حمام رنو شماره 1. انجام شد!


اگر اینستاگرام من را دنبال می کردید ، این آخرین فاش شدن حمام حمام را که روی آن کار می کردم ، می دیدید. این مدت طولانی بود ، اما ارزشش را دارد. وقتی این خانه کوچک را خریدم ، دوش نشت کرده بود و بسیار ناخوشایند بود و اصلا قابل استفاده نبود (من یک سرویس کوچک دیگر دارم!). اولین قسمت از این بازسازی ، حمام ، لباسشویی و توالت بود. من هر سه اتاق را تکمیل کرده ام (بیشتر به زودی در لباسشویی و توالت) و بسیار خوشحالم.

من خودم کارهای زیادی انجام دادم. خوب آنچه می توانستم! البته من یک لوله کش و برق کار مناسب داشتم. همچنین هزینه کاشی کاری کف را نیز پرداخت کردم. من یک نجار داشتم که در زمینه سازه نیز کمک می کرد. اما خودم خیلی کارها کردم.

من همه تخریب ها را انجام دادم ، دیوارها را کاشی کاری کردم ، از روی غرور استفاده کردم ، گچ های پیچیده ، گچ وصله دار ، آب بندی مرطوب ، چسباندن … و موارد دیگر!

و همه در یک بودجه انجام شده است.

عکسها را بررسی کنید (اطلاعات بیشتر در موارد برجسته من در حمام شماره 1 در اینستاگرام وجود دارد)…

من هم مشغول نوشتن یک البوم نوسازی بودم. این به شما کمک می کند و شما را با رینو خود راهنمایی می کند. RENO RULES نامیده می شود (دوره های کوتاه به زودی). در آنجا مقدار زیادی بودجه نیز وجود دارد.

من همچنین حمام دیگری را در خانه دیگری شروع کرده ام. این یک درمان است! همچنین دارای یک آشپزخانه کامل (برهنه ، درب پر شده ، بازسازی دیوارها …) بود که به زودی با شما به اشتراک می گذارم. همه اینها دست دوم بود و بودجه آن 14 هزار دلار بود. برای به روزرسانی در این مورد ، اینستاگرام من را دنبال کنید.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *