بلوک 2021 – هفته 8


تانیا و ویتو

امتیاز: 29 ½ /30
هزینه: 49،618 دلار
مقام اول مشترک

سالن کاملاً غرق شده تانیا و ویتو کاملاً منطبق با احساس عمومی دهه 1950 بود – و داوران بلافاصله عاشق و روی نیمکت ها شدند. “سرگرم کننده ، بازیگوش ، باحال و یکپارچهسازی با سیستمعامل!” با شتاب از دارن بیرون رفت و دید که چگونه فضای نشیمن کاملاً بین پنجره جلویی اصلی با شفاف کامل و شومینه دو طرفه تازه نصب شده قرار می گیرد. بعد ناهار خوری سخاوتمندانه بود ، فقط برای یک شام خانوادگی مناسب بود. و از همه مهمتر ، “اثر هنری” پنج پنجره پنجره گرد Velux … “شما بچه ها آن را میخکوب کرده اید!” شینا گفت

مورد علاقه من این هفته آن میز ناهار خوری و بوم بود.

می توانید همه اتاق های تانیا و ویتو را در اینجا خرید کنید.

رونی و جورجیا

امتیاز: 28 ½ /30
هزینه: 47،001 دلار
اولین مکان مشترک پس از بازی گنوم

نیل گفت ، لوکس کلاسیک و معاصر ، همه برای فضایی زیبا برای زندگی ترکیب شده اند ، آفرین رونی و جورجیا! چرخاندن جریان معمول ، با اتاقهای نشیمن و ناهار خوری قبل از آشپزخانه به نحوی فقط برای داوران کار می کرد و یک ناهار خوری و نشیمن ایجاد کرد که هر اتاق از اتاق دیگر پشتیبانی می کرد و همه به سمت فضای مرکزی کشیده می شدند. یک تلویزیون و شومینه کاملاً مناسب ، قسمت بار در مجاورت ناهار خوری با سقف پایین برای صمیمیت و استفاده همه از خط سقف سرسام آور منطقه نشیمن برای منطقه ای که احساس جادار می کند اما همچنان یک منطقه صمیمی است که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد.

مورد علاقه من این هفته میز قهوه خوری و کوسن های طبیعی بود.

می توانید همه اتاقهای رونی و جورجیا را در اینجا خریداری کنید.

کرستی و جسی

امتیاز: 30/29
هزینه: 47864 دلار
مقام سوم

خانه ، راحت و فضایی که احساس می کند برای همیشه در آنجا بوده است ، محل غذاخوری و زندگی کریستی و جسی بلافاصله داوران را راحت می کند. از سقف های چوبی با چوب های اضافی روی سالن های راحت که در اطراف تلویزیون تعبیه شده است (از جمله گوشه کوسن گیج کننده) ، شومینه دو طرفه دیوار جدا کننده یک ناهار خوری سخاوتمندانه اما صمیمی مشرف به حیاط ، این منطقه ای است که ثابت می کند حتی فضاهای کوچکتر را می توان با احساس سبک مناسب ، احساس جادار کرد.

مورد علاقه من در این هفته میز ناهار خوری و گلابی های بتنی بود.

می توانید همه اتاقهای کریستی و جسی را در اینجا خریداری کنید.

مارک و میچ

امتیاز: 24 ½ /30
هزینه: 37،691 دلار
مکان چهارم

با ردیف های چشمگیر نورگیرهای Velux که فضای طبیعی نشیمن و غذاخوری را با نور طبیعی غرق کرده است ، این عاملی است که داوران به دنبال آن بودند و فضایی که مطمئناً هر کسی را که از جلوی در می گذرد شگفت زده می کند. از میز ناهار خوری با طراحی زیبا: “به نظر می رسد یک مهمانی در راه است!” نیل گفت ، برای طرفداران باهوش بالای سر و مبل راحتی که رو به تلویزیون و شومینه است ، این یک اتاق برای هیجان انگیز است – با یک مشکل. Shaynna پیشنهاد کرد که یک تقسیم بندی برای ایجاد راهرو از درب می تواند با تقسیم بندی بهتر فضاها کمک کند.

مورد علاقه من این هفته آویز و فرش پرتاب بود.

می توانید همه اتاقهای Mitch & Mark را در اینجا خریداری کنید.

جاش و لوک

امتیاز: 22 ½ /30
هزینه: 37،367 دلار
آخرین مکان

اگر فضایی بود که داوران دنبال آن بودند ، آنها به مکان درستی می آمدند ، در حالی که اتاق غذاخوری و نشیمن آزاد جاش و لوک از مزیت کامل فضای باز که دوقلوها برای قلب بزرگ خانه ایجاد کرده بودند ، نهایت استفاده را می برد. از روی مبل L شکل ، میز ناهار خوری کریستین کول ، محوطه بار و موارد دیگر ، این فضایی است که قطعات بیانی در خانه خود احساس می کنند. اما آیا خیلی بزرگ است؟ شاید ، نیل ، که فکر می کرد این هواپیما “به اندازه آویز هواپیما” است و پر از اشتباهات طراحی است ، گفت که احساس می کند ممکن است ناشی از سردرگمی در نحوه استفاده بهتر از فضا باشد. دارن می گوید ، یک راه حل می تواند تغییر مکان غذاخوری و نشیمن باشد ، ایده ای که شاینا با تمام وجود از آن حمایت می کند.

مورد علاقه من این هفته بوفه و صندلی وان بود.

می توانید همه اتاق های جاش و لوک را در اینجا خریداری کنید.

این هفته اتاق مورد علاقه شما کدام بود؟

همه اتاق های دیگر را اینجا ببینید!

♥ KC تصاویر به لطف The Block Shop و نه در حال حاضر.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *