 30/27
هزینه: 15،220 دلار
مکان چهارم

یک کمد دیواری داخلی ، کمد لباس بزرگ و فضای ذخیره سازی زیاد ، یک میز و یک ظاهر طراحی فانک ، این اتاق خواب را برای کودکان ایده آل ساخته است ، که نشان می دهد خانه تانیا و ویتو می تواند به راحتی به خانه آنها تبدیل شود. نگرانی بزرگ نیل این بود که چقدر راحت می توان اتاق را برای کودک بزرگتر یا هدف دیگر تبدیل کرد-وسایل داخلی ممکن است همه چیز را پیچیده کند-اما همه قبول کردند که این یک ارزش عالی برای خانه است. اتاق تکرار نیز همینطور بود ، در حال حاضر بدون کاشی های قهوه ای قطبی. خدا را شکر! هر سه داور گفتند ، هنوز هم اتاقی با شخصیت است ، اما اتاقی است که بازار را تقسیم نمی کند.

حمام را دوباره انجام دهید>

مورد علاقه من این هفته کاغذ دیواری و فرش کفپوش بود.

می توانید همه اتاق های تانیا و ویتو را در اینجا خرید کنید.

جاش و لوک

امتیاز: 30/20
هزینه: 17،248 دلار
آخرین مکان

از ارتفاعات بال اصلی تا پایین این اتاق خواب ، سوار شدن جاش و لوک به سمت بلوک ادامه می دهد و داوران این فضا را ناسازگاری سبک با پالت رنگی بسیار سرد اعلام می کنند. داوران موافقت کردند ، به یک ظاهر طراحی جدید نیاز بود تا آن را با بقیه خانه هماهنگ کند ، که آنها را به حمام مجدد کشاند. بار دیگر ظاهر و پالت رنگ آن چیزی نبود که داوران امیدوار بودند ، زیرا صفحه توالت از کف تا سقف تنها تغییر آشکار بود … و نه چیزی که آنها دوست داشتند.

حمام را دوباره انجام دهید>

این هفته اتاق مورد علاقه شما کدام بود؟

همه اتاق های دیگر را اینجا ببینید!

♥ KC تصاویر به لطف The Block Shop و نه در حال حاضر.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *